eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 3 W OŁAWIE W RAMACH PROJEKTU "SUPER START - URUCHOMIENIE NOWYCH MIEJSC PRZEDSZKOLNYCH W OŁAWIE"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-20

Ogłoszenie nr 510131115-N-2020 z dnia 20-07-2020 r.

Urząd Miejski Oława: DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 3 W OŁAWIE W RAMACH PROJEKTU "SUPER START - URUCHOMIENIE NOWYCH MIEJSC PRZEDSZKOLNYCH W OŁAWIE"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedsięwzięcie będące przedmiotem niniejszego postępowania jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551314-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski Oława, Krajowy numer identyfikacyjny 52500400000000, ul. Plac Zamkowy 15, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 303 55 01, e-mail sekretariat@um.olawa.pl, faks 71 303 55 00.
Adres strony internetowej (url): www.um.olawa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 3 W OŁAWIE W RAMACH PROJEKTU "SUPER START - URUCHOMIENIE NOWYCH MIEJSC PRZEDSZKOLNYCH W OŁAWIE"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

INW.271/9/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest : - dostawa mebli i wyposażenia dodatkowego do pomieszczeń przedszkolnych - dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych , pomocy do zajęć sensorycznych - dostawa sprzętu IT i multimediów - dostawa wyposażenia placu zabaw Zamawiający dzieli zamówienie na 4 poniżej opisane części : 1)część 1 - Dostawa mebli i wyposażenia dodatkowego do pomieszczeń przedszkolnych obejmuję dostawę poniższych elementów: - stół przedszkolny - szt.10 - krzesełka dziecięce - 50 szt. - szafa zamykana - szt.2 - regał otwarty - szt.4 - biurko dla nauczyciela - szt.2 - krzesło dla nauczyciela - szt.2 - leżaki ( łóżeczka) - szt.50 - pufy - szt.20 - pościel - szt.50 - szafki - szt.20 -szafki na pościel - szt.4 - tablica magnetyczna suchościeralna - szt.2 - szafki do szatni - szt.11 Dokładny opis powyższych elementów określony jest w załączniku nr 1.1 do SIWZ 2)część 2 - Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych , pomocy do zajęć sensorycznych obejmuje dostawę poniższych elementów: - zabawki różne - pomoce dydaktyczne ( m.in. słuchowiska z bajkami, gry planszowe, książki z ćwiczeniami, gry, mapy, plansze przyrodnicze, puzzle, zestawy edukacyjne) - artykuły plastyczne ( m.in. brystol, kolorowy papier rysunkowy, bibuła, nożyczki, klej, markery, plastelina, kredki, farby, pędzle do malowania, tektura falista) - pomoce do zajęć sensorycznych ( m.in.sensoryczne piłeczki i klepsydry, puszki dźwiękowe, pozytywki, dzwonki, kastaniety, marakasy, piłeczki, maty z kieszeniami, mozaiki, zgadywanki) Dokładny opis powyższych elementów określony jest w załączniku nr 1.2 do SIWZ 3)część 3 - Dostawa sprzętu IT i multimediów obejmuje dostawę poniższych urządzeń: - komputer przenośny z oprogramowaniem - szt.2 - tablica interaktywna z systemem mocowania - szt. 2 - urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt. - drukarka - szt.1 - cyfrowy aparat fotograficzny ze statywem - szt.1 - telewizor szt.2 Dokładny opis powyższych elementów określony jest w załączniku nr 1.3 do SIWZ 4) część 4 - Dostawa wyposażenia placu zabaw obejmuje dostawę, montaż poniższego elementu: - karuzela - szt.1 - bujaki, sprężynowce - szt.2

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3


Dodatkowe kody CPV: 39512000-4, 30195920-7, 37520000-9, 37524100-8, 39162100-6, 30192000-1, 30192125-3, 37823000-3, 37823500-8, 37822100-7, 30213100-6, 30200000-1, 30232110-8, 32320000-2, 38651000-3, 37535200-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa mebli i wyposażenia dodatkowego do pomieszczeń przedszkolnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 61788.62
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Moje Bambino
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Graniczna 46
Kod pocztowy: 43-428
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 52921.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 52921.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 110291.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych , pomocy do zajęć sensorycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 30487.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21135.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21135.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26066.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa sprzętu IT i multimediów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22357.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IT 2K Karol Korczyński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. J.Kochanowskiego 15
Kod pocztowy: 55-003
Miejscowość: Czernica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22853.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21894
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 34195.23
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa wyposażenia placu zabaw

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15853.66
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Muller jelcz - Laskowice
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: al. Młodych 40
Kod pocztowy: 55-220
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11240.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11240.23
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12186.16
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.