eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tymbark › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 1 280 000 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-16

Ogłoszenie nr 510128691-N-2020 z dnia 16-07-2020 r.

Urząd Gminy w Tymbarku: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 1 280 000 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547562-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy w Tymbarku, Krajowy numer identyfikacyjny 55078100000000, ul. Rynek 49, 34-650 Tymbark, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 183 325 637, e-mail ug.tymbark@interia.pl, faks 183 325 632.
Adres strony internetowej (url): www.tymbark.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 1 280 000 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IGKOŚ3.271.12.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest realizacja usługi pn. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 1 280 000 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. 2.Kredyt będzie udzielony na rachunek podstawowy Gminy Tymbark w terminie do 21.12.2020 r. według zapotrzebowania Zamawiającego. 3.Do wyliczenia ceny w ofercie Zamawiający przyjmuje datę uruchomienia kredytu:na dzień 15.10.2020 r. 4.Okres kredytowania (wymagany) 31.12.2029 5.Zamawiający ustala jako formę zabezpieczenia kredytu weksel in blanco. 6.Terminy spłaty kredytu w latach 2021 - 2029, w tym: - w 2021 roku: 4 raty po 25 000,00 zł; łącznie - 100 000,00 zł, - w 2022 roku: 4 raty po 25 000,00 zł; łącznie - 100 000,00 zł, - w 2023 roku: 4 raty po 25 000,00 zł; łącznie - 100 000,00 zł, - w 2024 roku: 4 raty po 25 000,00 zł; łącznie - 100 000,00 zł, - w 2025 roku: 4 raty po 25 000,00 zł; łącznie - 100 000,00 zł, - w 2026 roku: 4 raty po 25 000,00 zł; łącznie - 100 000,00 zł, - w 2027 roku: 4 raty po 50 000,00 zł; łącznie - 200 000,00 zł, - w 2028 roku: 4 raty po 50 000,00 zł; łącznie - 200 000,00 zł, - w 2029 roku: 4 raty po 70 000,00 zł; łącznie - 280 000,00 zł, 7.Oprocentowanie kredytu złotówkowego będzie liczone wg stopy zmiennej w stosunku rocznym opartym na stawce WIBOR 3M, powiększony o marżę wykonawcy, stałą w okresie kredytowania - obowiązywania umowy. Stawka zmienna WIBOR dla trzymiesięcznych depozytów międzybankowych (WIBOR 3M) w PLN, ogłoszona na dzień ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy. Odsetki od kredytu naliczone będą tylko od aktualnego rzeczywistego zadłużenia. 8.Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca dokonywane będą w PLN. 9.Prowizja za udzielenie kredytu wynosi 0 %. 10.Nie będą pobierane: a) opłaty i prowizje bankowe od salda niewykorzystanej części kredytu oraz od operacji związanych z wcześniejszą spłatą kredytu, b) odsetki od części kredytu spłaconego w terminie wcześniejszym niż zawarty w umowie za okres od daty dokonania wcześniejszej spłaty. 11.Odsetki od wykorzystanego kredytu Zamawiający płacić będzie przez cały okres trwania umowy na ostatni dzień każdego kwartału (za 2020 rok do 31.XII.2020), za okres od uruchomienia kredytu. 12.Karencja w spłacie kredytu obejmuje okres do 30.03.2021 r. 13.Kredyt nie musi być wykorzystany w całości, z tego tytułu Zamawiający nie ponosi żadnych opłat. 14.Bank kredytujący dopuszcza możliwość spłaty kredytu w terminie wcześniejszym niż określony umową. 15.Zamawiający dopuszcza przy naliczaniu odsetek przyjęcie kalendarza rzeczywistego. 16.W przypadku gdy termin zapłaty przypadnie na dzień wolny od pracy, uregulowanie należności nastąpi w dniu poprzedzającym wyznaczoną datę. 17.Kredyt będzie udostępniony dla Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji lub korespondencji elektronicznej e-mail w ciągu maksymalnie 10 dni od chwili zapotrzebowania przez Zamawiającego określonej kwoty. Ostateczny termin wykorzystania kredytu do dnia 21.12.2020 r. 18.Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 19.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian redakcyjnych w umowie. 20.Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo Bankowe. 21.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kontrasygnaty Skarbnika Gminy na wekslu zabezpieczającym kredyt. 22.Zgodnie z artykułem 36a ust. 2 Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonywał usługe związaną z udzieleniem i obsługą kredytu siłami własnymi, bez udziału podwykonawców. 23.Do wyliczenia ceny w ofercie należy przyjąć jedno uruchomienie kredytu 24.Za termin spłat rat kapitałowych należy przyjąć ostatni dzień miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy 25.Odsetki płatne na ostatni dzień miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy 26.Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 198000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Limanowej,
Email wykonawcy: bank@bs.limanowa.pl
Adres pocztowy: ul. Rynek 7
Kod pocztowy: 34-600
Miejscowość: Limanowa
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 140775.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 140775.41
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 153406.85
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.