eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Przetarg nieograniczony na serwis sprzętu i aparatury medycznej (znak sprawy 16/16)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-08

Lublin: Przetarg nieograniczony na serwis sprzętu i aparatury medycznej (znak sprawy 16/16)
Numer ogłoszenia: 50978 - 2016; data zamieszczenia: 08.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie , ul. prof. Antoniego Gębali 6, 20-093 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7185125, faks 81 7185125.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.usdlublin.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na serwis sprzętu i aparatury medycznej (znak sprawy 16/16).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: serwis sprzętu i aparatury medycznej.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz OFERTA - załącznik nr 1. 2. Wypełniony FORMULARZ KOSZTORYSU OFERTOWEGO - załącznik nr 2. 3. Ewentualne pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. W przypadku złożenia oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), należy złożyć pełnomocnictwo zawierające oświadczenia woli wszystkich członków konsorcjum, wskazujące na osobę umocowaną (np. lider, radca prawny, etc.) do reprezentowania przedsiębiorców w udziale w określonym postępowaniu o zamówienie publiczne i do ich podpisywania w jego imieniu umów. Dokument niniejszy winien wyliczać wszystkich Wykonawców wraz z ich podpisami. 4. Oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom ze wskazaniem zakresu podwykonawstwa (oświadczenie wymagane jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć realizację umowy innym podmiotom, zgodnie z art. 36 b ustawy Pzp).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas przystąpienia do czynności serwisowych/diagnostycznych - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: a) nastąpiła zmiana nazwy podmiotów zawierających umowę. b) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Zleceniobiorcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zleceniodawcy ani sporządzenia Aneksu do umowy. c) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych. d) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT, przy czym cena netto pozostaje bez zmian, natomiast zmianie ulega cena brutto e) po okresie 12 miesięcy wynagrodzenie Zleceniobiorcy może być waloryzowane 1 raz w roku, jedynie w oparciu o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanych za półrocze przez Prezesa GUS, za pisemną zgodą Zleceniodawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usdlublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie, ul. Gębali 6, pok. 210.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2016 godzina 12:30, miejsce: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie, ul. Gębali 6, pok. 2002.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aparatura diagnostyczna otolaryngologiczna i foniatryczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparatura diagnostyczna otolaryngologiczna i foniatryczna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kolumny chirurgiczne i anestezjologiczne HERAEUS i Lampy operacyjne HERAEUS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolumny chirurgiczne i anestezjologiczne HERAEUS i Lampy operacyjne HERAEUS.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Spirometr KOKO Digidoser.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spirometr KOKO Digidoser.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Aparat CRRT Prismaflex 6.0.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat CRRT Prismaflex 6.0.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Videostroboskop cyfrowy DX XION i Videostroboskop EndoSTROB DX XION.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Videostroboskop cyfrowy DX XION i Videostroboskop EndoSTROB DX XION.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Aparat do hemodializ HD,HDF,HF 5008.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do hemodializ HD,HDF,HF 5008.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Aparatura diagnostyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Pulsoksymetr : NELLCOR N-595, 560, 5600,NBP 40, MASSIMO RAD 5 , Radical-7 ,RAD-8, RAD-9, NOVAMETRIX OXYPLETH 515C , 520, BCI Autocorr, DRAGER Micro 02+. b) Kardiomonitor: BCI Advisor, Cardiocap 5, MEC-2000, PROPAQ CS 242, SIMONSEN c) Pompy infuzyjne: Ascor, ABBOOT , ANESTE, AITECS, TERUMO..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.