Ogłoszenie z dnia 2012-02-20
Iława: Wykonanie zamówień dodatkowych w ramach realizacji zadania polegającego na montażu windy i przystosowaniu klatek schodowych do aktualnych przepisów p.poż w budynku Starostwa Powiatowego w Iławie
Numer ogłoszenia: 50698 - 2012; data zamieszczenia: 20.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Iławie, ul. Gen. Wł. Andersa 2a, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6490742, faks 089 6496600.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówień dodatkowych w ramach realizacji zadania polegającego na montażu windy i przystosowaniu klatek schodowych do aktualnych przepisów p.poż w budynku Starostwa Powiatowego w Iławie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z przełożeniem rurociągów wewnętrznych instalacji co związanych z nowo projektowanym podszybiem windy. Zakres robót obejmuje: 1.prace demontażowe, przygotowawcze; 2.uzupełnienie kanału instalacyjnego; 3.prace instalacyjne. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Gwarancja: Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy. Okres gwarancji liczony jest od dnia dokonania odbioru. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych nabytych w uzgodnieniu z Zamawiającym. Wszystkie materiały i wyroby wykorzystane przy realizacji zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, posiadać wymagane certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności z PN oraz muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ. Materiały i elementy budowlane dostarczone przez Wykonawcę na plac budowy, które nie uzyskają akceptacji Zamawiającego zostaną niezwłocznie usunięte z placu budowy. Akceptacja bądź brak akceptacji dostarczonych materiałów i elementów na budowę odbywać się będzie odpowiednim wpisem do dziennika budowy. Wykonawca przy odbiorze końcowym przekaże Zamawiającemu certyfikaty na znak bezpieczeństwa, certyfikaty zgodności i aprobat technicznych, zgodnie z przepisami ustawy - Prawo Budowlane i innymi obowiązującymi przepisami. Roboty budowlane należy prowadzić z zachowaniem wymaganych norm i przepisów w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, polskimi normami oraz przekazaną dokumentacją. Wykonawca zabezpieczy maszyny i narzędzia niezbędne do wykonania zadania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowa ARTMED J. Sienkiewicz, A. Kęsy s.j., ul. św. Antoniego 18 lok. 3, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7832,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9400,00
Oferta z najniższą ceną: 9400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9400,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. b) ustawy prawo zamówień publicznych mówi, iż zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Po zdjęciu warstw posadzkowych w pomieszczeniu piwnicznym celem wykonania płyt pod szyb windy okazało się, że w miejscu gdzie miał zostać wykonany przedmiotowy szyb istnieje sieć ciepłownicza. W związku z powyższym niezbędne stało się przeniesienie instalacji rurociągów poza miejsce wykonywania robót. Pozostawienie kolizji w dotychczasowym miejscu uniemożliwiłoby realizację zamówienia podstawowego. Zamówień tych nie można było przewidzieć mimo zachowania należytej staranności w chwili ogłoszenia postępowania i podpisania umowy. Wykonawca dokumentacji projektowej nie mógł przewidzieć jakichkolwiek biegnących pod budynkiem instalacji, gdyż Zamawiający nie dysponuje dokumentacją z której wynikałby przebieg jakiejkolwiek sieci pod budynkiem. Nie ma także dokumentacji związanej z budową budynku. W związku z brakiem dokumentacji dotyczącej budynku nie było możliwe przewidzenie umieszczenia jakichkolwiek instalacji biegnących pod budynkiem przed rozpoczęciem prac rozbiórkowych. Odkryte instalacje znajdowały się poniżej poziomu posadzki i były nią pokryte. Powzięcie informacji o ich istnieniu możliwe było dopiero po zdjęciu całości istniejących posadzek oraz warstwy gruntu pod budynkiem w miejscu wykonywania szybu. Zgodnie z Wytycznymi Urzędu Zamówień Publicznych z 2010 r. dotyczącymi interpretacji przesłanek pozwalających na przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej reki i zapytania o cenę zamówieniem dodatkowym jest tylko takie zamówienie, bez którego wykonania przed zakończeniem realizacji zamówienia podstawowego lub równolegle z nim, zamówienie podstawowe nie może być wykonane. Udzielenie zamówienia dodatkowego musi zatem być ściśle powiązane z prawidłowym wykonaniem zamówienia podstawowego tzn. takim wykonaniem tego zamówienia aby spełniało ono podstawowe wymagania funkcjonalne, zgodnie z potrzebami zamawiającego. Udzielane w trybie zamówienia z wolnej reki zamówienia dodatkowe muszą być niezbędne do wykonania zamówienia podstawowego. W przedmiotowym postępowaniu występują wszystkie przesłanki pozwalające na zastosowanie trybu z wolnej ręki dla realizacji zamówień dodatkowych, gdyż pozostawienie kolizji w dotychczasowym miejscu uniemożliwiłoby wykonanie szybu windy zgodnie z projektem budowlanym i tym samym zrealizowanie zamówienia podstawowego. Tylko wykonanie zamówień dodatkowych polegających na usunięciu kolizji umożliwi prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego. Wartość zamówień dodatkowych nie przekracza 50% wartości realizowanego zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Mięso i wędliny ( 1 /24 )
- Dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni endoskopowej z podziałem na 3 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI POWIATU IŁAWSKIEGO
- Usługa w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych oraz odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych
- Zakup 50 ton masy mineralno - asfaltowej na gorąco dla PZD w Iławie
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii tradycyjnej dla budowy żłobka przy ul. Niebyłej w Krakowie
- Utworzenie 50 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 edycja 1 w Żłobku Miejskim "Miś" w Chełmie, ul. Połaniecka 5, 22-100 Chełm
- Przebudowa budynku szkoły w Pstrągówce na Dzienny Dom Pomocy w Gminie Wiśniowa
- Budowa Przychodni Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej wraz z niezbędną infrastrukturą na dz. nr 996/14 w Szczucinie, Gmina Szczucin
- Rozbudowa budynków Urzędu Miasta i Gminy Mrozy oraz Gminnego Centrum Kultury w Mrozach.
- Adaptacja przyziemia budynku nr 20 na terenie USK nr 2 w Szczecinie przy ul. Powstańców Wlkp. 72, obejmująca przebudowę i remont pomieszczeń na Regionalne Centrum Medycyny Cyfrowej PUM w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.