eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Gdański › "Przebudowa i rozbudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Ireny Sendlerowej w Nowym Dworze Gdańskim - II etap".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-21

Ogłoszenie nr 510132304-N-2020 z dnia 21-07-2020 r.

Powiat Nowodworski: "Przebudowa i rozbudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Ireny Sendlerowej w Nowym Dworze Gdańskim - II etap".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544991-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540104817-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Nowodworski, Krajowy numer identyfikacyjny 19264480800000, ul. ul. gen.Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 552 473 668, e-mail przetargi@nowydworgdanski.pl, faks 552 473 670.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.nowydworgdanski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa i rozbudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Ireny Sendlerowej w Nowym Dworze Gdańskim - II etap".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SR.272.09.2020.RG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis przedmiotu zamówienia. 1. Lokalizacja: Miejsce budowy zlokalizowane jest w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Warszawska 52, działki: 123/1, 123/3 obręb Nowy Dwór Gdański. 2. Wytyczne do prac budowlanych: Prace budowlane należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, która stanowi załącznik do SIWZ. 3. Zakres robót - Założenia generalne wykonawcze: 1) Roboty muszą być prowadzone w sposób umożliwiający funkcjonowanie pozostałej części budynku. Należy wykonać niezbędne zabudowy tymczasowe dróg komunikacyjnych zabezpieczających taką możliwość, a także zabezpieczających plac budowy przed dostępem osób nieupoważnionych. 2) Zanim wykonawca dokona demontażu głównych ciągów instalacyjnych zobowiązany jest wykonać przepięć "by pass" w celu umożliwienie korzystania z mediów w pozostałej części budynku nie objętej przebudową: dotyczy to wszystkich instalacji wewnętrznych. Etap I - Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie na parterze oraz na I piętrze budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Nowym Dworze Gdańskim gruntownych prac budowlano - remontowych oraz remont klatki schodowej na wszystkich kondygnacjach obiektu. Szczegółowy zakres robót obejmuje m.in.: 1. Wykonanie zabezpieczeń otworów oraz obudowy dróg komunikacyjnych w celu odcięcia pozostałej części budynku nie poddanej przebudowie w bieżącym etapie. 2. Rozbiórka drzwi i okien. 3. Wykonanie zabezpieczeń ram i skrzydeł okiennych. 4. Rozbiórka ścian działowych z cegły pełnej oraz transport gruzy na hałdę w odległości do 200 m od miejsca rozbiórki. 5. Skucie 100% tynku cementowo - wapiennego z powierzchni pozostałych ścian i sufitów - oraz transport gruzy na hałdę w odległości do 200 m od miejsca rozbiórki. 6. Oczyszczenie parapetów lastrykowych malowanych, przygotowanie do ułożenia okładzin ceramicznych, szlifowanie z użyciem tarczy. 7. Zerwanie wykładzin zmywalnych. 8. Skucie posadzek z terakoty oraz transport gruzy na hałdę w odległości do 200 m od miejsca rozbiórki. 9. Skucie wylewek posadzkowych wykonanych na gruncie oraz transport gruzy na hałdę w odległości do 200 m od miejsca rozbiórki. 10. Skucie wylewek posadzkowych wykonanych na oraz transport gruzy na hałdę w odległości do 200 m od miejsca rozbiórki. 11. Wybranie mechaniczne zasypek podposadzkowych i fundamentowych. 12. Wybranie ręczne zasypek podposadzkowych i fundamentowych. 13. Wykonanie tymczasowych przyłączy "By pass" dla przełączenia instalacji części budynku nie objętej przebudową w fazie I - kanalizacja sanitarna, woda użytkowa, woda pożarowa, c.o. 14. Wycięcie i demontaż starych instalacji: c.o., wody użytkowej i wody pożarowej, kanalizacji sanitarnej. 15. Demontaż całości osprzętu elektrycznego, rozłącznie i demontaż 2szt. rozdzielni elektrycznych, demontaż starego okablowania elektrycznego. 16. Wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych. 17. Dogęszczenie powierzchniowe gruntu rodzimego zagęszczarkami płytowymi; Ułożenie geowłókniny separacyjnej. 18. Ułożenie podsypki z piasku stabilizowanego cementem 2 MP, gr 10 cm, w celu ustabilizowania powierzchni gruntu rodzimego - 310,00 m2. 19. Wykonanie zasypki z materiału dowiezionego z zewnątrz. 20. Ułożenie warstwy geosiatką. 21. Ręczne wykonanie wykopów pod podposadzkowe odcinki kanalizacji sanitarnej. 22. Ułożenie rur kanalizacji sanitarnej odcinki podposadzkowe. 23. Zasypanie i zagęszczenie zasypki na podposadzkowych odcinkach kanalizacji sanitarnej. 24. Wykonanie warstwy chudego betonu. 25. Ułożenie taśmy izolacyjnej z foli PE o grubości min. 0,5 mm. 26. Murowanie ścian działowych. 27. Ułożenie nadproży prefabrykowanych betonowych Poszerzenie otworów w drzwiach wykonanie nadproży stalowych. 28. Zbrojenie i betonowanie dwóch belek nad drzwiami aluminiowo szklanymi prętami. 29. Ułożenie folii izolacyjnej PE gr co najmniej 0,5mm z zawinięciem na ściany. 30. Ułożenie izolacji termicznej z płyt EPS. 31. Rozprowadzenie w grubości pierwszej warstwy izolacji termicznej warstwy izolacji podposadzkowych instalacji wody użytkowej, wody pożarowej. 32. Ułożenie izolacji z płyt XPS Ułożenie drugiej warstwy folii izolacyjnej PE gr co najmniej 0,5mm z zawinięciem na ściany. 33. Wykonanie wylewek podposadzkowych gr co najmniej 8cm. 34. Wykonanie wylewek podposadzkowych gr co najmniej 5cm. 35. Wykonanie przekuć, przebić i przewiertów otworów w ścianach. 36. Wykonanie przekuć, przebić i przewiertów otworów o w stropach. 37. Wykonanie przekuć, przebić i przewiertów otworów w stropach żelbetowych. 38. Wykonanie otworów w ścianach murowanych dla przeprowadzenia kanałów wentylacyjnych. 39. Wykonanie otworu w stropie żelbetowym w celu wykonania szachtu instalacyjnego. 40. Zbrojenie betonowanie dwóch belek pod ścianki szachtu instalacyjnego (jako uzupełnienie rozkutego stropu). 41. Wykonanie kanałów wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej Wykonanie podpór murowanych. 42. Dostawa i montaż centrali wentylacyjnej przewidzianej dla obsługi etapu II. 43. Wykonanie podejść instalacji wody użytkowej w bruzdach kutych w ścianach. 44. Wykonanie podejść instalacji wody pożarowej w bruzdach wykutych w ścianach. 45. Wykonanie podejść kanalizacji sanitarnej w bruzdach wykutych w ścianach. 46. Wykonanie podejść instalacji centralnego ogrzewania w bruzdach wykutych w ścianach. 47. Ułożenie okablowania instalacji elektrycznej, obwody oświetleniowe, obwody gniazd, obwody zasilania wentylatorów i central wentylacyjnych, obwody zasilania transformatorów KD (kontroli dostępu). 48. Ułożenie okablowania instalacji strukturalnej (komputery, telefony), instalacji kontroli dostępu, instalacji telewizyjnej, instalacji alarmu pożarowego, instalacja oddymiania. Rozdzielnie główne zlokalizowane w obszarze etapu I. 49. Ułożenie okablowania instalacji monitoringu (centrala zlokalizowana w obszarze etapu I). 50. Wykonanie tynków cementowo - wapiennych kategorii III na sufitach i ścianach. 51. Wykonanie sufitów podwieszanych. 52. Wykonanie drobnych obudów z dwóch warstw płyt g-k Osadzenie drzwiczek rewizyjnych. 53. Wykonanie gładzi gipsowej na sufitach. 54. Osadzenie drzwi i witryn wewnętrznych zgodnie z zestawieniami projektowymi. 55. Ułożenie wykładzin typu "Tarket" w pomieszczeniach biurowych korytarzach i sali lekcyjnej wraz z cokołami. 56. Ułożenie posadzek z płytek gres Ostatecznie wybór wzoru okładzin gres do uzgodnienia z Zamawiającym. Wykonawca przygotuje 3 warianty okładzin do wyboru Zamawiającego. 57. Ułożenie na ścianach płytek gres. 58. Ułożenie na ścianach płytek gres na ścianach za umywalkami. 59. Obłożenie istniejących parapetów płytkami ceramicznymi w kolorze jasno szarym. Osadzenie rozdzielnic elektrycznych. 60. Osadzenie wszelkiego osprzętu elektrycznego w puszkach (bez szyldów). 61. Dwukrotne malowanie sufitów emulsjami lateksowymi matowymi, kolor biały Dwukrotne malowanie ścian farbami lateksowymi przeznaczonymi do wielokrotnego zmywania. 62. Montaż armatury sanitarnej wraz z wykończeniem Dostawa i montaż wyposażenia łazienek. 63. Montaż opraw oświetleniowych, ramek osprzętu elektrycznego i niskoprądowego. 64. Dostawa i montaż osprzętu końcowego teletechnicznego i niskoprądowego wraz z rozruchem, konfiguracja i szkoleniem w obsłudze zainstalowanych systemów. 65. Przygotowanie podłoża i uzupełnienie tynków zewnętrznych po wykonaniu otworu wejścia do windy, zabezpieczeni i zaślepienie otworu. 66. Generalne sprzątanie przed odbiorami, demontaż zabezpieczeń tymczasowych. Etap II - Przedmiot zamówienie uzupełniony jest budową przyłącza gazu doprowadzonego bezpośrednio do centrali wentylacji mechanicznej (nagrzewnica gazowa w centrali). 1. Projekt przyłącza stanowi załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy szaf do zabudowy. 2. Wszystkie roboty należy prowadzić zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym. Oprócz zakresu robót, które ujęto w opisie technicznym, części rysunkowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarach robót należy wykonać niezbędne prace związane z realizacją niniejszego zadania, które wykonawca powinien ująć w cenie oferty, w tym między innymi: 1) w przypadku odkrycia istniejącego uzbrojenia odpowiednie zabezpieczenie i oznakowanie odkrytej infrastruktury; 2) wszystkie materiały z rozbiórek, których nie przewidziano do ponownego wbudowania lub zwrotu do Zamawiającego wykonawca ma obowiązek wywieźć i zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami na swój koszt; 3. Wykonawca po wykonaniu robót objętych zakresem zamówienia opracuje i przekaże Zamawiającemu 3 komplety dokumentacji powykonawczej opracowanej w wersji tradycyjnej (teczka) oraz elektronicznej edytowalnej (rysunki- Auto Cad, wersja nie wyższa niż Auto Cad 2013, pliki tekstowe - Word lub Open Office oraz w formacie PDF. Ponadto wraz z dokumentacją. UWAGA! 4. Wykonawca jest obowiązany dostarczyć kosztorys powykonawczy, który został zweryfikowany i zatwierdzony przez Inspektora Nadzoru. 5. Rozwiązania techniczne zostały zawarte w opracowaniu projektowym. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załączniki do SIWZ. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 8. W przypadku użycia w dokumentacji określeń wskazujące na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać je wraz z wyrazami lub równoważne. Nazwy własne są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu - nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawcy robót przysługuje prawo do ich zastąpienia przez materiały i urządzenia, o co najmniej równoważnych parametrach technicznym pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). 9. Przed wbudowaniem materiałów Wykonawca zwróci się z wnioskiem materiałowym zawierającym nazwę wyrobu oraz podstawowe parametry jak również rysunkiem technicznym wskazującym przekroje poprzeczne po zmianie do inspektora nadzoru o zatwierdzenie danego wyrobu budowlanego do wbudowania. Zatwierdzenie proponowanych zmian następuje w momencie zaakceptowania ich przez inspektora nadzoru, projektanta oraz Zamawiającego. Bez akceptacji Wykonawca nie ma prawa wprowadzania jakichkolwiek zmian w realizacji zamówienia Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót: 1) prace ziemne, 2) wykonanie podbudów, 3) wykonanie nawierzchni, 4) zagęszczanie podłoża, Uwaga - z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. 10. Wyżej wymienione prace wykonywane będą przez osoby, które zostaną wymienione w wykazie pracowników przedstawionym Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji prac. 11. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań zawarty został w projekcie umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45310000-3, 45331000-6, 45333000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1559297.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MSP "SMOK" Keister Ksepka, Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kanałowa 13
Kod pocztowy: 83-200
Miejscowość: Starogard Gdański
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1921102.02
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1921102.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2460000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.