eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn-Kortowo › Dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych w ramach Projektu NrN N311 461639 pt. Stymulacja dojrzałości płciowej neosamców pstrąga tęczowego (Oncorhynchus mykiss)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-13

Olsztyn-Kortowo: Dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych w ramach Projektu Nr: N N311 461639 pt. Stymulacja dojrzałości płciowej neosamców pstrąga tęczowego (Oncorhynchus mykiss)
Numer ogłoszenia: 508344 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza , ul. Oczapowskiego 10, 10-719 Olsztyn-Kortowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5240171 w. 60; 5241060, faks 089 5240505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.infish.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych w ramach Projektu Nr: N N311 461639 pt. Stymulacja dojrzałości płciowej neosamców pstrąga tęczowego (Oncorhynchus mykiss).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych w ramach Projektu Nr: N N311 461639 pt. Stymulacja dojrzałości płciowej neosamców pstrąga tęczowego (Oncorhynchus mykiss). Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy, który jest Załącznikiem nr 2 do SIWZ. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy tj. wytworzony (wyprodukowany) jako środek trwały jak i jego części, które przed nabyciem nie były w jakiejkolwiek formie używane. Wszystkie wyspecyfikowane parametry podane przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, należy traktować jako wskazanie wymaganego poziomu technicznego i eksploatacyjnego przedmiotu zamówienia. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych, patentów, pochodzenia lub wskazania parametrów technicznych wskazujących na produkt konkretnego producenta, Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o parametrach równych bądź lepszych do wyspecyfikowanych. Zamówienie zostało podzielone na 5 Części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.71.10-1, 33.19.25.00-7, 33.79.30.00-5, 33.14.13.10-6, 33.14.11.14-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Foldery w języku polskim zawierające opis oferowanych przedmiotów oraz ich parametry techniczne, które będą potwierdzeniem, że oferowane przedmioty odpowiadają wymaganiom zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Dokumenty należy oznaczyć w taki sposób, aby jasno wynikało, jakiej części dotyczą.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, Opis przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, według. wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: - terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, tj. zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki; - zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. W przypadku zaistnienia którejś z wymienionych okoliczności, strony ustalają nowy termin realizacji przedmiotu umowy, który będzie stanowił zapis w aneksie do umowy. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.infish.com.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza, ul. Oczapowskiego 10, 10-719 Olsztyn, sekretariat na I piętrze pokój 106.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza, ul. Oczapowskiego 10, 10-719 Olsztyn, sekretariat na I piętrze pokój 106.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kasetki do Nuclecantera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kasetki wypełnione jodkiem propydyny do licznika komórek nasienia SP-100 Nucleocounter. Każda kasetka zawiera 0,002mg jodku propydyny, Objętość próby pobranej 70 ml (op=100 szt.) - 3 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały zużywalne do badań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Końcówki żółte kompatybilne z pipetami typu Eppendorf poj.20- 200ml PP typ Omnitip (op.=1000szt.) - 20 op. 2) Końcówki niebieskie kompatybilne z pipetami typu Eppendorf poj.100-1000 ml PP (op.=500szt) - 10 op. 3) Probówki typu Eppendorf objętość 1,5 ml, bezbarwne PP z podziałką, matowym polem do opisu i płaskim wieczkiem (op=500szt) - 20 op. 4) Probówki typu Eppendorf objętość 0,5 ml,bezbarwne PP z podziałką, matowym polem do opisu i płaskim wieczkiem (op=500szt) - 5 op. 5) Końcówki kompatybilne z pipetami typu Eppendorf o pojemności do 100 ml z zakończeniem kapilarnym o poj. 4 ml, bezbarwne, PP( op=500szt. - 20 op. 6) Folia uszczelniająca Parafilm 100 mm x75m (rolka) - 2 op. 7) Dozowniki folii Parafilm z nożykiem do rolek o szerokości do 100mm - 3 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.10-1, 33.79.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pomoce laboratoryjne szklane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Szkiełka nakrywkowe do mikroskopii o podwyższonej przezierności w I klasie hydrolitycznej 20x20 mm (op=1000 szt.) producent Menzel Glaser - 10 op. 2) Szkiełka mikroskopowe podstawowe o grubości 1 mm, rozm. 26x76 mm z matowym polem do opisu, krawędzie cięte, ze szkła wapniowo-sodowego o zwiększonej przezierności (op=50 szt.) producent Menzel Glaser - 10 op. 3) Szkiełka do rozmazów o grubości 1 mm, 26x76 mm, krawędzie szlifowane pod kątem 45 stopni, ścięte rogi op=50 szt. - 2 op. 4) Zlewka szklana niska z wylewem poj. 25 ml skala co 5 ml - 50 szt. 5) Zlewka szklana niska z wylewem poj. 50ml skala co10 ml - 70 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Asortyment medyczny - strzykawki i gaza opatrunkowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Gaza opatrunkowa 13 nitkowa 1 m2 jałowa - 70 op. 2) Strzykawka jednorazowa z końcówką typu Luer jednorazowego użytku 5 ml skala co 0,2 ml z przezroczystym cylindrem, zabezpieczenie przed przypadkowym wysunięciem tłoka, sterylne (op.=100 szt.) - 3 op. 3) Strzykawka jednorazowa z końcówką typu Luer jednorazowego użytku 2 ml, skala - czytelna, niezmywalna, co 0,1 ml, z przezroczystym cylindrem, zabezpieczenie przed przypadkowym wysunięciem tłoka, jałowa, (op.=100szt.) - 3 op. 4) Strzykawka do tuberkuliny 1 ml z igłą op=100szt - 3 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6, 33.14.11.14-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odczynniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Filter nitrocellulose membranes typ GSWP (filtry 0,22 mm średnica. 47 mm) (op=100szt.) Sigma nr kat. N8645-100EA - 5 op. 2) Alkohol etylowy 96 proc. cz.d.a. (min 96 proc.),op=500ml POCH nr kat 396420113 - 10 op. 3) Albumina, from bovine serum nr kat. A-4503-50g (op=50g) czystość równa lub większa od 96 proc. - 2 op. 4) Trizma base nr kat T1503 op=1kg równa lub większa od 99.9 proc. (titration), crystalline Sigma - 2 op. 5) Bibuła jakościowa średnia 45x56cm (op=100szt) POCH nr kat. 977460510 - 5 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.