eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › Dowozy uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Milicz do szkół podstawowych i gimnazjalnych, oraz do ośrodków edukacyjnych zapewniających tym uczniom realizację obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego, obowiązku szkolnego oraz obowiązku nauki, wraz z opieką podczas przewozu nad ww. uczniami, w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2013 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-13

Milicz: Dowozy uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Milicz do szkół podstawowych i gimnazjalnych, oraz do ośrodków edukacyjnych zapewniających tym uczniom realizację obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego, obowiązku szkolnego oraz obowiązku nauki, wraz z opieką podczas przewozu nad ww. uczniami, w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2013 roku
Numer ogłoszenia: 508674 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Milicz , ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 071 3840004 w. 314, faks 071 3841119.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowozy uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Milicz do szkół podstawowych i gimnazjalnych, oraz do ośrodków edukacyjnych zapewniających tym uczniom realizację obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego, obowiązku szkolnego oraz obowiązku nauki, wraz z opieką podczas przewozu nad ww. uczniami, w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2013 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Milicz do szkół podstawowych i gimnazjalnych, oraz do ośrodków edukacyjnych zapewniających tym uczniom realizację obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego, obowiązku szkolnego oraz obowiązku nauki działających na terenie gminy Milicz, w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2013 roku oraz opieka nad uczniami w czasie przewozu w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2013 roku. Do obowiązków Wykonawcy należy: a)realizowanie dowozów w dni nauki szkolnej wg harmonogramu uzgodnionego z dyrektorami szkół, do których uczęszczają uczniowie niepełnosprawni, na następujących trasach: Część I - dowóz i odwóz: Milicz - Poradów - Dunkowa - Brzezina Sułowska-gajówka - Węgrzynów - Słączno - Sulimierz - Ruda Sułowska - Olsza - Sułów - Milicz - 124 km. Przewóz 17 osób, w tym 1 osoba na wózku. Przewidywana roczna ilość przewozów 23 312 km; Część II - dowóz i Odwóz: Milicz - Lelików - Gądkowice - Wrocławice - Bartniki - Borzynowo - Czatkowice - Milicz - 110 km. Przewóz 13 osób w tym 1 osoba na wózku. Przewidywana roczna ilość przewozów 20 680 km; Część III - dowóz i odwóz: Milicz - Ostrowąsy - Latkowa - Kolęda - Tworzymirki - Godnowa - Nowe Grodzisko - Milicz - Wszewilki - Kąty - Gogołowice - Lasowice - Kaszowo - Pracze - Milicz - 198km. Dowóz 21 osób, w tym 4 osoby na wózku, w tym na odcinku Milicz - Ostrowąsy - Latkowa - Kolęda - Tworzymirki - Godnowa - Nowe Grodzisko - Milicz 10 osób, z tego 1 na wózku. Przewidywana roczna ilość przewozów wynosi ok. 37 224 km. Zamawiający dopuszcza podział zamówienia na części odpowiadające poszczególnym trasom dowozów i odwozów, oznaczone odpowiednio jako Cześć I, II i III. Ceny za 1 km przewozu podane w formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 - za poszczególne części I, II i III nie podlegają sumowaniu. Zamawiający nie wymaga, by Wykonawca złożył ofertę na wszystkie części tzn. na I, II i III część przedmiotowego zamówienia; b)zapewnienie w czasie przewozu opieki sprawowanej przez posiadającą kwalifikacje pedagogiczne oraz ukończony kurs w zakresie udzielania pierwszej pomocy osobę - inną niż kierowca. Przez kwalifikacje pedagogiczne należy rozumieć posiadanie kwalifikacji niezbędnych do zajmowania stanowiska nauczyciela w rozumieniu przypisów art. 9 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674 z późn. zm.), ukończenie kursu pedagogicznego lub ukończenie kursu kierowników wycieczek; c)zapewnienie bezpiecznego wsiadania i wysiadania z pojazdu pasażerów na przystankach wskazanych przez dyrektorów szkół, do których uczęszczają uczniowie niepełnosprawni; d)zapewnienie ogrzewania pojazdu w okresie od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2013 roku i w okresie od 1 listopada 2013 do 31 grudnia 2013 roku; e)zapewnienie zastępstwa w razie niemożności osobistego wykonywania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. 2)Przedmiotowe usługi muszą być wykonywane pojazdami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózkach inwalidzkich. Przedmiotowe usługi muszą być wykonywane pojazdami dopuszczonymi do ruchu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej t. j. z ważnymi badaniami technicznymi oraz ważnymi polisami ubezpieczenia komunikacyjnego OC. Pojazdy muszą być przystosowane konstrukcyjnie do przewożenia osób niepełnosprawnych lub przeznaczone do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózkach inwalidzkich. Przez przystosowanie lub przeznaczenie autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych należy rozumieć: a)wyposażenie wszystkich miejsc siedzących w pojeździe w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa, b)wyposażenie pojazdu w szyny i pasy bądź uchwyty do mocowania wózków do przewozu osób niepełnosprawnych oraz pasy bezpieczeństwa dla osób na wózku w ilości odpowiadającej co najmniej liczbie osób przewożonych na wózkach na danej części, c)wyposażony w najazdy lub windę umożliwiającą bezpieczny dostęp do pojazdu osobie niepełnosprawnej na wózku, d)poręcz lub uchwyt zapewniający bezpieczne wsiadanie i wysiadanie z pojazdu Koszty napraw pojazdów, ich utrzymania w sprawności, przeglądu itd. obciążają Wykonawcę.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych, do wartości 20% zamówienia podstawowego, po cenach zaproponowanych w umowie podstawowej.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą, iż dysponuje niezbędną do wykonania części lub całości zamówienia, ilością w pełni sprawnych środków transportowych wraz z kierowcami, którzy posiadają odpowiednie uprawnienia do prowadzenia pojazdów, którymi świadczony będzie dowóz. W celu realizacji poszczególnych części zamówienia wystarczające jest dysponowanie: - dla części I: jednym pojazdem wraz z kierowcą i opiekunem; minimalna ilość miejsc siedzących: 20; - dla części II: jednym pojazdem wraz z kierowcą i opiekunem; minimalna ilość miejsc siedzących:16; - dla części III: jednym pojazdem wraz z kierowcą i opiekunem; minimalna ilość miejsc siedzących: 13. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi dysponować sumą pojazdów wymienionych w poszczególnych częściach przedmiotowego zamówienia np. co najmniej 3 pojazdami, gdy składa ofertę na wszystkie Części.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

I.Wraz z ofertą składane są następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru z załącznika nr 1 do Specyfikacji, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy wg wzoru z załącznika nr 2 do Specyfikacji. II.Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze: 1) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy; dokument pełnomocnictwa sporządzony zgodnie z przepisami prawa, winien być dołączony do oferty; 2) oferta winna być podpisana przez każdego uczestnika konsorcjum lub ustanowionego pełnomocnika; 3) oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punkcie III.4.2) niniejszego ogłoszenia, dla każdego uczestnika konsorcjum z osobna, pozostałe zaś dokumenty składane są wspólnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian do umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych w następujących sytuacjach: a) z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć ani im zapobiec przy dołożeniu należytej staranności, i których wystąpienie nastąpiło niezależnie od Wykonawcy, bądź Zamawiającego (np. zmiany w zakresie realizacji obowiązków gminy, o których mowa w art. 17 ust. 3a ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty); b) zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) na usługi określone w przedmiocie zamówienia, czego następstwem będzie zmiana wynagrodzenia umownego; c) zmiana w zakresie realizacji obowiązku zapewnienia bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu przez gminę Milicz, o którym mowa w art. 14a ust. 4, art. 17 ust. 3a pkt 1 i 2 ustawy z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 z póź. zm.) w szczególności liczby uczniów objętych obowiązkiem dowozu i zmiany miejscowości, w których zamieszkują ww. uczniowie. W tych przypadkach Strona dążąca do zmiany umowy każdorazowo obowiązana jest przedstawić na piśmie argumenty przemawiające za dokonaniem zmian do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.milicz.pl lub Urząd Miejski w Miliczu, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, do p.58, w cenie 10,00 zł, na wniosek oferenta zgodnie z art. 42 ust. 2 ustawy Pzp.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Miliczu, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, pok. nr 15 ( Punkt Obsługi Mieszkańców), otwarcie ofert: 21.12.2012, godz. 10:30, sala nr 4 (na parterze).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.