To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-16
Ogłoszenie nr 510129517-N-2020 z dnia 16-07-2020 r.
STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH: Roboty remontowo-malarskie w jednostkach oświatowych na terenie Miasta Stalowej Woli
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538906-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH, Krajowy numer identyfikacyjny 384503002,
ul. Al. Jana Pawła II
25A,
37-450
Stalowa Wola, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
+48508082032, +48506656760, e-mail
scuw@stalowawola.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
Adres profilu nabywcy: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty remontowo-malarskie w jednostkach oświatowych na terenie Miasta Stalowej Woli
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-II.271.38.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są: Roboty remontowo-malarskie w jednostkach oświatowych na terenie Miasta Stalowej Woli 2. Zasadniczy zakres robót obejmuje: 1) Przedszkole Nr 2 przy ul. Ks. J. Skoczyńskiego 5 - Remont pomieszczenia kuchni, oraz pomieszczeń magazynowych: a) Licowanie płytkami ścian w pom. magazynku ziemniaków i obieralni; b) Prace malarskie w kuchni, klatce schodowej, korytarz piwnicy + pomieszczenia mag.; c) Wymiana drzwi do piwnicy na niepalne przeciwpożarowe klasy REI 60 z samozamykaczem; d) Naprawa ubytków z kostki betonowej na tarasie; e) Czyszczenie tarasu z kostki betonowej + impregnacja kostki betonowej przeciw grzybom i mchom. 2) Przedszkole Nr 12 przy ul. Okulickiego 20 Remont pokoju socjalnego, WC, pokoju intendentki: a) Demontaże i ponowne montaże oświetlenia, oraz wyposażenia; b) Prace rozbiórkowe w pom. socjalnym, WC. Pokoju intendentki; c) Okładziny ścienne z płytek w pom. WC; d) Montaż kabiny natryskowej; e) Montaż WC do zabudowy; f) Malowanie ścian w pok. socjalnym, i pom. Intendentki; g) Montaż wykładziny w pom. Intendentki; h) Sufity podwieszane w pom. Socjalnym; i) Wymiana i montaż drzwi wewnętrznych; j) Wymiana i montaż okien w pom. WC i pok. Intendentki; k) Dostawa szafek pracowniczych. 3) Katolicka Szkoła Katolicka ul. Podleśna 4 Remont ścian na łączniku Sali gimnastycznej, Remont ścian i sufitów w Sali gimnastycznej w miejscach przecieków: a) Oczyszczanie i przygotowywanie podłoża; b) Wykonywanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach; c) Malowanie powierzchni ścian i sufitów farbą ceramiczną. 4) dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanych inwestycji, w tym dokonanie wszelkich niezbędnych oględzin, pomiarów i innych czynności prowadzących do należytego wykonania inwentaryzacji budowlanej i do uzyskania przez Wykonawcę odpowiedniej wiedzy (w tym o celach i oczekiwaniach Zamawiającego względem planowanej inwestycji) do należytego wykonania przedmiotu Umowy; 3. Wykonawca wykona prace budowlane objęte niniejszym zamówieniem w sposób kompleksowy, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, normatywami, instrukcjami oraz innymi przepisami dotyczącymi wykonawstwa, w tym zgodnie min. z: 1) przepisami zawartymi w Ustawie Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202); 2) przepisami zawartymi w Obwieszczeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 07 czerwca 2019 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2019 r., poz. 1065 z późniejszymi zmianami); 3) wszystkimi przepisami i normami mającymi zastosowanie i wpływ na kompletność i prawidłowość wykonania zadania oraz docelowe bezpieczeństwo użytkowania wraz z trwałością. 4) współczesną wiedzą techniczną oraz w sposób zapewniający właściwą jakość tych prac. 4. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania zadania i uzyskania niezbędnych pozwoleń. 5. Lokalizacja inwestycji: 1) Przedszkole Nr 2 ul. Ks. J. Skoczyńskiego 5; 37-450 Stalowa Wola 2) Przedszkole Nr 12 ul. Okulickiego 20; 37-450 Stalowa Wola 3) Katolicka Szkoła Podstawowa ul. Podleśna 4; 37-450 Stalowa Wola 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w Specyfikacji technicznej - Załącznik nr 6 oraz Przedmiarach - Załączniki nr 7-9 do niniejszej SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących podczas realizacji zamówienia następujące czynności: Wykonawca lub podwykonawcy będą zobowiązani zatrudnić na umowę o pracę osoby odpowiedzialne za prace malarskie tj. gruntowanie ścian, uzupełnienie tynków, malowanie powierzchni. 2) Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności o których mowa powyżej w ramach łączącego je z pracodawcą stosunku pracy świadczyły ją osobiście, w miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę, pod jego kierownictwem z podporządkowaniem służbowym, za wynagrodzeniem, z prawem do urlopu. 3) Przekazania zamawiającemu w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia listy osób, które będą wykonywać czynności, o których mowa w ppkt. 1) w trakcie realizacji zamówienia. Lista ta w przypadku zmiany osoby/osób wykonujących czynności, o których mowa w ppkt. 1) winna być każdorazowo niezwłocznie aktualizowana. 4) W przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia obejmującej wykonanie czynności o których mowa w ppkt. 1) na rzecz podwykonawcy, obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących te czynności dotyczyć będzie także podwykonawcy. 5) Podczas realizacji zamówienia wykonawca (podwykonawca) na wezwanie zamawiającego winny będzie przedstawić dowody potwierdzające zatrudnianie na umowę o pracę osób, o których mowa w pkt. 7 ppkt 1-3. 6) W przypadku nie wywiązania się przez wykonawcę (podwykonawcę) z obowiązków o których mowa w pkt. 7 ppkt. 1-3, zamawiający przewiduje sankcje zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem umowy - Załącznik nr 5.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45430000-0, 45421000-4, 45442100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
118846.20
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Janusz Januszewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
63329.01
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Przedszkola Nr 5 w Stalowej Woli
- Cykliczne dostawy artykułów spożywczych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli .
- Świadczenie usług poligraficznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Budowa kanalizacji deszczowej przy budynkach nr 40 i 44 przy ul. Wojska Polskiego w Stalowej Woli.
- "Przebudowa pomieszczeń starego Bloku Operacyjnego w Szpitalu Powiatowym w Stalowej Woli"
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Prace modernizacyjne w budynku Sali gimnastycznej POSM II st. W Krakowie - III etap
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej - etap II
więcej: Tynkowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.