Ogłoszenie z dnia 2020-05-22
Ogłoszenie nr 510088178-N-2020 z dnia 22-05-2020 r.
Miejski Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu: "Rozbudowa żłobka miejskiego w Zawierciu przy ul. Marszałkowskiej 28c, wraz z infrastrukturą techniczną, wewnętrzną instalacją gazu, wykonaniem miejsc postojowych, ciągów komunikacyjnych, placu zabaw i elementów małej architektury."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540037596-N-2020; 540039352-N-2020; 540040226-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu, Krajowy numer identyfikacyjny 27150188700000,
ul. ul. Paderewskiego
49,
42-400
Zawiercie, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
326 721 507, e-mail
mzoeas@mzoeas.zawiercie.eu, faks
326 722 903.
Adres strony internetowej (url): www.mzoeas.zawiercie.eu
Adres profilu nabywcy: Nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Rozbudowa żłobka miejskiego w Zawierciu przy ul. Marszałkowskiej 28c, wraz z infrastrukturą techniczną, wewnętrzną instalacją gazu, wykonaniem miejsc postojowych, ciągów komunikacyjnych, placu zabaw i elementów małej architektury."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Nr sprawy 72/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: "Rozbudowa żłobka miejskiego w Zawierciu przy ul. Marszałkowskiej 28c, wraz z infrastrukturą techniczną, wewnętrzną instalacją gazu, wykonaniem miejsc postojowych, ciągów komunikacyjnych, placu zabaw i elementów małej architektury." 1) Stan istniejący: Budynek żłobka położony jest w Zawierciu, na działce nr ew. 178/5 (obręb Zawiercie 0012). Jest budynkiem wolnostojącym, 3 - kondygnacyjnym: piwnica (częściowe podpiwniczenie), parter, 1 piętro. Budynek stanowi jednolitą bryłę z podcieniem wejściowym od strony południowo - zachodniej. Całość obiektu o wymiarach 41,65 x 15,76 m (w poziomie parteru) i +7,45 m - wysokość do kalenicy 7,30 m - od poziomu terenu do poziomu stropu lub stropodachu nad najwyżej dachem płaskim (wielospadowy). Budynek podzielony jest na 4 niezależne oddziały (każdy z osobnym wejściem), część kuchni głównej oraz administracyjno - biurową. Obiekt posiada pięć wejść, po przez zewnętrzne schody oraz bezpośrednio z poziomu terenu: dwa od strony zachodniej dwa od strony północnej i jedno od strony wschodniej. Parter dostępny jest dla osób niepełnosprawnych. Budynek posiada częściowe podpiwniczenie. Piwnica jest kondygnacją techniczną - z pomieszczeniami gospodarczymi i technicznymi, kotłownią gazową i olejową. W piwnicy zlokalizowane są także przyłącza wodociągowe oraz kanalizacji sanitarnej. Wysokość pomieszczeń wynosi powyżej 220 cm. Piwnica wyposażona jest także w kanały technologicznie usytuowane na całym obwodzie budynku. Parter podzielony jest na kilka stref funkcjonalnych, dostępnych przez niezależne wejścia. Konstrukcja obiektu w całości wykonana jest w technologii murowanej, z wykorzystaniem żelbetowych elementów konstrukcyjnych. Działka, na której znajduje się budynek jest uzbrojona w sieci: ? Kanalizacja sanitarna - istniejąca, ks200; ? Energia elektryczna - przyłącze kablowe - istniejące; ? Woda - przyłącze wodociągowe- istniejące, dn50; ? Teletechniczna - istniejąca; ? Gaz - przyłącze istniejące, gs25. 2) Zakres robót obejmuje: a) Branża architektoniczna: Zamówienie obejmuje rozbudowę istniejącego budynku miejskiego żłobka o trzy oddziały żłobkowe, powiększenie strefy magazynowej dla kuchni głównej wraz wewnętrzną instalacją gazu. Inwestycja obejmuje wykonanie prac związanych z zagospodarowaniem terenu, w tym: ciągów komunikacji pieszej i kołowej, miejsc parkingowych (w tym dla osób niepełnosprawnych), elementów małej architektury, placu zabaw, tarasów rekreacyjnych od strony południowej, tarasów i schodów wewnętrznych od strony północnej. Rozbudowa projektowana w formie parterowego założenia na planie wydłużonego prostokąta, z rozrzeźbioną południową elewacją z podcieniami. Przewiduje się zasadniczy układ dachu budynku jako czterospadowy o symetrycznym kształcie i o nachyleniu 25%. Wejścia główne do oddziałów żłobkowych i części biurowej. Od strony południowej zlokalizowane są wyjścia na taras ogrodowy. Od strony zachodniej zaprojektowano częściowe zamknięcie podcienia arkadowego - strefa wejściowa dostaw do zaplecza kuchennego. Kolorystyka obiektu będzie wynikiem zastosowanych materiałów tj. tynk elewacyjny, płyty elewacyjne oraz stolarka otworowa, pokrycie dachowe. Zestawienie powierzchni: 1) Po inwentaryzacji: Powierzchnia zabudowy 589,30 m2 ; Powierzchnia całkowita 1948,40 m2 ; Powierzchnia użytkowa 958,92 m2 ; Kubatura 3967,50 m3. 2) Projektowana rozbudowa: Powierzchnia zabudowy 683,68 m2 ; Powierzchnia całkowita 966,22 m2 ; Powierzchnia użytkowa 544,56 m2 ; Kubatura 2910,00 m3. 3) Budynek żłobka po rozbudowie: Powierzchnia zabudowy 1272,98 m2 ; Powierzchnia całkowita 2909,15 m2 ; Powierzchnia użytkowa 2909,15 m2 ; Kubatura 6886,50 m3. b) Branża konstrukcyjna: ? Konstrukcja podbudowy (wymiana gruntu), ? Konstrukcja fundamentów, ? Roboty izolacyjne fundamentowe, ? Konstrukcja ścian fundamentowych, ? Konstrukcja ścian fundamentowych, ? Konstrukcja nawiązek i trzpieni żelbetowych, ? Konstrukcja belek i podciągów, ? Konstrukcja ścian wewnętrznych, ? Konstrukcja stropu, ? Szczeliny dylatacyjne konstrukcyjne, ? Konstrukcja dachu. c) Branża sanitarna: Instalacja wodociągowa: ? Zaopatrzenie budynku w wodę, ? Przybory sanitarne, ? Przygotowywanie c.w.u., ? Próba szczelności, ? Dezynfekcja. Instalacja kanalizacji sanitarnej: ? Montaż kanalizacji sanitarnej, ? Przewody, ? Instalacja centralnego ogrzewania, ? Grzejniki, ? Próba szczelności. Instalacja hydrantowa: ? Zaopatrzenie w wodę, ? Prowadzenie rurociągów, ? Hydranty, ? Przewody, ? Izolacja zimnochronna, ? Zabezpieczenie ogniochronne, ? Zabezpieczenie antykorozyjne, ? Próby szczelności, ? Kompensacja wydłużeń, ? Przejścia przez ściany. Instalacja wentylacyjna: ? Izolacja kanałów wentylacyjnych, ? System podwieszeń oraz konstrukcji, ? Kanały wentylacyjne. Instalacja gazowa: ? Przewody gazowe, ? Kurki gazowe, ? Prowadzenie przewodów gazowych, ? Kontrola szczelności przewodów. d) Branża elektryczna: ? Prace przygotowawczo-organizacyjne, ? Prace demontażowe (istniejąca instalacja elektryczna), ? Wyznaczenie miejsca oraz montaż tablicy głównej budynku, ? Wykonanie zasilania tablicy ze złącza kablowego, ? Wytyczenie tras oraz wykonanie bruzd lub montaż rurek instalacyjnych pod przewody, ? Elektryczne instalacje wewnętrzne, ? Montaż wewnętrznych instalacji elektrycznych gniazd wtyczkowych, ? Montaż wewnętrznych instalacji wypustów zasilających odbiorniki indywidualne, ? Montaż wewnętrznych instalacji elektrycznych oświetleniowych, ? Układanie w bruzdach oraz wciąganie do rur przewodów i kabli pod w/w instalacje, ? Wykonanie podłączenia przewodów pod urządzenia, ? Montaż instalacji odgromowej na budynku, ? Montaż (pogrążenie w ziemi) instalacji uziemiających (uziomy szpilkowe), ? Wykonanie prac pomiarowych. e) Branża teletechniczna: ? linia telekomunikacyjna w ciągach kablowych w pomieszczeniach, ? dedykowana instalacja elektryczna. 2. Szczegółowy zakres robót określają projekty budowalno - wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót (jako element pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). Wyposażenie ruchome które pojawia się na rysunkach w dokumentacji projektowej: łóżka, krzesła, stoły, meble, wyposażenie kuchni nie jest objęte przedmiotem zamówienia. Wrysowanie takiego wyposażenia było konieczne dla uzyskania uzgodnień ppoż. i sanepid. Projekt budowlano - wykonawczy dla branży: 1) architektoniczej został sporządzony przez Pana Andrzeja Wolańskiego posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności architektoniczej, 2) konstrukcyjno - budowlanej został sporządzony przez Pana Andrzeja Fatyga posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 3) sanitarnej został sporządzony przez Panią Justynę Cholewa posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, 4) elektrycznej został sporządzony przez Pana Łukasza Wnuk posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 5) teletechnicznej został sporządzony przez Pana Tomasza Kmita posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności w specjalności w specjalności telekomunikacja, 6) przedmiar robót został sporządzony przez Pana Andrzeja Wolańskiego posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności architektoniczej, 7) specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych architektoniczej zostały sporządzone przez Pana Andrzeja Wolańskiego posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności architektoniczej. 3. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 4. Tam, gdzie w SIWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań "równoważnych" w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. 5. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. W przypadku wymaganego w dokumentacji projektowej i STWiORB oznakowania i certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania i certyfikaty równoważne. 7. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy 8. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. 9. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.266) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 10. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. 11. Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji. 12. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 13. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z przedmiotem umowy (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, tj. czynności polegające na wykonaniu prac demontażowych, rozbiórkowych, budowlanych - montażowych instalacyjnych w zakresie robót elektrycznych, budowlanych poinstalacyjnych, elektrycznych, sanitarnych i kanalizacyjnych, robót budowlanych porządkowych oraz związanych z zabezpieczeniem BHP, a także prac i robót wynikających z załączonego do SIWZ przedmiaru robót) były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, robotami, osób wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 14. Dostępność dla osób niepełnosprawnych: Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez zastosowanie następujących rozwiązań architektonicznych: 1) Zaprojektowano pochylnię zewnętrzną o spadku 6%; 2) Teren zewnętrzny ma dostosowanie nawierzchnie utwardzone do potrzeb osób niepełnosprawnych: ? Spadek w poprzek ciągu pieszego nie może nigdy przekraczać 2%; ? Wszelkie przeszkody i elementy wyposażenia przestrzeni będą umieszczone poza główną przestrzenią komunikacyjną; ? Schody i pochylnie muszą być umieszczane w taki sposób, żeby nie zawężać minimalnej wymaganej przestrzeni komunikacyjnej; ? Dojście do budynku powinno mieć szerokość min. 1,5 m; ? W szerokości drzwi wejściowych do budynku nie mogą być umieszczane żadne elementy wystające ponad płaszczyznę nawierzchni (odboje, skrobaczki, wycieraczki do obuwia i ? podobne urządzenia); ? Minimum 5% miejsc parkingowych powinno być przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych; ? Sposób zaprojektowania, wykonania i umiejscowienia ogrodzeń, bram i furtek nie może stwarzać zagrożenia dla ludzi i zwierząt; ? Na wysokości mniejszej niż 1,8 m nie mogą znajdować się ostro zakończone elementy, drut kolczasty, tłuczone szkło oraz inne podobne wyroby i materiały; ? Furtki powinny być zaprojektowane w taki sposób, żeby nie utrudniały dostępu osobom. 15. Projekt "Rozbudowa Żłobka Miejskiego w Zawierciu, ul. Marszałkowska 28C" realizowany jest w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH +" 2020.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45110000-1, 45200000-9, 45210000-2, 45215200-9, 45215220-5, 45215221-2, 45400000-1, 45000000-7, 45200000-9, 45260000-7, 45220000-5, 45262500-6, 45262300-4, 45262310-7, 45262210-6, 45261000-4, 45223000-6, 45223200-8, 45000000-7, 45300000-0, 45330000-9, 45333000-0, 45332000-3, 45331000-6, 45331100-7, 45343000-3, 45000000-7, 45300000-0, 45310000-3, 45317000-2, 45316000-5, 45311000-0, 45343000-3, 45312310-3, 45000000-7, 45300000-0, 45310000-3, 45314000-1, 45314300-4, 45314320-0, 45314310-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3725612.12
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa Julbud Łukasz Pałęga
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3550540.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zgodnie z zamieszczonymi zasadami sporządzania rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych dostępnego na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, przepisy ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców - (Dz. U. z 2019 r. poz. 1292) klasyfikują przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w Polsce w szczególności w ramach kategorii mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (art. 7 ustawy). Na gruncie prawa wspólnotowego do małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), którymi posługują się również Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1127), a także Rozporządzenie wykonawcze Komisji (UE) 2015/1986 z dnia 11 listopada 2015 r. ustanawiające standardowe formularze do publikacji ogłoszeń w dziedzinie zamówień publicznych i uchylające rozporządzenie wykonawcze (UE) nr 842/2011, należą przedsiębiorstwa mikro, małe i średnie (art. 2 Załącznika nr 1 do zaleceń Komisji z dnia 6 maja 2003 r. dotyczących definicji mikroprzedsiębiorstw oraz małych i średnich przedsiębiorstw (notyfikowanych jako dokument nr C(2003)1422). W konsekwencji, zamawiający zamieszczając informację o liczbie ofert złożonych w postępowaniu przez małe i średnie przedsiębiorstwa zobowiązany jest do uwzględnienia również ofert złożonych przez mikro przedsiębiorcę. Obowiązek ten dotyczy zarówno zamówień o wartości równej lub przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, jak i zamówień, których wartość przekracza kwotę, o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy Pzp. W postępowaniu wpłynęła 1 oferta od mikroprzedsiębiorcy. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia jest małym przedsiębiorcą. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w I kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w I. kwartale 2025r. - 3 części
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".
- Sukcesywne dostawy paliw - bezgotówkowe tankowanie pojazdów na stacji paliwowej Wykonawcy w 2025r. (3 Części)
- Wykonywanie usługi całodobowej ochrony fizycznej i monitorowania obiektów Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- "Remont kapitalny chodnika i jezdni w ul. Brzozowej w Zawierciu."
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont pomieszczeń budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Hrubieszowie w celu podniesienia gotowości operacyjno-bojowej jednostki."
- Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu - modernizacja węzła cieplnego oraz pomieszczeń sanitarnych wraz z wymianą pionów kanalizacyjnych w budynku Wydziału Łączności i Informatyki
- Przebudowa pozostałej części budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Zambrowie przy ul. Polowej 21
- Remont pomieszczeń przeznaczonych dla Kompanii Prewencji Policji wraz z dwoma klatkami schodowymi w budynku KMP w Koninie, a także remont miejsc postojowych dla pojazdów służbowych tej Kompanii.
- Rozbiórka obiektów inwentarzowych w Nadleśnictwie Gromnik z podziałem na dwie części
- Roboty budowlano-remontowe i renowacyjne internatu żeńskiego zw. "dużym" stanowiącego własność Skarbu Państwa i znajdującego się w Leśnej Podlaskiej na działce nr 16/21
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.