eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stęszew › Wykonanie projektu budowlanego oraz projektu wykonawczego na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami do działek w miejscowości Sapowice - Etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-12

Stęszew: Wykonanie projektu budowlanego oraz projektu wykonawczego na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami do działek w miejscowości Sapowice - Etap II
Numer ogłoszenia: 50854 - 2008; data zamieszczenia: 12.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Gminy Stęszew, ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew, woj. wielkopolskie, tel. 8197141.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.steszew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego oraz projektu wykonawczego na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami do działek w miejscowości Sapowice - Etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie projektu budowlanego oraz projektu wykonawczego na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami do działek w miejscowości Sapowice - Etap II. 2.Lokalizacja: miejscowość Sapowice gmina Stęszew, powiat poznański, województwo wielkopolskie. Zakres prac obejmuje: 1. Uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych (mapy sytuacyjno wysokościowe) z wykonaniem mapy stanu prawnego. 2. Wykonanie projektu budowlanego oraz projektu wykonawczego na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w miejscowości Sapowice - Etap II w systemie grawitacyjno-tłocznym. 3. Opracowanie i uzgodnienie operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych, 4. Opracowanie niezbędnych operatów oraz uzyskanie ostatecznych pozwoleń. 5. Wykonanie dokumentacji określającą warunki hydrogeologiczne (wykonanie odwiertów w miejscu trasy sieci kanalizacji sanitarnej co 150,0 m). 6. Uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń. 7. Uzyskanie niezbędnych opinii właściwych organów, a także innych dokumentów wymaganych przepisami szczegółowymi. 8. Uzyskanie ostatecznej decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji. 9. Uzyskanie ostatecznej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na lokalizację przedsięwzięcia. 10. Opracowanie i uzgodnienie raportu oddziaływania inwestycji na środowisko na podstawie opinii i wytycznych właściwych organów (jeżeli wymagane przepisami). 11. Uzyskanie oświadczeń od właścicieli o możliwości przejścia inwestycji przez nieruchomości ( wzór oświadczenia uzyskany od Zamawiającego ). W przypadku jakichkolwiek trudności w uzyskaniu oświadczenia należy bezzwłocznie (w terminie 3 dni) powiadomić Zamawiającego o powstałych trudnościach z tym związanych. 12. Uzyskanie wypisów z rejestru gruntów. 13. W uzgodnieniu z Zamawiającym zaprojektować odtworzenie ciągów komunikacji pieszej i kołowej. 14. Opracowanie Szczegółowej Specyfikacji Technicznej ( SST ) określającej wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w miejscowości Sapowice. 15. Uzyskanie opinii, uzgodnień oraz decyzji oddziaływania inwestycji na Naturę 2000. 16. Kosztorysy ślepe i inwestorskie ( wykonane metodą szczegółową z przedstawieniem dla każdej pozycji kosztorysowej RMS ) oraz przedmiary robót -5 egz. i 1 egz. w wersji elektronicznej. 17. Zestawienia i specyfikacje materiałowe - 5 egzemplarze i 1 egz. w wersji elektronicznej. 18. Przedmiary robót - 5 egz. i 1 w wersji elektronicznej. 19. Wykonanie bilansu ścieków i zaprojektowanie sieci kanalizacji sanitarnej z uwzględnieniem miejscowości Skrzynki, Tomice, Tomiczki, Mirosławki, Wielkawieś, Piekary, Jeziorki, Słupia Rybojedzko. 20. Opracowanie wytycznych planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia ( BIOZ ). 21. Pozostałe prace wynikające z przepisów Prawa Budowlanego. 22. Uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. 23. Pełnienie nadzoru autorskiego (zakres prac zgodnie z obowiązującymi przepisami) bez dodatkowego wynagrodzenia w trakcie realizacji inwestycji (Warunki pełnienia nadzoru autorskiego określi odrębna umowa z zastrzeżeniem iż Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie z tego tytułu). 24. Przed wystąpieniem o pozwolenie na budowę, Wykonawca dostarczy kompletny jeden egz. dokumentacji projektowej w celu weryfikacji przez Zamawiającego. Długość projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej obejmujące rurociągi tłoczne, kolektory sanitarne wynosi około 8,0 km ( bez przykanalików i rurociągów tłocznych ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą osoby spełniające następujące warunki: 1. Spełniające warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełniające warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Spełniające warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne oraz dostarczą dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Sprawdzanie żądanych oświadczeń i dokumentów. 2.Sprawdzanie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wymagane warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta sporządzona na piśmie musi spełniać następujące warunki i zawierać: 1. Formularz oferty z oferowaną ceną brutto Uwaga: Zaleca się wykorzystanie przekazanego formularza oferty. Dopuszcza się formularz oferty przygotowany przez Wykonawcę pod warunkiem, że będzie on zgodny co do treści z formularzem określonym przez Zamawiającego. Dołączenie do oferty formularza o innej treści niż określony w SIWZ oraz niewypełnienie wszystkich pozycji formularza oferty skutkować będzie odrzuceniem oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. 4. Dokument potwierdzający przygotowanie zawodowe w zakresie objętym zamówieniem. 5. Aktualne zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. 7. Dwa lub więcej podmioty występujące wspólnie, składają oferty zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: Wszyscy partnerzy konsorcjum będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. 8. Wykonawca musi pisemnie wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 9.Pełnomolcnictwo do podpisywania oferty i umowy. Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.steszew.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Gminy Stęszew 62-060 Stęszew ul. Poznańska 11 pokój nr 8 ( po uprzednim zamówieniu w cenie 20,00 zł )..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Gminy Stęszew 62-060 Stęszew ul. Poznańska 11 pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.