eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynek › Zakup i dostawa laptopów do realizacji zdalnego nauczania do szkół, dla których organem prowadzącym lub dotującym jest Gmina Olsztynek w ramach grantu "Zdalna Szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-15

Ogłoszenie nr 510128272-N-2020 z dnia 15-07-2020 r.

Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka: Zakup i dostawa laptopów do realizacji zdalnego nauczania do szkół, dla których organem prowadzącym lub dotującym jest Gmina Olsztynek w ramach grantu "Zdalna Szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
W ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr I "Powszechny dostęp do szybkiego Internetu" działania 1. 1: "Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550205-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540103213-N-2020; 540104901-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka, Krajowy numer identyfikacyjny 52933800000000, ul. ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 51954 50, e-mail ratusz@olsztynek.pl, faks 895 195 457.
Adres strony internetowej (url): www.bip.olsztynek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa laptopów do realizacji zdalnego nauczania do szkół, dla których organem prowadzącym lub dotującym jest Gmina Olsztynek w ramach grantu "Zdalna Szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZBI.271.1.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia Zamawiający zakupi następujący asortyment: 1) Laptopy: Procesor mobilny minimum dwurdzeniowy, dwuwątkowy uzyskujący wynik co najmniej 1500 punktów w teście Passmark - CPU Mark według wyników procesorów publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php (w ofercie wymagane podanie producenta i modelu procesora, należy przedłożyć wydruk ze strony potwierdzający ww. wynik.); pamięć RAM - minimum: 4GB,; kamera wbudowana w ramkę ekranu; dysk twardy - minimum: 240 GB; przekątna ekranu - minimum: 13´´; klawiatura - QWERTY; karta graficzna; łączność - port 1Gbit LAN, wbudowane WiFi 802.11 a/b/g/n/ac wraz z Bluetooth 4.0; napęd optyczny - nie wymagany - 40 sztuk. Zamawiający wyraża zgodę na dostawę komputerów przenośnych bez portu LAN w zamian za dostawę dodatkowych adapterów USB 3.0-LAN. 2) Zestaw słuchawkowy - obu uszny, nauszny, przewodowy z połączeniem USB, przycisk wyciszania fizyczny umieszczony na przewodzie lub na mikrofonie, mikrofon na pałąku - 40 sztuk. Zamawiający dopuszcza zestawy z inną łącznością niż USB pod warunkiem, że będzie kompatybilna z zaoferowanym laptopem; 3) System operacyjny - minimum Windows 10 Home (licencje i oprogramowanie muszą być nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nieaktywowane; Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia legalność licencji u producenta oprogramowania) lub równoważny, tj. zapewniający poprawne działanie aplikacji firmy Microsoft np. platformy Microsoft Office 365 (aplikacje i usługi, w tym m. in. Word, Excel, PowerPoint, Teams). Ww. oprogramowanie systemowe (rozwiązanie równoważne) powinno zapewnić poprawną obsługę powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, skanerów, kser). System operacyjny (rozwiązanie równoważne) powinien mieć zestaw sterowników, automatyczne bieżące aktualizacje, graficzne środowisko pracy w języku polskim, możliwość przystosowania stanowiska pracy dla osób niepełnosprawnych, oprogramowanie do tworzenia kopii systemowych, możliwość przywracania systemu operacyjnego z uprzednio zapisanego stanu, wbudowany system ochrony antywirusowej z darmowymi aktualizacjami i zaporę internetową (firewall). Zamawiający nie dopuszcza w systemie możliwości instalacji dodatkowych narzędzi emulujących działanie systemów - 40 licencji; 4) Naklejki na laptopy wg załączonego wzoru (cppc_naklejka_140x34_v01) wzór w załączeniu SIWZ- 40 szt. 2. Laptopy i zestawy słuchawkowe muszą spełniać następujące wymagania: 1) posiadać deklarację CE - deklaracja Conformité Européenne; 2) posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu; 3) być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich; 4) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim. 3. Wykonawca musi wskazać w formularzu ofertowym informacje niezbędne do potwierdzenia, że dostawy będą zgodne z wymaganiami SIWZ, w tym w szczególności: 1) producenta, model, numer seryjny, ilość punktów w teście Passmark - CPU Mark - dla procesora, 2) rodzaj i pojemność pamięci RAM oraz dysku twardego, 3) przekątną ekranu, 4) nazwę zainstalowanego oprogramowania - systemu operacyjnego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6


Dodatkowe kody CPV: 48000000-8, 30200000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 55376.35
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 14
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 14
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ogólnopolska Grupa IT Danuta Walczak
Email wykonawcy: przetargi@ogit.pl
Adres pocztowy: ul Armii Krajowej 3/161
Kod pocztowy: 10-072
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 67600.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 67600.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 103167.48
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.