eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › "Utrzymanie zieleni niskiej w pasach drogowych na terenie miasta Tychy - dot. Części nr 2"



Ogłoszenie z dnia 2020-07-07

Ogłoszenie nr 510121642-N-2020 z dnia 07-07-2020 r.

Tyski Zakład Usług Komunalnych: "Utrzymanie zieleni niskiej w pasach drogowych na terenie miasta Tychy - dot. Części nr 2"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Tyski Zakład Usług Komunalnych w Tychach, ul. Budowlanych 43, 43-100 Tychy, wyznaczony w trybie art. 16 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych przez Prezydenta Miasta Tychy jako Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia niniejszego postępowania w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz jednostki organizacyjnej Miasta Tychy tj. Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów w Tychach.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Tyski Zakład Usług Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 27848986000000, ul. Budowlanych 43, 43-100 Tychy, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 438 22 00, e-mail biuro@tzuk.tychy.pl, faks 32 438 22 15.
Adres strony internetowej (url): http://bip.tzuk.tychy.pl/index.php?option=com_content&view=category& id=35&Itemid=56
Adres profilu nabywcy: http://bip.tzuk.tychy.pl/index.php?option=com_content&view=category& id=35&Itemid=56

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Utrzymanie zieleni niskiej w pasach drogowych na terenie miasta Tychy - dot. Części nr 2"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

TZUK.271.10.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są usługi dotyczące utrzymania zieleni niskiej w pasach drogowych na terenie miasta Tychy. 1.Zakres rzeczowy obejmuje: 1.1.Koszenie dzielnic obrzeżnych. 1.2.Przycięcie i formowanie żywopłotów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia stanowi jedną z części z grupy postępowań dot. utrzymania zieleni w mieście Tychy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 62281.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AGRO-MAT Mateusz Janota
Email wykonawcy: janota.mateusz@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Irysowej 8
Kod pocztowy: 43-140
Miejscowość: Lędziny
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 60183.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 60183.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 60183.35
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
UZASADNIENIE PRAWNE: art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP - ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. UZASADNIENIE FAKTYCZNE: W dniu 08.01.2020 r. postępowanie o udzielenie zamówienia nr TZUK.271.154.2019 pn.: "Utrzymanie i pielęgnacja zieleni w pasach drogowych na terenie miasta Tychy" zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Pzp. Również w dniu 11.03.2020 r. postępowanie o udzielenie zamówienia nr TZUK.271.3.2020 pn.: "Utrzymanie i pielęgnacja zieleni w pasach drogowych na terenie miasta Tychy" o zmienionym zakresie przedmiotowym zostały unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. W obydwu postępowaniach jedyna oferta znacznie przewyższyła kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie mogła zostać zwiększona do oferty z najniższą ceną. W związku z powyższym Zamawiający zdecydował o podzieleniu zakresu postępowania o udzielenie zamówienia nr TZUK.271.3.2020. Jedna z części (oznaczenie postępowania nr TZUK.271.6.2020) dotyczyła m.in.: koszenia trawników w pasach drogowych dróg publicznych na terenie miasta z wyłączeniem dróg krajowych oraz węzłów, poboczy i rowów; koszenia trawników w pasach drogowych dróg krajowych oraz węzłów, poboczy i rowów; koszenia rowów na terenie miasta; koszenia dzielnic obrzeżnych; renowacji trawników; jesiennego grabienia liści; przycięcia i formowania żywopłotów; przycięcia krzewów w skupinach; karczowania krzewów. Pomimo ponownego oszacowania wartości zamówienia na podstawie oferty z postępowania nr TZUK.271.3.2020, postępowanie nr TZUK.271.6.2020 w dniu 01.06.2020 r. również zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp - oferta znacznie przewyższyła kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a kwota ta nie mogła zostać zwiększona do ceny oferty z najniższą ceną. Wobec powyższego oraz ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia, jaką jest niewątpliwie skoszenie trawy na drogach publicznych, która w znacznym stopniu ograniczała widoczność uczestników ruchu drogowego Zamawiający powziął decyzję o zastosowaniu trybu negocjacji bez ogłoszenia na podstawie przesłanki wynikającej z art. 62 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp w związku z art. 6a ustawy Pzp - postępowanie nr TZUK.271.8.2020. Należy wskazać, że potrzeba pilnego udzielenia zamówienia nie wyniknęła z przyczyn leżących po stronie zamawiającego i nie mogła być wcześniej przewidziana. Ponadto, nie było możliwym zachowanie terminów określonych dla przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego lub negocjacji z ogłoszeniem,. Wskazane powyżej postępowanie prowadzone w trybie negocjacji bez ogłoszenia w dniu 05.06.2020 r. zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, tj. w postępowaniu nie została złożona żadna oferta. W tej sytuacji oraz w związku z bardzo licznymi telefonami mieszkańców miasta Tychy, a także informacją jaką Zamawiający otrzymał ze Straży Miejskiej Miasta Tychy o natychmiastowej konieczności wykoszenia traw, która odznaczała się znacznym wzrostem powodującym ograniczenie widoczności dla osób poruszających się pojazdami, wskutek czego zaistniało bardzo wysokie prawdopodobieństwo zajścia kolizji w ruchu drogowym, Zamawiający w dniu 05.06.2020 r. zmuszony był do zastosowania trybu z wolnej ręki zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp w związku z art. 6a ustawy Pzp, tj. ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Zamawiający ze względu na pilną potrzebę wykonania powziął decyzje o podziale zakresu przedmiotu zamówienia na dwie części. Jedną z tych części jest przedmiotowe postępowanie o nr TZUK.271.10.2020.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.