eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie robót budowlanych dla zadania"Dostosowanie Willi Decjusza do wymogów przeciwpożarowych" dla Instytutu Kultury Willa Decjusza.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-21

Ogłoszenie nr 510132082-N-2020 z dnia 21-07-2020 r.

Instytut Kultury Willa Decjusza: Wykonanie robót budowlanych dla zadania: "Dostosowanie Willi Decjusza do wymogów przeciwpożarowych" dla Instytutu Kultury Willa Decjusza.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548734-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Kultury Willa Decjusza, Krajowy numer identyfikacyjny 382172593, ul. 28 lipca 1943 17a, 30-233 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 124253638, e-mail katarzyna.jasinska@willadecjusza.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.willadecjusza.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych dla zadania: "Dostosowanie Willi Decjusza do wymogów przeciwpożarowych" dla Instytutu Kultury Willa Decjusza.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem postępowania jest wykonanie robót budowlanych dla zadania: "Dostosowanie Willi Decjusza do wymogów przeciwpożarowych" dla Instytutu Kultury Willa Decjusza. Znak sprawy: 2/2020. 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi roboty ogólnobudowlane wraz budową instalacji oddymiania klatki schodowej, systemu sygnalizacji pożaru, oświetlenia awaryjnego, przebudową instalacji hydrantowej oraz wymianą wybranych elementów stolarki okiennej i drzwiowej z przebudową polegającą na zmianie wielkości otworów w murze, zmianami w instalacji elektrycznej i dostosowaniu pomieszczeń Willi Decjusza do wymogów p.poż., przedstawione w treści niniejszej SIWZ i jej załącznikach, w szczególności w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej z załącznikami. 1.2. Miejsce wykonania robót budowlanych - Willa Decjusza ul. 28 lipca 1943 17a, 30-233 Kraków. Roboty budowlane przewidziane są do realizacji na działce nr 106/7 obr. 9 Krowodrza w Krakowie. Budynek Willa Decjusza wpisany jest do rejestru zabytków pod numerem: A-131. 1.3. Wykonawca może skorzystać z wizji lokalnej budynku. Miejsce spotkania ul. 28 lipca 1943 17 a, 30-233 Kraków przed wejściem do budynku. Termin i godzina wizji będzie ustalona pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym telefonicznie lub mailowo w trybie roboczym, przy uwzględnieniu obostrzeń, nakazów i zakazów wprowadzonych w związku z stanem epidemii COVID-19. 1.4. Roboty budowlane należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwaną dalej w skrócie STWiORB), przedmiarami, opinią geotechniczną, warunkami, jakie zostały nałożone na zamierzenie inwestycyjne decyzjami administracyjnymi, między innymi pozwoleniem na budowę, pozwoleniem konserwatorskim, postanowieniem Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej - stanowiącymi Załącznik B do SIWZ oraz pozostałymi postanowieniami SIWZ wraz z załącznikami. 1.5. Załączone przedmiary mają jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i wyliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB. 1.6. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku B do SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik C do SIWZ. 1.7. Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do udziału w zorganizowanym przez Zamawiającego spotkaniu z uczestnikami procesu budowlanego i przedstawicielami odpowiednich służb, które będzie miało miejsce w siedzibie Zamawiającego. 1.8. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia nadzoru archeologicznego i konserwatorskiego oraz wypełnienia warunków wynikających z pozwolenia konserwatorskiego i pozwolenia na budowę. 1.9. Zamawiający informuje, że podczas wykonywania robót budowlanych a w szczególności instalowaniu nowego systemu p.poż. (SAP) budynek musi być chroniony w całości przez istniejący lub częściowo uruchomiony nowy system SAP. 1.10. Budynek Willa Decjusza podczas prowadzenia robót budowlanych będzie użytkowany przez Zamawiającego, który będzie wykonywał swoje działania statutowe i komercyjne. 1.11. Zamawiający zastrzega możliwość wstrzymania prac lub wstrzymania tylko prac głośnych, na określony termin. 1.12. Zamawiający zastrzega możliwość nakazania Wykonawcy w trakcie realizowanych robót doprowadzenia budynku Willa Decjusza i otoczenia do stanu pozwalającego na prowadzenie działalności statutowej lub komercyjnej. 1.13. Zamawiający może w określonych przypadkach nakazać przeprowadzenie niektórych prac poza godzinami działalności Instytutu Kultury Willa Decjusza tzn. w porze nocnej lub w innych godzinach. 1.14. Wykonawca jest zobowiązany aby materiały budowlane oraz elementy poszczególnych systemów, a w szczególności zawarte w warunkach dodatkowych Pozwolenia Konserwatorskiego oraz wytycznych z pisma zatwierdzającego projekt wykonawczy, uzgodnić i zatwierdzić z Konserwatorem zabytków a także jest zobowiązany do uczestnictwa w komisjach konserwatorskich i wykonywania wszystkich zaleceń komisji. 1.15. Wykonawca robót budowlanych jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania. 1.16. Wykonawca zastosuje właściwą technologię robót budowlanych, zgodną z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami oraz z zasadami BHP. 1.17. Wykonawca zobowiązany jest w miarę możliwości do stosowania przy realizacji robót budowlanych technologii i sposobu ich wykonywania, która zapewni ich prowadzenie "na mokro", czyli techniką "bezpyłową", która pozwoli na uniknięcie zapylenia, a tym samym zanieczyszczenia powietrza i narażenia osób pracujących, jak i postronnych, na wystąpienie warunków szkodliwych dla zdrowia i środowiska. 1.18. Podczas wykonywania robót budowlanych pracownicy i sprzęt Wykonawcy muszą być oznakowane nazwą firmy. 1.19. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania prac na terenie budowy, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac. 1.20. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 2 dni od dnia przejęcia terenu robót do ustawienia tablic informacyjnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane. 1.21. W trakcie prowadzenia prac budowlanych Wykonawca, w tym kierownik budowy/kierownik robót, mają obowiązek przestrzegać przepisów ustawy Prawo budowlane. 1.22. Przeniesienie i zabepieczenie elementów wyposażenia wnętrz Willi Decjusza będzie leżało po stronie Zamawiającego, a w szczególnych przypadkach po stronie Wykonawcy pod nadzorem Zamawiającego. W przypadku braku możliwości przeniesienia elementów wyposażenia lub wystroju zabepieczenie i odpowiedzialność za uszkodzenia leżą po stronie Wykonawcy. Dotyczy to również elementów wymagajacych czasochłonnego i skompikowanego demontażu. 1.23. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy PZP, polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, może udzielić wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych na terenie objętym przedmiotem zamówienia lub zlokalizowanym w pobliżu, a w szczególności w bezpośrednim sąsiedztwie, do 20% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, co zostało skalkulowane przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego. Podstawowym warunkiem ewentualnego udzielenia zamówienia podobnego będzie fakt, iż w ramach niniejszego zamówienia publicznego Wykonawca realizował roboty budowlane w terminie i z najwyższą starannością. Ponadto ewentualne udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia podobnego warunkowane będzie tym, że zapewni on nie gorszy standard i jakość oraz warunki gwarancyjne wykonywania nowego zamówienia niż dotyczące zamówienia podstawowego, a także że Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również, że strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia. Zamówienia podobne mogą dotyczyć wykonania robót budowlanych w zakresie powtórzenia realizacji podobnych robót budowlanych w zakresie wykonania systemu SAP. 1.24. Zastosowane ewentualnie przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu wzorcowych standardów cech technicznych i jakościowych oraz funkcjonalnych. Zamawiający zaznacza, iż użyte ewentualnie w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych wyrobów, tj. typów, modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne, funkcjonalne, jakościowe, użytkowe, estetyczne, kolorystyczne itp. wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność, załączając stosowne opisy techniczne i funkcjonalne. Ponadto, jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez Zamawiającego, oraz w razie konieczności uzyskania również niezbędnych uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. Przy oferowaniu rozwiązań i elementów oraz urządzeń innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanego przedmiotu z SIWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy, producenta, typu lub modelu oferowanego wyrobu oraz opisu jego właściwości technicznych, funkcjonalnych, jakościowych, użytkowych, estetycznych itp. Zamawiający dopuszcza tolerancję +/- 5% w stosunku do podanych wymagań (rozmiarów, wymiarów lub obliczeń wobec wszystkich elementów wyrobów, założeń lub funkcji) traktowanych w zależności od danego parametru podanego w SIWZ jako wymaganie minimalne albo maksymalne, przy czym zmienione parametry (rozmiary, wymiary lub obliczenia) proponowane jako rozwiązanie równoważne muszą mieścić się w powyższych zakresach (minimalnych albo maksymalnych) określonych w SIWZ, a ponadto zachowywać proporcję zgodną ze wzorem, w stosunku do wszystkich rozmiarów, wymiarów lub obliczeń danego wyrobu, założeń lub funkcji. 1.25. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudniania na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę (lub podwykonawcę) osób, które będą wykonywały w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane, tj. prace rozbiórkowe, demontażowe, tynkarskie, montażowe, posadzkarskie, malarskie, murarskie, stolarskie, ślusarskie, elektryczne, instalacyjne w zakresie wod.-kan., c.o. i inne roboty wykończeniowe. Wykonywanie tych czynności polega na świadczeniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres wykonywania tych czynności w trakcie realizacji zamówienia. Zobowiązanie wynikające ze zdań poprzednich dotyczy również podwykonawców, którym Wykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją robót objętych zakresem niniejszej umowy. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania określone są w treści wzoru umowy. Realizacja zamówienia przez ww. osoby będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia i promowanie aspektów społecznych. 2. Wykonawca musi zaoferować cenę ryczałtową oferty dla całości zamówienia wyliczoną w oparciu o własną kalkulację, a przedstawić ją w formularzu oferty odpowiednio do treści załączonych tabel wskazanych w formularzu oferty. 3. Wykonawca musi zaoferować: 3.1. co najmniej 36-miesięczny okres gwarancji na roboty budowlane, w tym również roboty instalacyjne wchodzące w skład przedmiotu zamówienia, 3.2. co najmniej 24-miesięczny okres gwarancji na urządzenia, tj. dostarczone lub wykonane i zamontowane urządzenia i elementy, 3.3. 60-miesięczny okres rękojmi na całość przedmiotu zamówienia. Gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45110000-1, 45200000-9, 45262500-6, 45400000-1, 45320000-6, 45410000-4, 45421146-9, 45421100-5, 45421110-8, 45421140-7, 45442100-8, 45430000-0, 45261214-7, 45321000-8, 45410000-4, 45261310-1, 45233253-7, 45332000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45331210-1, 45310000-3, 45312100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 727620.14
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Maciej Knutel Zakład Remontowo - Budowlany
Email wykonawcy: mknutel@op.pl
Adres pocztowy: ul. Barbary 14/167
Kod pocztowy: 30-838
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 875055.22
Oferta z najniższą ceną/kosztem 875055.22
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1345000.08
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.