Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2013-02-06
P³ock: ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia w pomieszczeniach i budynkach prokuratur okrêgu p³ockiego
Numer og³oszenia: 50808 - 2013; data zamieszczenia: 06.02.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okrêgowa w P³ocku , pl. Obroñców Warszawy 8, 09-404 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 2674560, faks 024 2674580.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.plock.po.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Organ kontroli pañstwowej lub ochrony prawa, s±d lub trybuna³.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia w pomieszczeniach i budynkach prokuratur okrêgu p³ockiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie na rzecz zamawiaj±cego us³ug bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób i mienia w pomieszczeniach i budynkach Prokuratury Okrêgowej w P³ocku oraz Prokuratur Rejonowych w Gostyninie, M³awie, P³ocku, P³oñsku, Sierpcu, Sochaczewie i ¯yrardowie, przez okres 12 miesiêcy. 2) Ochrona bêdzie realizowana przez pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z ustaw± z 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (j.t.: Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, ze zm.). 3) Osoby realizuj±ce przedmiot zamówienia musz± posiadaæ: a) licencjê pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia - dotyczy wszystkich pracowników; b) licencjê pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia - dotyczy pracownika sprawuj±cego funkcjê nadzoru i dowodzenia; c) po¶wiadczenie bezpieczeñstwa upowa¿niaj±ce do dostêpu do informacji niejawnych oznaczonych klauzul± POUFNE, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228) - dotyczy wszystkich pracowników. 4) Osoby realizuj±ce przedmiot zamówienia powinni byæ zatrudnieni u wykonawcy na warunkach i zasadach umo¿liwiaj±cych wykonywanie zleconych zadañ w sposób nieprzerwany przez ca³y okres obowi±zywania umowy. 5) Osoby realizuj±ce przedmiot zamówienia musz± posiadaæ, w godzinach urzêdowania prokuratur okrêgu p³ockiego, odpowiedni ubiór bêd±cy w nienagannym stanie (czysty, wyprasowany, bez widocznych oznak zu¿ycia), sk³adaj±cy siê z: a) w okresie zimowym - spodnie prasowane w kant, marynarka, koszula wizytowa, krawat, pasek, pó³buty wi±zane. Marynarka i spodnie w tym samym kolorze czarnym lub granatowym, koszula bia³a lub niebieska, buty czarne; b) w okresie letnim - spodnie prasowane w kant, koszula wizytowa krótki lub d³ugi rêkaw, krawat, pasek, pó³buty wi±zane. Spodnie w kolorze czarnym lub granatowym, koszula bia³a lub niebieska, buty czarne. Na umundurowaniu musi byæ identyfikator firmy. Nie dopuszcza siê kombinezonów, podkoszulek, butów sportowych. 6) Osoby realizuj±ce przedmiot zamówienia musz± byæ wyposa¿eni w rêczne wykrywacze metalu we wszystkich prokuraturach okrêgu p³ockiego oraz w ³±czno¶æ radiow± w Prokuraturze Okrêgowej w P³ocku. 7) Wykaz pracowników ochrony wraz z lokalizacjami i godzinami pracy: a) Prokuratura Okrêgowa i Rejonowa w P³ocku, Pl. Obroñców Warszawy 8 - jeden pracownik ochrony 7 dni w tygodniu ca³odobowo oraz jeden pracownik ochrony w dni robocze w godz. 7:30 - 19:30; b) Prokuratura Rejonowa w Gostyninie, ul. Wojska Polskiego 56 - jeden pracownik ochrony w dni robocze w godz. 7:00 - 16:00; c) Prokuratura Rejonowa w M³awie, ul. Lelewela 4 - jeden pracownik ochrony w dni robocze w godz. 7:30 - 15:30; d) Prokuratura Rejonowa w P³oñsku, ul. P³ocka 39 - jeden pracownik ochrony w dni robocze w godz. 7:00 - 16:00; e) Prokuratura Rejonowa w Sierpcu, Pl. Kardyna³a Wyszyñskiego 16 - jeden pracownik ochrony w dni robocze w godz. 7:30 - 15:30; f) Prokuratura Rejonowa w Sochaczewie, ul. 1-go Maja 7 - jeden pracownik ochrony w dni robocze w godz. 7:30 - 15:30; g) Prokuratura Rejonowa w ¯yrardowie, ul. 1-go Maja 60 - jeden pracownik ochrony w dni robocze w godz. 7:30 - 15:30..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej, o której mowa w ustawie z 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (j.t.: Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, ze zm.)
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, realizowa³ lub realizuje co najmniej dwa zamówienia w zakresie us³ug ochrony osób i mienia w obiektach u¿yteczno¶ci publicznej, ka¿de o warto¶ci co najmniej 100.000,00 z³ w skali roku
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje: 1) co najmniej 10 osobami posiadaj±cymi licencjê pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia; 2) co najmniej 1 osob± posiadaj±c± licencjê pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia (osoby sprawuj±ce funkcjê nadzoru i dowodzenia); 3) osobami posiadaj±cymi po¶wiadczenie bezpieczeñstwa upowa¿niaj±ce do dostêpu do informacji niejawnych oznaczonych klauzul± POUFNE, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje: 1) co najmniej 10 osobami posiadaj±cymi licencjê pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia; 2) co najmniej 1 osob± posiadaj±c± licencjê pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia (osoby sprawuj±ce funkcjê nadzoru i dowodzenia); 3) osobami posiadaj±cymi po¶wiadczenie bezpieczeñstwa upowa¿niaj±ce do dostêpu do informacji niejawnych oznaczonych klauzul± POUFNE, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumê ubezpieczenia w wysoko¶ci co najmniej 200.000,00 z³
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- koncesjê, zezwolenie lub licencjê
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy. 2) Wykaz osób do kontaktu z Zamawiaj±cym. 3) O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 4) Dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie uprawnieñ / pe³nomocnictw osób sk³adaj±cych ofertê, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.plock.po.gov.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Prokuratura Okrêgowa w P³ocku,
Plac Obroñców Warszawy 8,
09-404 P³ock,
Budynek B - pokój nr 7.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 14.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Prokuratura Okrêgowa w P³ocku, Plac Obroñców Warszawy 8, 09-404 P³ock, Budynek B - pokój nr 7.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Remont parkingu dwupoziomowego przy Orlen Arenie w P³ocku w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja parkingu przy Orlen Arenie"
- DOSTAWA GRYZONI I KRÓLIKÓW W ROKU 2024
- DOSTAWA POKARMU DLA RYB, GADÓW I PTAKÓW W ROKU 2024
- Konserwacja i usuwanie awarii (w tym zagro¿eñ awari±) w budynkach i na terenach stanowi±cych w³asno¶æ MTBS Sp.z o.o.
- ¦wiadczenie us³ugi serwisu oprogramowania Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica/Asseco Medical Management Solution (AMMS) w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku
- Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za ¿yciem"
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga ochrony osób i mienia
- ¦wiadczenie us³ug ochrony ludzi i mienia znajduj±cego siê w obiektach GDDKiA Oddzia³ w £odzi z podzia³em na 2 czê¶ci.
- Ca³odobowa ochrona osób i mienia S±du Rejonowego w Pszczynie oraz odbiór, ochrona i konwojowanie warto¶ci pieniê¿nych oraz innych przedmiotów warto¶ciowych
- ¦wiadczenie us³ugi nadzoru nad internatem po³o¿onym przy os. Pileckiego 37A w O¶wiêcimiu
- Ochrona wyposa¿enia i budynku SP 52 w Lublinie, terenu nale¿±cego do szko³y wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem przy ul. W. Jagie³³y 11 w Lublinie.
- Us³uga w zakresie pe³nienia ca³odobowej ochrony na terenie Szpitala
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.