eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › remont i adaptacja parteru budynku położonego przy ul. Staszica 4 w Łaziskach Górnych, na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-09-28

POZYCJA 50671

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Mikołów: remont i adaptacja parteru budynku położonego przy ul. Staszica 4 w Łaziskach Górnych, na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Powiatu Mikołowskiego, do kontaktów: Beata Motyssek, Rafał Widera, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 3248100, 3248125, fax 032 3248147, 3248132, e-mail: zampub@powiat.mikolow.pl, www.bip.powiat.mikolow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont i adaptacja parteru budynku położonego przy ul. Staszica 4 w Łaziskach Górnych, na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont i adaptacja parteru budynku położonego przy ul. Staszica 4 w Łaziskach Górnych, na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy polegające na wykonaniu następujących robót: A. roboty rozbiórkowe i demontażowe: - demontaż okien i drzwi; likwidacja okratowania okien; - skucie glazury na ścianach sanitariatów i demontaż boazerii na ścianach korytarza; - zerwanie istniejącego PCV i skucie posadzek z płytek i złomu marmurowego; - likwidacja przyborów sanitarnych, grzejników i instalacji; - demontaż balustrady na klatce schodowej (z możliwością odzysku); - wyburzenie ścianek działowych; - wykonanie otworów drzwiowych; - wykonanie nadproży stalowych; B. Wykonanie nowych ścianek działowych; C. Wykonanie okładzin ściennych; D. Wykonanie nowych posadzek; E. Dwukrotne malowanie pomieszczeń objętych przebudową; F. Montaż nowych okien i drzwi; G. Wymiana parapetów; H. Przebudowa wejścia głównego wraz z wykonaniem pochylni dla osób niepełnosprawnych i wykonanie wejścia ewakuacyjnego; I. Wykonanie wewnętrznej instalacji wodnokanalizacyjnej; J. Wymiana instalacji c.o.; K. Wykonanie instalacji wentylacji; L. Wykonanie instalacji elektrycznych, internetowych, telefonicznych, przyzywowych, antywłamaniowych; M. Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych;. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Łaziska Górne. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia powyżej 60 tys. euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 28.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania oferty wnieść wadium w wysokości 11 000 złotych. Uwaga! Wadium nie wnosi się przed upływem terminu składania wniosków. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: III.2.1 O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: A. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy; B. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3, a w szczególności: 1) wykonali w latach 2000-2004, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; każda o wartości minimum 150 000 złotych brutto; Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie: B1. roboty budowlane w zakres których wchodzą: - roboty rozbiórkowe i demontażowe; - roboty murowe; - roboty tynkarskie; - wykonywanie posadzek i okładzin; - roboty malarskie; - demontaż i montaż stolarki otworowej; B2. lub roboty instalacyjne w zakres których wchodzi; - wykonanie instalacji wodnokan. - wykonanie instalacji c.o. - wykonanie instalacji wentylacji; B3. lub roboty instalacyjne w zakres których wchodzi: - wykonanie instalacji elektrycznych; - wykonanie instalacji internetowych; - wykonanie instalacji telefonicznych; - wykonanie instalacji przyzywowych; - wykonanie instalacji p. poż.; - wykonanie instalacji antywłamaniowych; Wystarczającym jest wykonanie robót w jednym z wyżej wymienionych zakresów: tj. B1 lub B2 lub B3. W/w roboty nie muszą występować łącznie. C. Dysponują osobami o ważnych uprawnieniach budowlanych w specjalnościach uprawniających do kierowania robotami w następującym zakresie: 1). konstrukcyjno - budowlanym; 2). instalacyjnym (sieci, instalacje i urządzenia cieplne, wentylacyjne, gazowe, wodnokan.); 3). instalacyjnym (sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne); minimum po 1 osobie w każdej specjalności; D. Posiadają zdolność kredytową, w wysokości minimum 200 000 złotych; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wykazać, że spełniają łącznie warunki określone w pkt. B, C, D. III.2.2 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 2.2.1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. I-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2.2.2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy. 2.2.3. Wykaz zrealizowanych w latach 2000 - 2004 robót, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający warunki podmiotowe określone w pkt III.2.1.B. Wykaz musi zawierać następujące informacje: opis zamówienia - wartość zamówienia, termin rozpoczęcia i zakończenia zamówienia, nazwę i adres zamawiającego na rzecz którego zamówienie było wykonane. 2.2.4. Dokumenty w postaci referencji wraz z protokołami odbioru robót, potwierdzające, że roboty o których mowa w pkt. 2.2.3. zostały wykonane należycie. 2.2.5. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacjii i posiadanych uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia. Z wykazu musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca dysponuje osobami wymaganymi w pkt III.2.1 pkt C) 2.2.6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, tj.: zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzające przynależność do izby oraz uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalnościach dotyczących robót będących przedmiotem zamówienia (art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, tekst jedn.: Dz. U. z 2000 r. Nr 106, poz. 1126 z późn. zm.),określonych w pkt III.2.1.C. 2.2.7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków 2.2.8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 2.2.9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 - Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 2.2.10. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 2.2.11. Informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości minimum 200 000 złotych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 2.2.12. W przypadku podpisania wniosku, oświadczeń, dokumentów lub poświadczenia kopii dokumentów za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika, do wniosku należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej (Dz. U. z 2000 r. Nr 86, poz. 960). Pełnomocnictwo do dokonania czynności, dla której ważności wymagana jest forma szczególna, powinno być udzielone w tej samej formie. Wymagane dokumenty (wszystkie wymienione w pkt III.2.2.) mogą być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, przy czym potwierdzenie za zgodność z oryginałem musi być dokonana przez osoby upoważnione w reprezentowaniu wykonawcy. Powyższe nie dotyczy Pełnomocnictwa, które musi byc przedłożone wyłącznie w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza III.2.3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełniania warunków wskazanych w pkt III.2.1 B i III.2.1 C i III.2.1 D będzie dokonywana łącznie. Wykonawcy wspólnie ubiegający sie o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć dokumenty, o których mowa wppkt 2.2.1, 2.2.2, 2.2.7, 2.2.8, 2.2.9, 2.2.10 oddzielnie. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia do wniosku należy dodatkowo załączyć pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w postępowaniu wykonawców. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej (Dz. U. z 2000 r. Nr 86, poz. 960). Pełnomocnictwo do dokonania czynności, dla której ważności wymagana jest forma szczególna, powinno być udzielone w tej samej formie. W przypadku wyboru takiej oferty jako najkorzystniejszej Wykonawcy będą zobowiązani przed zawarciem umowy z Zamawiającym do zawarcia i przedłożenia Zamawiającemu umowy określającej podstawę i zasady wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. III.2.4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentami zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty o których mowa w pkt. III.2.4, są składane w formie oryginału, odpisu, wyciągu lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt III.2.4 są również składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. III.2.5 Zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w liczbie określonej w ogłoszeniu o zamówieniu, tj. 5. III.2.6. Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu winien zawierać nazwę, adres, numery telefonów i faksów wykonawcy (wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) zgłaszającego wniosek oraz spis dokumentów dołączonych do wniosku. Należy ponumerować wszystkie zapisane strony oraz zabezpieczyć wniosek przed zdekompletowaniem poprzez spięcie/ zbindowanie wszystkich dokumentów. III.2.6.1 Na kopercie zawierającej wniosek o dopuszczenie do udziału przetargu oprócz nazwy i adresu wykonawcy należy dopisać: "Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu na remont i adaptację parteru budynku położonego przy ul. Staszica 4 w Łaziskach Górnych, na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy". III.2.6.2 Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek, sam lub jako reprezentant. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jeden wniosek zostanie wykluczony z postępowania. III.2.7. Kryteria wyboru Wykonawców do dalszego udziału w postępowaniu tj. zaproszenia do złożenia oferty przez Wykonawców niewykluczonych z postępowania. III.2.7.1. W przypadku, gdy więcej niż 5 Wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w ogłoszeniu, Zamawiający zastosuje dodatkową kwalifikację w postaci: A. przyznania każdemu Wykonawcy dodatkowo, po 1 punkcie, za każde zamówienie zrealizowane w wymaganym okresie i wymaganej wartości, ponad ilość wskazaną w warunkach podmiotowych, polegające na wykonaniu następujących grup robót: A1. roboty budowlane w zakres których wchodzą; - roboty rozbiórkowe i demontażowe; - roboty murowe; - roboty tynkarskie; - wykonywanie posadzek i okładzin; - roboty malarskie; - demontaż i montaż stolarki otworowej; A2. lub roboty instalacyjne w zakres których wchodzą: - wykonanie instalacji wodnokan. - wykonanie instalacji c.o. - wykonanie instalacji wentylacji; A3. lub roboty instalacyjne w zakres których wchodzą: - wykonanie instalacji elektrycznych; - wykonanie instalacji internetowych; - wykonanie instalacji telefonicznych; - wykonanie instalacji przyzywowych; - wykonanie instalacji p. poż.; - wykonanie instalacji antywłamaniowych; B. przyznania każdemu Wykonawcy za wykazanie się zdolnością kredytową ponad wysokość wskazaną w warunkach podmiotowych, dodatkowo po 1 punkcie za każde pełne 100 000 złotych ponad wymaganą wysokość zdolności kredytowej. III.2.7.2. Zamawiający zaprosi do złożenia oferty 5 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali w kolejności najwyższą ilość punktów przyznanych według w/w zasad. III.2.7.3. W przypadku uzyskania przez Wykonawców, jednakowej ilości punktów, co spowoduje przekroczenie liczby Wykonawców, którą Zamawiający wskazał w pkt IV.1.3 ogłoszenia, do złożenia ofert zostaną zaproszeni wszyscy Wykonawcy, którzy uzyskali jednakową ilość punktów.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 05.10.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.10.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 19.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.