eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Runowo Krajeńskie › Zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek garażowo - gospodarczy w leśnictwie Dąbie, na działce nr 42/6 LP, gm. Więcbork

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-09

Runowo Krajeńskie: Zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek garażowo - gospodarczy w leśnictwie Dąbie, na działce nr 42/6 LP, gm. Więcbork
Numer ogłoszenia: 508104 - 2013; data zamieszczenia: 09.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 462014 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Runowo, Runowo Krajeńskie 55, 89-421 Runowo Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3897608, 3896313, faks 52 3897607.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek garażowo - gospodarczy w leśnictwie Dąbie, na działce nr 42/6 LP, gm. Więcbork.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek garażowo - gospodarczy w leśnictwie Dąbie, na działce nr 42/6 LP, gm. Więcbork, zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarami robót oraz opisami zawartymi w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót instalacji elektrycznej. Na przedmiot zamówienia składają się następujące zadania: - wykonanie ocieplenia z wełny mineralnej, - wymiana stolarki okiennej, drzwi oraz wrót garażowych, - częściowa wymiana belek stropowych, - wykonanie podsufitki, - wykonanie tynków wewnętrznych, - postawienie ścianek wewnętrznych, - wykonanie posadzki z kostki brukowej, - pokrycie dachu blachą trapezową oraz obróbki blacharskie, - wykonanie podjazdu przed budynkiem i ułożenie kostki typu POLBRUK, - wymiana instalacji elektrycznej, - wykonanie instalacji wod-kan ze zbiornikiem na nieczystości płynne, - malowanie pomieszczeń, - rozbiórka budynku gospodarczego (zlokalizowanego obok). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Projekt budowlany - zał. nr 10 do SIWZ, - Przedmiary robót - zał. nr 11, 12 do SIWZ, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - zał. nr 13, 14 do SIWZ. 3. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowalne (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami dotyczącymi bhp, przepisami ppoż oraz zgodnie z zaleceniami inspektora nadzoru. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 7. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgodnione będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca po zakończeniu robót jest zobowiązany do wykonania inwentaryzacji powykonawczej działki 42/6.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma HANDKOR Kazimierz Korczak, ul. Al. Wolności 1, 86-010 Koronowo, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78037,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67162,54

  • Oferta z najniższą ceną: 67162,54 / Oferta z najwyższą ceną: 83749,38

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.