eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › realizacja projektu "Elektroniczna platforma komunikacji z Generalnym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych" (E-GIODO)



Ogłoszenie z dnia 2005-09-28

POZYCJA 50679

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: realizacja projektu "Elektroniczna platforma komunikacji z Generalnym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych" (E-GIODO) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, do kontaktów: Elżbieta Bernabiuk - w sprawach proceduralnych Andrzej Kaczmarek - w sprawach merytorycznych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6251572 E. Bernabiuk, 022 8607083 A.Kaczmarek, fax 022 8607086, e-mail: kancelaria@giodo.gov.pl, www.giodo.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, Agnieszka Łęgowska, ul. Koszykowa 53, 00-659 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0226251572, fax 022 6251562, e-mail: kancelaria@giodo.gov.pl, www.giodo.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, Agnieszka Łęgowska, ul. Koszykowa 53, 00-659 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6251572, fax 022 6251562, e-mail: kancelaria@giodo.gov.pl, www.giodo.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: realizacja projektu "Elektroniczna platforma komunikacji z Generalnym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych" (E-GIODO). 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania tworzącego bazę dla wykonania i wdrożenia projektu "Elektronicznej platformy komunikacji z Generalnym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych", na którą składają się: 1) 6 szt. dwuprocesorowych serwerów w układzie klastrów dwuserwerowych dla obsługi odpowiednio bazy danych, podsystemu obiegu dokumentów oraz poczty elektronicznej, 2) 2 szt. jednoprocesorowych serwerów w układzie klastrowym dla obsługi serwisu informacyjnego oraz usług elektronicznego przesyłania wniosków o rejestrację zbiorów danych osobowych, 3) 1 szt. macierz dyskowa wraz z osprzętem do utworzenia sieci SAN w konfiguracji zapewniającej redundantność połączeń, 4) 1 szt. biblioteka taśmowa z dwoma napędami typu LTO 200/400, 5) 1 szt. specjalizowana platforma sprzętowa dla systemu ochrony sieci Checkpoint NG 6) 1 szt. szafa do instalacji sprzętu informatycznego, 7) 2 szt. monitor LCD z klawiaturą do montaży w szafie 19", 8) 1 szt. przełącznik KVM 16 portowy do obsługi wielu urządzeń za pomocą jednej konsoli, 9) osprzęt instalacyjny wg potrzeb niezbędnych dla zestawienia odpowiedniej konfiguracji, 10) 5 zestawów urządzeń do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego, 11) Licencje na oprogramowanie systemowe dla zakupionego sprzętu (systemy operacyjne, systemy zarządzania sprzętem, systemy zarządzania wykonywaniem kopii zapasowych), 12) Licencje na oprogramowanie baz danych i narzędzia informatyczne do tworzenia/modyfikacji aplikacji, 13) Licencje dla użytkowników sieci w ilości 25 szt. (dla segmentu sieci obsługującej system obiegu dokumentów oraz system Rejestr ZDO), 14) Licencje dla użytkowników sieci w segmencie poczty elektronicznej w ilości 30 szt. lub rozszerzenie posiadanej puli licencji Microsoft Windows 2003 Server User CAL English o dodatkowe 5 szt. (przy wykorzystaniu platformy Windows 2003 Server), 15) Licencje dla użytkowników poczty elektronicznej w ilości 30 szt. lub rozszerzenie posiadanej puli licencji Microsoft Exchange 2003 Device CAL o dodatkowe 5 szt. (przy wykorzystaniu platformy Windows Exchange 2003). 2. Wykonanie, instalacja i wdrożenie dedykowanej aplikacji do obsługi elektronicznej platformy komunikacji z Generalnym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w zakresie: 1) udostępnienia w Internecie jawnego rejestru zbiorów danych osobowych, o którym mowa w art. 42 ust 1 ustawy z dnia 29 kwietnia 1997 r. o ochronie danych osobowych z możliwością jego przeszukiwania, 2) udostępnienia usługi wspomagającej administratorów danych przy wypełnianiu wniosków o rejestrację zbiorów danych osobowych , 3) udostępnienia usługi umożliwiającej administratorom danych osobowych, posiadającym kwalifikowany certyfikat oraz bezpieczne urządzenie do składania podpisu elektronicznego, przesłanie wypełnionego wniosku drogą elektroniczną, 4) automatycznej weryfikacji ważności podpisów dla otrzymanych drogą elektroniczną wniosków o rejestrację zbiorów danych osobowych oraz ich przechowywania. 5) zapewnienia bezpieczeństwa w szczególności poprzez zastosowanie szyfrowania przesyłanych danych (SSL/TLS lub innym o równoważnym poziomie bezpieczeństwa) oraz odpowiedniej konfiguracji systemu zabezpieczeń, 3. Dostawa, instalacja i wdrożenie podsystemu obiegu dokumentów typu WorkFlow wspomagającego następujące operacje w zakresie obiegu dokumentów i informacji: 1) Przechowywanie i archiwizacja otrzymanych drogą elektroniczną, podpisanych elektronicznie wniosków o rejestrację zbiorów danych osobowych, 2) Przechowywanie i archiwizacja podpisanych elektronicznie wiadomości otrzymanych za pośrednictwem poczty elektronicznej, 3) Rejestracja i dekretacja otrzymanych drogą elektroniczną wniosków o rejestrację zbiorów oraz innej korespondencji nadesłanej drogą elektroniczną, 4) Rejestracja korespondencji wpływającej, 5) Rejestracja korespondencji wychodzącej, 6) Wyszukiwanie i przeglądanie dokumentów, 7) Kontrola terminowości załatwiania spraw, 8) Raportowanie, 9) Dekretacja dokumentów na określoną grupę lub poszczególnych pracowników Biura GIODO, 10) Obsługa załączników do wniosków o rejestrację zbiorów danych osobowych lub innych pism: - zeskanowanych dokumentów papierowych, - innych: w formacie MS Word, MS Excel, dokumenty w formacie XML, txt, pdf, 11) Zapewnienie bezpieczeństwa: - uwierzytelnienie, - kontrolę dostępu, - rozliczalność, - możliwość elektronicznego podpisywania dokumentów, - kontrolę dokumentów przychodzących w zakresie posiadania przez nie podpisu elektronicznego, - mechanizm nadawania i kontroli uprawnień do poszczególnych kategorii pism oraz określonych funkcji systemu, 12) Integracja z użytkowanymi w Biurze GIODO aplikacjami wchodzącymi w skład pakietu oprogramowania biurowego MS Office, 13) Możliwość integracji z użytkowanym w Biurze GIODO systemem Rejestr ZDO (możliwość eksportu danych zawartych we wnioskach zgłoszeniowych przesłanych drogą elektroniczną), 14) Możliwości skanowania wniosków napływających w formie papierowej i przechowywania ich w systemie obiegu dokumentów. 4. Usługi niezbędne do uruchomienia i późniejszej eksploatacji systemu obejmujące: 1) modyfikację użytkowanego oprogramowania (systemu Rejestr ZDO) dla potrzeb współpracy z aplikacjami opracowanymi w ramach realizacji projektu E-GIODO 2) modyfikację oprogramowania w celu dopasowania go do specyficznych potrzeb użytkownika (o ile to będzie konieczne), 3) instalację i konfigurację oprogramowania na serwerze i stacjach użytkowników, 4) szkolenie pracowników wytypowanych do obsługi technicznej z zakresu oprogramowania systemowego i baz danych, 5) szkolenie pracowników wytypowanych do obsługi konkretnych aplikacji i modułów, 6) usługi wdrożeniowe, 7) serwis gwarancyjny systemu w okresie minimum pierwszego roku eksploatacji oprogramowania, 8) serwis gwarancyjny sprzętu w okresie minimum 3 lat. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba zamawiającego: Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.25.00.00 - Systemy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Całkowita szacunkowa wartość zamówienia wynosi 1 207 675 (słownie: jeden milion dwieście siedem tysięcy sześćset siedemdziesiąt pięć zł). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 6;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy zł). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wpłata wadium będzie wymagana w terminie złożenia ofert. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Umowa o współpracy, określająca solidarną odpowiedzialność wykonawców wobec zamawiającego za wykonanie zamówienia, podział obowiązków i sposób reprezentacji. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - co najmniej trzy potwierdzone dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie (referencjami) wdrożenia kompleksowego systemu informatycznego o charakterze/rodzaju podobnym do przedmiotu zamówienia wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zespół programistów i specjalistów o kwalifikacjach niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania wniosku przez spółkę cywilną do wniosku należy załączyć umowę regulującą współpracę przedsiębiorców. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców. Wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 Prawa zamówień publicznych. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazanie: postępowanie o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: 1) reprezentowanie konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 2) zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań, 3) złożenie wniosku wspólnie, 4) prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. Każdy Wykonawca ma obowiązek przedłożyć indywidualne oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu, o którym mowa w pkt III.2.1.1. ppkt. 1 oraz dokumenty wymienione w pkt III.2 1.1. ppkt 2, 3, 4, 5. Pozostałe dokumenty i oświadczenia przedkłada ustanowiony Wykonawca - Pełnomocnik jako wspólne. W przypadku oceny spełniania warunków przetargowych przez konsorcjum warunki te będą zsumowane w celu łącznej oceny. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2 1.1. ppkt 2, 3, 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.2 1.1. ppkt 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w stosownym oświadczeniu dołączonym do wniosku części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć osobie trzeciej (Podwykonawcy). Forma złożenia dokumentów: Dokumenty, wymienione w ogłoszeniu należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (każda zapisana strona) przez Wykonawcę składającego wniosek. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonanych co najmniej trzech wdrożeń kompleksowego systemu informatycznego o charakterze/rodzaju podobnym do przedmiotu zamówienia wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie (referencjami). Wykaz ten powinien zawierać rodzaj zamówienia, jego wartość, czas realizacji z podaniem dat oraz nazwę i adres zamawiającego. Przez wykonanie wdrożenia należy rozumieć wykonane prace zakończone protokołem odbioru. Pod pojęciem wykonania wdrożeń kompleksowego systemu informatycznego o charakterze/rodzaju podobnym do przedmiotu zamówienia należy rozumiećwykonanie prac, które obejmowały łącznie dostawę sprzętu informatycznego, jego konfigurację, opracowanie aplikacji dedykowanej, jej udokumentowanie i wdrożenie do eksploatacji. Wdrożenia zawarte w wykazie powinny być o wartości co najmniej 400.000,00 zł każde oraz spełniać, następujące wymagania: 1) przynajmniej jedno obejmuje wdrożenie systemu klasy WorkFlow, 2) przynajmniej jedno dotyczyło rozwiązania wykorzystującego interfejs www. 2. Informacje o liczbie będących w dyspozycji Wykonawcy specjalistów posiadających kwalifikacje w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia w podziale na następujące grupy: projektowanie i programowanie aplikacji z wykorzystaniem narzędzi oraz bazy danych firmy ORACLE, projektowanie i programowanie portali internetowych, serwisów WWW oraz projektowanie i programowanie aplikacji wykorzystujących podpis elektroniczny. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Łącznie liczba osób niezbędnych do wykonania zamówienia nie może być mniejsza niż 10. W/w osoby, poza kierownikiem projektu powinny należeć do jednego z wymienionych poniżej zespołów: 1) zespół programistów (co najmniej 4 osoby) w zakresie projektowania aplikacji z wykorzystaniem narzędzi i bazy danych Oracle. 2) zespół programistów (co najmniej 3 osoby) w zakresie projektowania i budowy serwisów internetowych. 3) zespół specjalistów (co najmniej 2 osoby) posiadające umiejętności w zakresie integracji systemów wykorzystujących zastosowania podpisu elektronicznego. 4) zespół specjalistów (co najmniej 2 osoby) z certyfikatami Microsoft (np. MCSE lub MCSD lub inne równoważne w zakresie znajomości technologii firmy Microsoft oraz budowy klastrów). 5) zespół specjalistów (co najmniej 1 osoba) legitymujących się certyfikatami CISCO Systems - na poziomie minimum CCNA. Kwalifikacje osób wyznaczonych do realizacji projektu powinny być w w/w zakresie poparte certyfikatami lub świadectwami ukończonych przez te osoby szkoleń. Dokumenty te powinny być dołączone w formie kserokopii. Osoby wyznaczone do realizacji projektu mogą spełniać w/w warunki łącznie, tzn. osoba posiadająca jednocześnie np. certyfikat Microsoft i CISCO Systems będzie zaliczona do zespołu specjalistów z certyfikatami Microsoft i zespołu specjalistów legitymujących się certyfikatami CISCO Systems. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z wnioskiem dokumentów i oświadczeń określonych powyżej, w następujący sposób: Lp.- Nazwa - Maks. liczba(pkt) - Punkty 1. - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat potwierdzonych referencjami prac wdrożeniowych o charakterze wykazanym w przedmiocie zamówienia, które 1) co najmniej jedna dotyczy rozwiązań klasy WorkFlow,2) co najmniej jedna dotyczy rozwiązań wykorzystujących interfejs WWW - 35 - 3 wdrożenia = 10 pkt, 4 wdrożenia = 20 pkt, 5 wdrożenia = 25 pkt, 6 wdrożeń = 30 pkt, więcej niż 6 wdrożeń = 35 pkt 2. - Zespół programistów z doświadczeniem w zakresie projektowania aplikacji z wykorzystaniem narzędzi i bazy danych Oracle - 15 - 4 programistów = 4 pkt, za każdego następnego programistę 1 punkt, razem nie więcej niż 15 pkt. 3. - Zespół programistów z doświadczeniem w zakresie projektowania serwisów internetowych - 15 - 3 programistów = 3 pkt, za każdego następnego programistę 1 punkt, razem nie więcej niż 15 pkt. 4. - Zespół specjalistów w posiadających umiejętności w zakresie zastosowania podpisu elektronicznego oraz bezpieczeństwa informacji - 10 - 2 programistów = 4 pkt, za każdego następnego programistę 2 punkty, razem nie więcej niż 10 pkt 5. - Ilość pracowników przeznaczonych do realizacji projektu (wdrożenie, konserwacja gwarancyjna i pogwarancyjna). 10 - 10 osób = 5 pkt, za każdą następną osobę 1 punkt, razem nie więcej niż 10 pkt 6. - Wielkość obrotów za ostatni rok obrotowy. - 15 - Za każdy 1 mln powyżej 1 mln 1 pkt, razem nie więcej niż 15 pkt. RAZEM pkt - 100 Do złożenia oferty zostaną zaproszeni Wykonawcy, którzy uzyskają największą liczbę punktów, jednak w ilości nie większej niż 10 Wykonawców. W przypadku uzyskania przez Wykonawców takiej samej liczby punktów, do udziału w postępowaniu zostaną zaproszeni wszyscy Wykonawcy, których dotyczy ta okoliczność. W przypadku, gdy zaproszonych Wykonawców będzie więcej niż 10, decyduje kolejność składania wniosków. Upoważnienie do podpisywania wniosku należy dołączyć do wniosku w formie oryginału, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub załączonych dokumentów. W przypadku przedłożenia upoważnienia musi być ono w formie oryginału podpisanego przez osoby upoważniające, w przypadku kopii musi ona być poświadczona za zgodność z oryginałem przez wszystkie osoby udzielające pełnomocnictwa lub notarialnie. Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu. Wniosek składa się, pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Wniosek musi być napisany w języku polskim pismem maszynowym lub pismem technicznym drukowanym niezmywalnym atramentem. Wniosek wraz z dołączonymi do niego dokumentami musi być podpisany na każdej zapisanej stronie przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis lub podpisy muszą być czytelne lub opatrzone pieczątkami imiennymi. Zaleca się, aby wszystkie zapisane strony wniosku (włącznie z załącznikami) były ponumerowane, a następnie zszyte lub oprawione w sposób uniemożliwiający wysunięcie się którejkolwiek kartki. Wniosek powinien być opakowany i oznakowany w następujący sposób: Wniosek należy składać w nieprzejrzystym i zamkniętym opakowaniu. Opakowanie powinno być zabezpieczone w sposób uniemożliwiający bezśladowe otworzenie (np. podpisanie na wszystkich połączeniach). Koperta powinna być opatrzona napisem: Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na wyłonienie Wykonawcy na realizację projektu "Elektroniczna platforma komunikacji z Generalnym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych. Nie otwierać przed dniem 5.10.2005 r. godz. 12:00." oraz nazwą i siedzibą Wykonawcy. W przypadku złożenia wniosku po upływie terminu Zamawiający odeśle wniosek bez otwierania, po upływie terminu przewidzianego na wnoszenie protestów. Zaleca się, aby Wykonawcy składali wnioski wraz z wymaganymi dokumentami na wzorach opracowanych przez Zamawiającego. W/w wzory zostaną udostępnione Wykonawcy na jego wniosek. Powyższe wzory wniosku zostaną przekazane na wniosek Wykonawcy w formie pisemnej osobiście lub w formie elektronicznej. Zamawiający informuje, iż do oceny spełniania warunków przez Wykonawców stosować będzie odpowiednio przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, dotyczące odrzucenia oferty oraz dotyczące żądania wyjaśnień dotyczących treści złożonych wniosków. O wykluczeniu Wykonawcy lub odrzuceniu wniosku Zamawiający poinformuje Wykonawców przed wysłaniem zaproszeń do udziału w przetargu ograniczonym do Wykonawców spełniających warunki. Przepisy ustawy dotyczące udzielania wyjaśnień oferty stosuje się odpowiednio do wniosków Wykonawców. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Realizowany projekt jest dofinansowywany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego "Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw". Zgodnie z wykonanym wcześniej studium wykonalności projektu założony harmonogram wykonania przewidywał jego realizację w bieżącym roku. Na ten rok także zostały zaplanowane odpowiednie środki w budżecie GIODO. W przypadku zachowania normalnej procedury projekt nie zostanie zrealizowany do końca pierwszego kwartału 2006 r. co jest niezbędne z uwagi na konieczność wydania posiadanych środków. W przypadku wydania posiadanych środków budżetowych na inny cel nie będzie można skorzystać ze środków unijnych przyznanych na realizację projektu. Ponadto zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy o podpisie elektronicznym do czerwca 2006 r. organy władzy publicznej zobowiązane są umożliwić wnoszenie podań i wniosków oraz innych czynności w postaci elektronicznej, w przypadku gdy przepisy prawa wymagają składania ich w określonej formie lub wg określonego wzoru. Przepis ten ma zastosowanie do działalności GIODO, gdyż zgodnie z art. 41 i 46a ustawy o ochronie danych osobowych zgłoszenie zbioru do rejestracji odbywa się na określonym formularzu. W związku z powyższym potrzeba uruchomienia usług umożliwiających przesłanie administratorom wniosków o zgłoszenie zbiorów do rejestracji drogą elektroniczną jest potrzebą pilną. Jednocześnie z uwagi na brak informacji o zakwalifikowaniu projektu do tych, które uzyskają wsparcie finansowe w ramach SPO-WKP, odpowiednich działań nie można było podejmować w okresie wcześniejszym. Stosowna umowa o dofinansowanie ww. projektu podpisana została z instytucją wdrażającą dopiero 2.08.2005 r. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 176 - 41607 z dnia 17.08.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2005/S 35233 z dnia 09.08.2005. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 10. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. Cena realizacji zamówienia - 45% 2. Cena, rocznego wsparcia technicznego w zakresie utrzymania aplikacji dedykowanej (udostępnianie rejestru publicznego w Internecie, wspomaganie administratorów przy wypełnianiu wniosków, przesyłanie wniosków o rejestrację drogą elektroniczną) oraz podsystemu obiegu dokumentów - 15% 3. Cena rocznego wsparcia technicznego oraz serwisu oprogramowania systemowego, bazodanowego i narzędziowego (asysta techniczna, prawo do pobierania aktualizacji - jeśli dotyczy) - 10% 4. Funkcjonalność aplikacji i elastyczność interfejsu użytkownika - 20% 5. Okres gwarancji na dostarczony sprzęt - 5% 6. Okres gwarancji na wdrożone oprogramowanie (aplikacja dedykowana i WorkFlow) w zakresie usuwania wykrytych w procesie użytkowania błędów programowych - 5% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DIF/ZP/PO/09/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.10.2005 godzina 11:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 10.10.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 27.10.2005, godzina 14:00, 00-659 Warszawa, ul. Koszykowa 53, pok nr 7.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Sektorowy Program Operacyjny "Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw", działanie 1.5 "Rozwój systemu dostępu przedsiębiorców do informacji i usług publicznych on-line". 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 19.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.