eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta Leżajsk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-09

Leżajsk: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta Leżajsk
Numer ogłoszenia: 506880 - 2013; data zamieszczenia: 09.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Leżajsk , ul. Rynek 1, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 017 2427333, faks 017 2427333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lezajsk.um.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.lezajsk.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta Leżajsk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości na terenie miasta Leżajska, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.), zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego - Uchwała Nr XXIV/409/12 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 27 sierpnia 2012 roku ze zmian. oraz Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Leżajska - Uchwała Nr XXII/150/12 Rady Miejskiej w Leżajsku z dnia 29 listopada 2012 r. ze zmianami dokonanymi uchwałą Nr XXIX/195/13 z dnia 27 sierpnia 2013 roku, Przedmiot zamówienia obejmuje: odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu miasta Leżajska. 1.1 Zabudowa jednorodzinna Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany workowo- pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. Szacunkowa ilość posesji do obsługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów wynosi 2330. Wykonawca zobowiązany jest na czas realizacji zadania wyposażyć posesje w pojemniki i worki: a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach o pojemności 120 litrów (lub pojemniki mniejsze zgodnie z wymaganiami regulaminu). Pojemniki w ilości ok. 2330 szt. zapewni Wykonawca na własny koszt. Ustala się częstotliwość odbioru odpadów komunalnych przez Wykonawcę - jeden raz na tydzień w okresie od 1 maja do 31 października oraz jeden raz na dwa tygodnie w okresie od 1 listopada do 30 kwietnia, b) selektywne zbieranie odpadów komunalnych odbywać się będzie w systemie workowym i pojemnikowym, w workach i pojemnikach o ustalonej kolorystyce tj.: - żółtym przeznaczonym na tworzywa sztuczne oraz metale (puszki, złom) - białym na szkło białe i kolorowe, - zielonym na odpady zielone i biodegradowalne, - niebieskim na papier i makulaturę oraz odpady wielomaterialowe. Wykonawca zabezpieczy na czas zamówienia ok. 9320 szt. worków na miesiąc. Jest to wielkość szacunkowa, w przypadku zmiany liczby mieszkańców i gospodarstw domowych Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia odpowiedniej z zapotrzebowaniem ilości worków. Charakterystyka worka do selektywnej zbiórki odpadów: - materiał -folia polietylenowa LDPE, - pojemność -120 dm3, - grubość co najmniej 60 mikronów, - nadruk jednostronny, kolor nadruku czarny, treść nadruku to jakiego rodzaju odpady należy w nich gromadzić, logo firmy odbierającej i numerem jej telefonu. Dostawę worków zapewni Wykonawca na własny koszt. Ustala się częstotliwość odbioru przez Wykonawcę odpadów selektywnie zebranych takich jak: - tworzywa sztuczne, papier i makulatura, plastik, metal, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - jeden raz na miesiąc, - odpady biodegradowalne - odpady zielone: w okresie od 1 listopada do 30 kwietnia jeden raz na miesiąc oraz w okresie od 1 maja do 31 października jeden raz na dwa tygodnie. Wykonawca odbierający odpady zobowiązany jest do pozostawienia odpowiedniej ilości worków na posesji, gdzie dokonywana jest segregacja odpadów, w dniu odebrania odpadów. Odpady wielkogabarytowe oraz zużyte opony odbierane będą sprzed posesji dwa razy w roku w terminie ustalonym w harmonogramie odbioru odpadów . 1.2. Zabudowa wielorodzinna Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie system odbioru odpadów w pojemnikach o pojemności minimum 1100 litrów. Szacunkowa ilość posesji do obsługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów wynosi 46 budynków wielorodzinnych. Wykonawca na czas realizacji zadania wyposaży posesje w następujące pojemniki a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: odpady komunalne zbierane będą do pojemników ustawionych w miejscach ustalonych z zarządcą budynku. Pojemniki o pojemności min. 1100 litrów zapewnia Wykonawca na własny koszt w ilości minimum 46 sztuk. Ustala się częstotliwość odbioru odpadów komunalnych przez Wykonawcę - sukcesywnie w miarę napełniania pojemników nie rzadziej jednak niż jeden raz w tygodniu. b) selektywnie zbierane odpady komunalne: zbierane będą do pojemników ustawionych w miejscach ustalonych z zarządcą budynku. Pojemniki zapewnia Wykonawca na własny koszt w ilości minimum 23 sztuki na każdą frakcję odpadów (papier, szkło, tworzywa sztuczne) o pojemności minimalnej 1100 litrów. Ustala się częstotliwość odbioru odpadów komunalnych przez Wykonawcę w terminach - sukcesywnie w miarę napełniania pojemników nie rzadziej jednak niż raz w tygodniu. Odbiór odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon odbywał się będzie z przeznaczonych do tego miejsc lub po indywidualnym ustaleniu z zarządcą budynku. Ustala się częstotliwość odbioru zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego - jeden raz w tygodniu, odpadów wielkogabarytowych oraz opon dwa razy w roku w terminie określonym przez Wykonawcę. 1.3 Uregulowania wspólne dla wszystkich posesji Wykonawca zapewni odbiór odpadów segregowanych z przynajmniej 20 ogólnodostępnych gniazd recyklinowych usytuowanych na terenie miasta Leżajska. Gniazdo recyklingowe to zestaw 3 pojemników do selektywnego zbierania: papieru i makulatury i opakowań wielomaterialowych, tworzyw sztucznych wraz z metalami (puszka, złom) szkła białego i kolorowego. Wykaz miejsc usytuowania gniazd recyklingowych dostarczy Wykonawcy Zamawiający. Wykonawca zobowiązany jest także do zebrania odpadów leżących obok pojemników. Odpady niebezpieczne: 1) leki przeterminowane oddane przez mieszkańców odbierane będą z wyznaczonych aptek na terenie m. Leżajska - (minimum 2 apteki). Wykaz aptek zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego. Pojemniki na przeterminowane leki dostarczy Wykonawca. 2) zużyte baterie odbierane będą w punktach stacjonarnych. Wykaz punktów zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego. Pojemniki na zużyte baterie dostarczy Wykonawca w ilości 30 sztuk. Odbiór odpadów niebezpiecznych odbywał się będzie w miarę napełnienia pojemników. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia pojemnika na gruz budowlany i odbioru tego odpadu, jeżeli mieszkaniec danej posesji zgłosi konieczność ich odbioru z posesji w uzgodnionym wspólnie terminie za dodatkową opłatą dotycząca wynajęcia kontenera i przewozu gruzu. 1.4 Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie. Miasto posiada powierzchnię 21 km2, liczy 2376 nieruchomości zamieszkałych, w których zamieszkuje około 10 700 mieszkańców. z czego w zabudowie jednorodzinnej znajduje się 2.330 budynków a w budownictwie wielorodzinnym - 46 bloków, Ilość odpadów zebranych z terenu miasta Leżajska w latach 2011-2012 oraz 10 miesięcy 2013 roku z podziałem na poszczególne frakcje przedstawia się następująco: Rok 2011 1) odpady zmieszane pochodzące z gospodarstw domowych - 2873 Mg, 2) tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe - 880 Mg, 3) papier i makulatura- 635 Mg, 4) szkło białe i kolorowe - 793 Mg, 5) złom metalowy - 8 Mg, 6) odpady wielkogabarytowe - 10 Mg, 7) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - 32 Mg, 8) odpady biodegradowalne i zielone - 109 Mg, 9) zużyte opony - 76 Mg. Rok 2012 odpady zmieszane pochodzące z gospodarstw domowych - 3009 Mg, 1) tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe - 453 Mg, 2) papier i makulatura-521 Mg, 3) szkło białe i kolorowe -519 Mg, 4) złom metalowy - 65Mg, 5) odpady wielkogabarytowe - 98 Mg, 6) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - 27 Mg, 7) odpady biodegradowalne i zielone - 63 Mg, 8) zużyte opony - 76 Mg. rok 2013 (I - X) odpady zmieszane pochodzące z gospodarstw domowych - 2100 Mg 1) tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe - 500 Mg, 2) papier i makulatura - 330 Mg, 3) szkło białe i kolorowe - 250 Mg, 4) złom metalowy - 140 Mg, 5) odpady wielkogabarytowe - 30 Mg, 6) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - 14 Mg, 7) odpady biodegradowalne i zielone - 90 Mg, 8) zużyte opony - 13 Mg. 9) gruz budowlany - 26 Mg..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, prowadzonego przez Burmistrza Leżajska w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, 2) aktualne zezwolenie Starosty na transport odpadów komunalnych w tym niebezpiecznych odpadów komunalnych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców, którzy wykonali lub wykonują należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę odbioru odpadów komunalnych wykonanych w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy o łącznej masie min. 5000 Mg rocznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien dysponować co najmniej: a) dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, b) dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, c) jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. 2) baza magazynowo-transportowa Wykonawca zobowiązany jest posiadać bazę magazynowo-transportową usytuowaną na terenie miasta Leżajska lub w odległości nie większej niż 60 kilometrów od jego granic, położoną na terenie, do którego posiada tytuł prawny. Na jej terenie powinny znajdować się: a) miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów, b) pomieszczenia socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób c) miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych. Baza magazynowa powinna być wyposażona w : a) miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, b) urządzenia i systemy zapewniające zagospodarowanie wód odpadowych i ścieków przemysłowych pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. - Prawo wodne, c) urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych z grupy odpadów komunalnych, umożliwiających ich czasowe przechowywanie zabezpieczone przed emisję zanieczyszczeń do gruntu, pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób oraz spełniające wymagania rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 16 września 1997 roku w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.),

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 600.000 zł 2) Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 500 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, prowadzonego przez Burmistrza Leżajska w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, 2) aktualne zezwolenie Starosty na transport odpadów komunalnych w tym niebezpiecznych odpadów komunalnych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastolezajsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Rynek 1, 37-300 Leżajsk..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2013 godzina 09:30, miejsce: sekretariat Urzędu Miejskiego w Leżajsku ul. Rynek 1, 37-300 Leżajsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.