eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Remont dachu budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzegu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-12

Brzeg: Remont dachu budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzegu
Numer ogłoszenia: 50855 - 2008; data zamieszczenia: 12.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, fax 077 4169952.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzegu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Remont dachu budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzegu przy ul. Kamiennej 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a)wykonania robót demontażowych, polegających na wykonaniu: - pokrycia dachu z dachówki, - obróbek blacharskich, - elementów więźby, b) wykonania robót budowlanych polegających na wykonaniu: - wymiany elementów konstrukcyjnych więźby, słupów, płatwi, zastrzałów, mieczy i łat - odgrzybianiu i impregnacji elementów więźby, - pokryciu dachu dachówką ceramiczną, c) wykonania robót dekarskich polegających na: - montażu obróbek blacharskich, koszy, rynien, włazów dachowych. Zakres robót obejmuje: - rozebranie dachówki ceramicznej- 1048, 61 m 2 - demontaż obróbek blacharskich - 141, 23 m 2 - demontaż rynien 172, 62 m 2 - rozbiórka elementów więźby (łaty) 1048, 61 m2 - wymiana elementów konstrukcji dachu (krokwie słupy, płatwie) - 77, 15 m 2 - wzmocnienie słupów i zastrzałów 230 m - dwukrotna impregnacja 1282, 62 m2 - łacenie 1048, 61 m2 - pokrycie dachu dachówką ceramiczną 1078, 61 m 2 - wykonanie nowych obróbek blacharskich 141, 23 m2 - montaż rynien 172, 62 m - montaż łat kominiarskich 10 szt., - montaż włazów dachowych 5 szt. Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązuje się wykonać zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym i przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Materiały i urządzenie użyte przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać oznakowanie CE lub B i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz rozporządzeniami wykonawczymi. Wszelkie wykonywane roboty i dostarczane materiały powinny być zgodne z DT i ST. Wielkości określone w DT i ST będą uważane za wartości docelowe. Cechy materiałów i elementów budowli muszą być jednorodne i wykazywać zgodność z określonymi wymaganiami, z rozrzuty tych cech nie mogą przekraczać dopuszczalnego przedziału tolerancji. Całość robót będących przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązuje się wykonać - silami własnymi, bez udziału podwykonawców, - przy użyciu narzędzi i sprzętu Wykonawcy. Wykonawca zapewni nadzór oraz właściwe przestrzeganie przepisów bhp i p. poż. na remontowanym obiekcie ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe z nieprzestrzegania tych przepisów. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować na własny koszt teren robót i przekazać go Zamawiającemu w terminie 4 miesięcy od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować zaplecze budowy wraz z dostawą mediów dla potrzeb wykonywanych robót budowlanych na własny koszt na terenie udostępnionym przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia terenu prac z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi pracami. Strony postanawiają, że termin gwarancji na roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia wynosi 36 miesięcy licząc od daty odbioru. Wszelkie wady wykonywanych robót w okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązuje się usuwać w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. W przypadku niedotrzymania tego terminu Zamawiającemu, niezależnie od prawa naliczenia kar umownych służy prawo do powierzenia wykonania tych prac osobom trzecim bez dodatkowego wezwania Wykonawcy na koszt i ryzyko Wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 9.468,93 zł (słownie: dziewięć tysięcy czterysta sześćdziesiąt osiem zł 93/100) 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujący sposób: a)w przypadku pieniądza wpłaca się je w wymaganej kwocie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, w Banku Zachodnim WBK S.A. 1 Oddział Brzeg nr rachunku: 17 1090 2141 0000 0005 5800 0532. a b)w przypadku gwarancji i poręczeń należy oryginał dokumentu dołączyć do oferty i złożyć w jednej kopercie z ofertą..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali co najmniej trzy zadania związane z remontem zabytkowych obiektów użyteczności publicznej, które obejmują roboty polegające na remoncie dachu krytego dachówką ceramiczną oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2)Opis oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 6 przedmiotowego postępowania oświadczeń lub dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: a)Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 1 do oferty, b)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 2 do oferty, c)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - Zamawiający przyjmuje, że będą to co najmniej trzy zadania związane z remontem zabytkowych obiektów użyteczności publicznej, które obejmują roboty polegające na remoncie dachu krytego dachówką ceramiczną - na zał. nr 3 do oferty, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. d)oświadczenie w sprawie podjęcia obowiązków przez kierownika budowy na zał. nr 4 do oferty, Do oświadczenia należy dołączyć: -czytelną kserokopię uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z zakresie kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi, -czytelną kserokopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, -czytelna kserokopia decyzji lub zaświadczenia o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy tylko tych osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 14 lutego 1995 roku) e)kosztorys ofertowy przygotowany na podstawie przedmiaru robót, f)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW.DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. g)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert, h)pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. i)dokument potwierdzający złożenie wymaganego wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Brzeg ul. Robotnicza 12 49 - 300 Brzeg pokój nr 3B (parter budynek B).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2008 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Brzeg ul. Robotnicza 12 49 - 300 Brzeg Biuro Podawcze (parter bud. A).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.