eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miastko › przebudowa (modernizacja) boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Miastku ul. B. Chrobrego 7, pow. bytowski, woj. pomorskie



Ogłoszenie z dnia 2006-09-29

POZYCJA 50781

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Miastko: przebudowa (modernizacja) boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Miastku ul. B. Chrobrego 7, pow. bytowski, woj. pomorskie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miastko, do kontaktów: Izabela Klasa, Ryszard Ringwelski, ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko, woj. pomorskie, tel. 059 8572081, fax 059 8572368, e-mail: it@umig.miastko.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.miastko.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.bip.miastko.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa (modernizacja) boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Miastku ul. B. Chrobrego 7, pow. bytowski, woj. pomorskie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Szkoła Podstawowa nr 1 w Miastku ul. B. Chrobrego 7. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa (modernizacja) istniejącego boiska wielofunkcyjnego asfaltowego o średnich wymiarach zewnętrznych 18,0x34,0 m na boisko z nawierzchnią poliuretanową wraz z osprzętem sportowym przy Szkole Podstawowej nr 1 w Miastku ul. B. Chrobrego 7. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: jak w sekcji III pkt. 2 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.42.10 - Szkoły podstawowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro lecz nie przekraczającej 5.278.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2.500,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniającym wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - wymagania minimalne: wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedno zamówienie publiczne dotyczące budowy, rozbudowy obiektów sportowych o wartości co najmniej 130.000,00 PLN netto. Jako jedno zamówienie publiczne należy traktować wykonaną usługę stanowiącą przedmiot jednorazowej umowy zawartej bezpośrednio pomiędzy wykonawcą a zamawiającym, 3.Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - wymagania minimalne: a) do robót ziemnych: - koparko-spycharka lub spycharka - 1 szt; b) do robót nawierzchniowych : - rozkładarka do mas poliuretanowych- 1 szt. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagania minimalne: a) jedną czteroosobową brygadą roboczą; b)osoba/y przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjnej, jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów i posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wymagania minimalne: a)dostęp lub dysponowanie środkami finansowymi w kwocie odpowiadającej co najmniej cenie brutto złożonej oferty - na okres udzielenia zamówienia zapewniającymi jego finansowanie, bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień; b)roczne obroty za okres ostatnich 3 lat (2003, 2004, 2005), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres muszą wynosić nie mniej niż 500 tys. PLN; c)ubezpieczenie - wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 tys. PLN, (słownie sto tysięcy złotych) na czas wykonania zamówienia. 6.Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. 7.Zgodnie z art. 44 ustawy P.z.p. złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przez Wykonawców wymaganych warunków będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, wg formuły \spełnia/nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składanie ofert. 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.P.z.p. wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.P.z.p. wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający przynajmniej jedno zamówienie publiczne dotyczące budowy, rozbudowy obiektów sportowych o wartości co najmniej 130.000,00 PLN netto. Jako jedno zamówienie publiczne należy traktować zrealizowany zakres rzeczowy na podstawie jednorazowej umowy zawartej bezpośrednio pomiędzy wykonawcą a zamawiającym; 7.Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia wymienione w żądanym wykazie, za które można przyjąć: referencje, rekomendacje, listy polecające oraz inne dokumenty, z których treści wynika, iż przedstawione w wykazie zamówienia zostały wykonany należycie. 8.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca; 9.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia; 10.Kserokopię uprawnień do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności konstrukcyjnej wraz z zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ważne co najmniej do 20 grudnia 2006r. - osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy; 11.Części sprawozdania finansowego tj. rachunku zysków i strat, o którym mowa w art. 45 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (tj. Dz. U. z 2002r. Nr 76, poz. 694 ze zm.) - a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu; albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 12.Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę odpowiadającą co najmniej cenie brutto złożonej oferty w okresie realizacji zamówienia zapewniające jego finansowanie, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13.Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 14.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania stosownie do treści art.24 ust.1 i ust.2 u.P.z.p.; 15.Oświadczenie Wykonawcy stosownie do art.44 u.P.z.p. o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 u.P.z.p;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastko.pl. Opłata: 35 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W przypadku pobierania siwz w siedzibie zamawiającego-płatność gotówką w kasie zamawiającego w godz.9:00-14:00, w przypadku wysłania pocztą - za zaliczeniem pocztowym. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest w siedzibie zamawiającego (pokój 17, 18), za zaliczeniem pocztowym, a od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych również na stronie internetowej zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.10.2006, godzina 10:15, 26.10.2006, godzina 10:15, siedziba zamawiającego pokój nr 10.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.