eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa na rzecz powiatu krasnostawskiego kredytu długoterminowego złotówkowego w kwocie 4.977.309,00 PLN (słownie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-29

POZYCJA 50846

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Krasnystaw: przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa na rzecz powiatu krasnostawskiego kredytu długoterminowego złotówkowego w kwocie 4.977.309,00 PLN (słownie: cztery miliony dziewięćset siedemdziesiąt siedem tysięcy trzysta dziewięć złotych) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Powiatu w Krasnymstawie, do kontaktów: Czesława Kozak - Naczelnik Wydziału Finansowego, ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5765211..13, 5767278, e-mail: organizacyjny@krasnystaw-powiat.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.krasnystaw-powiat.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.krasnystaw-powiat.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa na rzecz powiatu krasnostawskiego kredytu długoterminowego złotówkowego w kwocie 4.977.309,00 PLN (słownie: cztery miliony dziewięćset siedemdziesiąt siedem tysięcy trzysta dziewięć złotych). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: Powiat Krasnostawski, ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa na rzecz Powiatu Krasnostawskiego kredytu długoterminowego złotówkowego w kwocie 4.977.309,00 PLN (słownie: cztery miliony dziewięćset siedemdziesiąt siedem tysięcy trzysta dziewięć złotych), w celu sfinansowania planowanego deficytu budżetu powiatu krasnostawskiego oraz spłaty części zobowiązań z tytułu zaciągniętych w latach poprzednich kredytów i pożyczek na sfinansowanie realizacji inwestycji, zakupów inwestycyjnych, dotacji na inwestycje i remontów - CPV 66130000-3 1. kredyt uruchamiany w całości w dniu 2 listopada 2006r, 2. okres kredytowania do 31.01.2014r., 3. spłata kapitału - 25 równych rat w okresach trzymiesięcznych, 1 rata do 31.10.2007r, ostatnia rata wyrównawcza 31.01.2014r. 4. naliczanie odsetek- miesięczne od pozostałej do spłaty kwoty kredytu, 5. spłata odsetek w okresach 3 miesięcznych wraz ze spłatą rat kapitałowych, termin pierwszej spłaty do 31.01.2007r, następnych: do 30.04.2007, 31.07.2007, 30.10.2007, w latach następnych razem z ratami kapitałowymi w tych samych terminach. 6. przy obliczaniu kosztu kredytu wyjściowe wielkości będące podstawą ustalenia oprocentowania należy przyjąć w wartościach WIBOR 3M z dnia 2 października 2006r, 7. kredytobiorca przewiduje dopuszczalną formę zabezpieczenia kredytu w postaci weksla własnego in blanco, 8. w przypadku zaistnienia możliwości wcześniejszych spłat kredytu zamawiający wymaga przyjęcia ich bez dodatkowych opłat, 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: zgodnie z siwz 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie o wartości powyżej 60.000 EURO, a poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy p.z.p. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 02.11.2006; lub data zakończenia: 31.01.2014

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 15.000,00 zł (piętnaście tysięcy zł) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy - prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - prawo zamówień publicznych. 1.2. Minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: 1.2.1. Wykonawca winien być osobą fizyczną, osobą prawną, jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej lub konsorcjum firm, zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2.2. Wykonawca winien nie zalegać z podatkami, opłatami i składkami na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. 1.3. Wykonawca może występować tylko w jednej Ofercie, (indywidualnie czy też jako Partner Konsorcjum) w odniesieniu do tego samego zadania. W przeciwnym wypadku Oferta zostanie wykluczona z dalszego postępowania. 1.4. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w pkt. 6 SIWZ na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków na zasadzie spełnia/nie spełnia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w pkt. 6 SIWZ na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Wraz ze swoja ofertą Wykonawcy muszą dostarczyć następujące informacje i dokumenty: 1.1.1. Formularz oferty przetargowej. (Załącznik Nr 1do siwz). 1.1.2. Dowód wniesienia wadium. 1.1.3. W przypadku Konsorcjum należy dołączyć szczegółową informację o Wykonawcach stanowiących Konsorcjum (Załącznik Nr 2 do siwz) oraz ustanowionego przez nich pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.1.4. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 3 do siwz). 1.1.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.1.6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.1.7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.1.8. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów. W przypadku konsorcjum pełnomocnictwo dla ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. (Załącznik Nr 4 do siwz). 1.1.9. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające spełnienie wymagań zawartych w punkcie 5.2.2. siwz lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.1.10. Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające iż Wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 1.2. Wszystkie dokumenty wymienione w pkt. 1.1 muszą zostać złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw-powiat.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata za wersję papierową siwz - gotówką lub za pobraniem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.10.2006, godzina 10:30, Starostwo Powiatowe w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw, sala konferencyjna, I piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.