eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostosowanie pawilonu I Szpitala Neuropsychiatrycznego w Lublinie do obowiazujacych przepisów prawa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-15

Lublin: Dostosowanie pawilonu I Szpitala Neuropsychiatrycznego w Lublinie do obowiazujacych przepisów prawa
Numer ogłoszenia: 5080 - 2009; data zamieszczenia: 15.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Neuropsychiatryczny im. Prof. M. Kaczyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Abramowicka 2, 20-442 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7443061 w. 281.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.snzoz.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie pawilonu I Szpitala Neuropsychiatrycznego w Lublinie do obowiazujacych przepisów prawa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie Pawilonu I Szpitala Neuropsychiatrycznego w Lublinie do obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności do Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 213 z 2006 r poz. 1568). 3.2. Zakres prac obejmuje: I. Branża budowlana: Zakres robót w dostosowanych pomieszczeniach na parterze i piętrze przedstawia się następująco: 1.Rozbiórka ścianek, podłóg, podłoży, części tynków, glazury, roboty murowe, uzupełnienia tynków, przetarcia tynków, sufitów; 2.Wykończenia sufitów i ścian, gładź ścian i sufitów, malowanie emulsyjne sufitów, malowanie olejne i emulsyjne ścian, glazura na ścianach w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych i gabinetach 3.Wykończenie podłóg: gres - łazienki i kuchnia, pcv - korytarz i sale. 4.Izolacje przeciwwilgociowe i cieplne w pomieszczeniach 5.Stolarka drzwiowa: drzwi stalowe lakierowane proszkowo, aluminiowa, drewniana laminowana. 6.Udrożnienie wszystkich kanałów wentylacyjnych oraz zamontowanie na nich kratek. 7.Wykonanie ścian szybu windowego oraz dostawa i montaż windy, przebudowa klatki schodowej. II. Branża sanitarna - Branża sanitarna- wymiana armatury i rur stalowych Zakres robót obejmuje modernizację instalacji wod-kan i c.w.u, tj: wymianą wszystkich przyborów sanitarnych wraz z podłączeniem zaprojektowanie i wykonanie nowych pionów wod - kan w przypadku braku możliwości podłączenia do istniejących oraz instalacji kanalizacji sanitarnej z przyborami włączonymi do istniejących i przeprojektowanych pionów kanalizacyjnych. Wyposażenie instalacyjne sprowadza się do montażu : umywalek fajansowych z syfonami i bateriami, brodzików do natrysku, wpustów podłogowych, misek ustępowych fajansowych kompaktowych, zmywarko - wyparzarek do naczyń stołowych, zaworów czerpalnych myjni oddziałowych, baterii bezdotykowych - Branża sanitarna- wentylacja sanitariatów Wszystkie pomieszczenia ZOZ powinny mieć zapewnioną co najmniej 1,5 krotną wymianę powietrza na godzinę. W pomieszczeniach, w których konieczna jest zwiększona wymiana powietrza, zainstalowana jest wentylacja nawiewno- wywiewną. Nawiew świeżego powietrza przewiduje się przez montowane w oknach nawiewniki okienne higrosterowane oraz wywiew powietrza przy pomocy wentylatorów wyciągowych. Cały zakres robót polega na zamontowaniu wentylatorów kominowych, anemostatów kołowych oraz przewodów wentylacyjnych. III. branża elektryczna Podstawowe roboty elektryczne sprowadzają się do montażu opraw oświetleniowych, gniazd wtykowych, puszek, przycisków, łączników, wymiany przewodów elektrycznych, drzwiczek i tablic rozdzielczych. W piwnicach w pomieszczeniach szatni i sanitariatów dla pacjentów i personelu zaplanowano niewielką przeróbkę instalacji elektrycznej, oświetleniowej i gniazd wtykowych. Osprzęt ten zostanie podłączony do istniejących obwodów. Instalacja elektryczna w pomieszczeniach na parterze i piętrze została przeprojektowana i zmodernizowana ze względu na duże zmiany funkcjonalne większości pomieszczeń oraz dostosowanie do obowiązujących norm i wymogów. Zasilanie budynku i pomiar energii elektrycznej pozostaje bez zmian. Zamówienie obejmuje wykonanie powyższych robót budowlanych zgodnie kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie załączonych do SIWZ przedmiarów robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz projektem, a także zabezpieczenie placu budowy w trakcie budowy i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. Wszystkie wskazane w projekcie nazwy własne produktów można zastąpić równoważnymi. 3.3.Odbioru końcowego robót dokona zamawiający przy udziale Wykonawcy inspektorów nadzoru oraz innych podmiotów niezbędnych przy odbiorze. Wykonanie i przekazanie dokumentacji powykonawczej jest warunkiem koniecznym podjęcia odbioru realizowanych robót budowlanych. Dokumentację powykonawczą należy sporządzić w jednym egzemplarzu. 3.4. Wykonawca zobowiązany jest do tego, aby materiały pochodzące z demontażu podczas prowadzonych robót budowlanych które zdaniem zamawiającego: - nadają się do ponownego użycia- były przekazane Zamawiającemu - nie nadają się do ponownego użycia - były poddane recyklingowi, przerobione lub składowane w sposób zgodny z zasadami ochrony środowiska a dokumentacja z tego faktu musi być dostarczona zamawiającemu. 3.5. Zamawiający będzie przyjmował do realizacji faktury częściowe zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym. Fakturę końcową należy wystawić i złożyć najpóźniej siedem dni po podpisaniu protokołu odbioru..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 40000zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wszyscy wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy prawo zamówień publicznych, tj. 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.2.1 Wykonawca wykonał 3 roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Każda z wykazanych robót musi opiewać na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty. Każda z wykazanych robót musi być zrealizowana w ramach odrębnej umowy oraz w swym zakresie zawierać branżę sanitarną, elektryczną i budowlaną. Co najmniej jedna z wykazanych robót budowlanych musi być wykonana w publicznym zakładzie opieki zdrowotnej. 1.2.2. Wykonawca przedłoży wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W przypadku, gdy wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował należy załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga aby w wykonywaniu zamówienia uczestniczyło co najmniej 15 osób, w tym kierownik budowy, kierownik robót elektrycznych, kierownik robót instalacji sanitarnych. 1.2.3. Wykonawca przedłoży dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy, kierownik robót elektrycznych, kierownik robót instalacji sanitarnych, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień. Zamawiający wymaga załączenia kserokopii uprawnień wykonawczych wg branż niżej wymienionych w pełnym zakresie: - branża konstrukcyjno- budowlana- dla kierownika budowy; - branża wod-kan, co, wentylacja- kierownik robót instalacji sanitarnych, - branża instalacji elektrycznych - kierownik robót elektrycznych Potwierdzonych za zgodność z oryginałem oraz załączenia aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego dla kierownika budowy, kierownika robót elektrycznych, kierownika robót instalacji sanitarnych. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.3.1. Informacji banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejsza niż 1 000 000,0 (słownie: jeden milion złotych). 1.3.2. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający wymaga przedłożenia ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejsza niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy - prawo zamówień publicznych dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej (pkt 6.1, 6.2 SIWZ)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Na potwierdzenie spełniania warunków wykonawca składa oświadczenie z art. 22 i 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych. (załącznik nr 2 do siwz). W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004- Prawo Zamówień Publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów lub ich kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem: 6.2.1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2.2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń. 6.2.3. Wykaz wykonanych 3 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Każda z wykazanych robót musi opiewać na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty. Każda z wykazanych robót musi być zrealizowana w ramach odrębnej umowy oraz w swym zakresie zawierać branżę sanitarną, elektryczną i budowlaną. Co najmniej jedna z wykazanych robót budowlanych musi być wykonana w publicznym zakładzie opieki zdrowotnej. 6.2.4 Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W przypadku, gdy wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował należy załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga aby w wykonywaniu zamówienia uczestniczyło co najmniej 15 osób, w tym kierownik budowy, kierownik robót elektrycznych, kierownik robót instalacyjnych. 6.2.5. Dokumentów stwierdzających, że kierownik budowy, kierownik robót elektrycznych, kierownik robót instalacji sanitarnych, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień. Zamawiający wymaga załączenia kserokopii uprawnień wykonawczych wg branż niżej wymienionych w pełnym zakresie: - branża konstrukcyjno- budowlana- dla kierownika budowy; - branża wod-kan, co, wentylacja- kierownik robót instalacji sanitarnych, - branża instalacji elektrycznych - kierownik robót elektrycznych potwierdzonych za zgodność z oryginałem oraz załączenia aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego dla kierownika budowy, kierownika robót elektrycznych, kierownika robót instalacji sanitarnych. W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: 6.2.6. Informacji banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejsza niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych). 6.2.7. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający wymaga przedłożenia ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejsza niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). 6.2.8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt 6.2.1 i 6.2.2. SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Dokumenty o których mowa w punkcie 6.2.8. podpunkcie a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty o których mowa punkcie 6.2.8 podpunkcie b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.snzoz.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Abramowicka 2 20-442 Lublin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Szpitala Neuropsychiatrycznego SP ZOZ w Lublinie ul. Abramowicka 2 20-442 Lublin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013; Oś priorytetowa: 8 Infrastruktura społeczna; Działanie: 8.3 Ochrona zdrowia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.