Ogłoszenie z dnia 2012-12-13
Wrocław: Zakup i dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek
dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich
Numer ogłoszenia: 509616 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Narodowy im. Ossolińskich, ul. Szewska 37, 50-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3444471 wew. 131, faks 071 344 85 61.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wykaz pozycji - Rozdział XX - Materiały biurowe, materiały eksploatacyjne do drukarek..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.19.92.30 - Koperty 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Erie, Ślężna 116, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 85868,71
Oferta z najniższą ceną: 85868,71 / Oferta z najwyższą ceną: 91001,74
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych, wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust,. 8
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych - wymiana bramy garażowej przesuwnej cztery przęsła budynku KWP we Wrocławiu, ul. Graniczna 24
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Skoczylasa 11 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania
- "Opracowanie dokumentacji projektowych dla parków kieszonkowych i rozszczelnień", z podziałem na VIII Zadań
- Dostawa i montaż wyposażenia do lokali mieszkalnych przeznaczanych dla rodzin repatriantów na terenie Wrocławia
- Roboty naprawczo-konserwacyjne obiektów inżynieryjnych w ciągu dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego w podziale na trzy zadania.
- Dostawa wraz z komplek obsł urządz drukuj tj. Zad 1 i 2- zakup z dostarcz sprzętu do lokal Zam,Zadanie 3 - Kompl obsługa urządzeń obej serwis zakupion i dostarcz urządz wraz z wdroż
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów do zajęć w ramach projektu: "Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji" wraz z artykułami drobnymi, numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-03EH/23-003.
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- "Dostawa pudeł, teczek, kopert bezkwasowych, opakowań systemu OMINI-BOX oraz transportowych"
- Zakup i dostawa materiałów kancelaryjno - biurowych dla jednostek garnizonu mazowieckiego i jednostek zamiejscowych KGP
- DOSTAWA MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-078/2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.