eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrychów › Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz utrzymanie zieleni na obszarze Gminy Andrychów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-12

Andrychów: Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz utrzymanie zieleni na obszarze Gminy Andrychów
Numer ogłoszenia: 507386 - 2012; data zamieszczenia: 12.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza , Rynek 15, 34-120 Andrychów, woj. małopolskie, tel. (0-33) 875-23-60, faks (0-33) 875-29-16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.andrychow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz utrzymanie zieleni na obszarze Gminy Andrychów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz utrzymanie zieleni na obszarze Gminy Andrychów. Szczegółowy opis przedmiotu obejmuje: A. W ramach bieżącego utrzymania czystości i porządku będą wykonywane następujące usługi: 1/- mechaniczne oczyszczanie ulic i parkingów na terenie miasta Andrychowa, ujętych w załączniku nr 1 do specyfikacji - Wykaz ulic i parkingów do oczyszczania A 2/- mechaniczne oczyszczanie ulic na terenie Gminy Andrychów, ujętych w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji - Wykaz ulic do oczyszczania B na zlecenie Zamawiającego 3/- opróżnianie koszy ulicznych rozmieszczonych na terenie Gminy Andrychów. Wyżej wymieniona usługa dotyczy 300 sztuk rozstawionych w terenie koszy ulicznych. 4/- utrzymanie w czystości i porządku miejsc przystankowych ujętych w załączniku nr 4 do specyfikacji - Wykaz przystanków autobusowych w Gminie Andrychów 5/- wywóz z terenów publicznych odpadów komunalnych gromadzonych w kontenerach na nieczystości rozlokowanych na terenie Gminy Andrychów, w miejscach wskazanych w załączniku nr 5 do specyfikacji - Miejsca posadowienia kontenerów 6/- utrzymanie czystości i porządku na terenach ujętych w załączniku nr 6 do specyfikacji - Wykaz terenów do utrzymania w czystości i porządku, 6a/-utrzymanie czystości i porządku na terenach ujętych w załączniku nr 6a do specyfikacji - Wykaz terenów do utrzymania w czystości i porządku -chodniki w zabudowie wielomieszkaniowej 6b/-utrzymanie czystości i porządku na terenach ujętych w załączniku nr 6b do specyfikacji - Wykaz placów zabaw wyznaczonych do utrzymania w czystości i porządku, 7/- sprzątanie i porządkowanie na zlecenie Zamawiającego na terenach ujętych w załączniku nr 7 do specyfikacji - Wykaz terenów do sprzątania i porządkowania na zlecenie Zamawiającego 8/ - wywóz nieczystości stałych z akcji ekologicznych, likwidacja dzikich wysypisk i porządkowanie terenu /do 250 m3/ 8a/ - wywóz nieczystości stałych z budynków Urzędu Miejskiego w Andrychowie: Rynek 10, Rynek 15, Rynek 16, Rynek 27, Rynek 31 /do 150 m3/ B. W ramach utrzymania zieleni będą wykonywane następujące usługi: 9/- koszenie terenów zieleni - trawników ujętych w Wykazie terenów zieleni - trawników wyznaczonych do koszenia wielokrotnego, stanowiącym załącznik nr 8 do specyfikacji 10/- koszenie terenów zieleni ujętych w Wykazie terenów zieleni wyznaczonych do koszenia na zlecenie Zamawiającego, stanowiącym załącznik nr 9 do specyfikacji 11/- przycięcia żywopłotów ujętych w Wykazie żywopłotów wyznaczonych do utrzymania, stanowiącym załącznik nr 10 do specyfikacji, wraz z wywozem zebranych odpadów 12/- urządzanie i utrzymanie rabatów, gazonów i konstrukcji kwietnikowych ujętych w Wykazie donic, kwietników, rabat do nasadzeń i pielęgnacji, stanowiącym załącznik nr 11 do specyfikacji 13/- pielęgnacja drzewostanu miejskiego obejmująca usuwanie i nasadzenia drzew i krzewów oraz inne prace pielęgnacyjne na zieleni miejskiej ujęte w Wykazie prac pielęgnacyjnych w drzewostanie i na zieleni miejskiej stanowiącym załącznik nr 12 do specyfikacji C. W ramach utrzymania zbiorników wodnych i potoków: 14/- utrzymanie oczka wodnego położonego w Andrychowie na działce nr ew. 447/56 na terenie osiedla mieszkaniowego przy ulicy Lenartowicza 15/- utrzymanie stawu w Parku Miejskim 16/- utrzymanie Młynówki 17/ - utrzymanie kanału ulgi Wszystkie wyżej wymienione usługi muszą być wykonywane zgodnie ze standardami, określonymi w załączniku nr 13 do specyfikacji - Wymagane standardy usług. D. W ramach utrzymania pasów drogowych: 18/- mechaniczne wykaszanie traw i chwastów oraz usuwanie krzewów i samosiejek na poboczach, skarpach i rowach w ciągach dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów ujętych w Wykazie ilości m2 przeznaczonych do mechanicznego wykaszania traw i chwastów oraz usuwania krzewów i samosiejek na poboczach, skarpach i rowach w ciągach dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości do 9 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: - złoży oświadczenie o spełnianiu warunków na formularzu wg wzoru jak w załączniku nr 15 do SIWZ. - wykaże posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów jeżeli jest ono wymagane na podstawie ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach ( Dz. U z 2007r. Nr 39 poz. 251 z późn. zmian.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: - wykaże (na formularzu wg wzoru jak w załączniku nr 17 do SIWZ), że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedno podobne zamówienie (dotyczące utrzymania czystości, porządku i zieleni) o wartości nie niższej niż 400.000,00 zł. Fakt wykonania takiej usługi musi być potwierdzony dokumentem, że usługa została wykonana należycie lub jest wykonywana należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem (na formularzu wg wzoru jak w załączniku nr 18 do SIWZ): - zamiatarki do oczyszczania ulic - min 1 szt. - samochodu specjalistycznego o masie całk. do 3,5t do wywozu nieczystości stałych-min 1szt. - samochodu specjalistycznego typu hakowego do opróżniania kontenerów na śmieci o poj. 7m3 - min 1 szt. - kosiarki rotacyjnej - min 1 szt. - kosiarki trawnikowej - min 2 szt. - kosy spalinowej - min 2 szt. - nożyc do żywopłotów v- min 1 szt. - podnośnikiem koszowym o wysięgu min. 12 m - min. 1 szt. - piły spalinowej - min 1 szt. - frezarki do pni - min. 1 szt. - zamiatarki chodnikowej samobieżnej - min. 1 szt. - kosiarki bijakowej - 2 szt. - kosiarki bijakowej z wysięgnikiem - 1 szt. - kosiarki samojezdnej z koszem zbierającym - 2 szt. - kosy spalinowej - 4 szt. - ciągnika kołowego - 2 szt. - przyczepy samowyładowczej - 2 szt. - samochodu dostawczego - 2 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się (na formularzu wg wzoru jak w załączniku nr 19 do SIWZ) dysponowaniem min 2 osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe do wykonywania prac na wysokościach powyżej 3 m, potwierdzone odpowiednim zaświadczeniem lekarskim oraz min 1 osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe do obsługi pił do ścinki drzew potwierdzone odpowiednim świadectwem uzyskanym na specjalistycznych kursach lub odbytych szkoleniach.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: wykaże się posiadaniem opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy wg wzoru na załączniku nr 14 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres wykonywania przedmiotu zamówienia. Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego należy załączyć do oferty w formie oryginału, zawierającego podpis podmiotu trzeciego pod treścią oświadczenia. Dotyczy Wykonawców składających wspólna ofertę: W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty, o których mowa w SIWZ dział VI pkt. A 1, 2, 3, 4, 5, 6 oraz pkt. C 1, 2 składają wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub ich pełnomocnik. Dokumenty, o których mowa w SIWZ dział VI pkt. B 1, 2 składa we własnym imieniu każdy z podmiotów wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a/ gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności lub zmiana danych teleadresowych określonych w niniejszej umowie, b/ odstąpienia przez Zamawiającego od wykonania części usług w razie uznania ich wykonania za zbędne, czego nie można było wcześniej przewidzieć. c/ zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.andrychow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Andrychowie, ul. Rynek 15, 34-120 Andrychów Wydział Ochrony Środowiska Rolnictwa i Leśnictwa w godzinach pracy Urzędu Miejskiego lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2012 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miejski w Andrychowie, ul. Rynek 15 w sekretariacie Burmistrza /II piętro/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.