eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › usługa administrowania Centralnym Ośrodkiem Przetwarzania Danych Ministerstwa Sprawiedliwości



Ogłoszenie z dnia 2005-09-28

POZYCJA 50658

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: usługa administrowania Centralnym Ośrodkiem Przetwarzania Danych Ministerstwa Sprawiedliwości Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Sprawiedliwości, do kontaktów: Marcin Atanasow, Aleje Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, tel. 022 5212214, fax 022 6289785, e-mail: atanasow@ms.gov.pl, www.ms.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Ministerstwo Sprawiedliwości Sekretariat Biura Finansowo Administracyjnego, pok. nr 15, Marcin Atanasow, Aleje Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, tel. 022 5212572, fax 022 6272193, e-mail: atanasow@ms.gov.pl, www.ms.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 7. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa administrowania Centralnym Ośrodkiem Przetwarzania Danych Ministerstwa Sprawiedliwości. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Zamówienie dotyczy wykonywania usługi administrowania Centralnym Ośrodkiem Przetwarzania Danych Ministerstwa Sprawiedliwości, zwanego dalej: "COPD", przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu z obowiązkowym nadzorem administratorskim dla systemów wewnętrznych i zewnętrznych, w tym: 1) opracowanie standardów pracy ośrodka COPD, 2) aktualizacja i rozbudowa dokumentacji startowej systemu, 3) wykonywanie czynności administracyjnych w zakresie warstwy systemowej COPD, 4) wykonywanie czynności administracyjnych w zakresie warstwy aplikacji użytkowych COPD, 5) wsparcie we wdrażaniu systemów użytkowych w COPD, 6) podejmowanie i wykonywanie czynności naprawczych w sytuacjach awaryjnych i nadzwyczajnych. 2. Szczegółowy zakres zadań zawarty jest w Załączniku nr 5 do SIWZ - "Szczegółowy zakres zadań Wykonawcy w zakresie administrowania Centralnym Ośrodkiem Przetwarzania Danych Ministerstwa Sprawiedliwości (COPD)". Ponadto dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 6 do SIWZ - "Charakterystyka komputera Mainframe", Załączniku nr 7 do SIWZ - "Wykaz systemów użytkowych i przewidzianych do eksploatacji w systemie Miainframe Ministerstwa Sprawiedliwości (COPD)". 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Jednostki organizacyjne resortu sprawiedliwości. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne Kod CPV wg słownika 2008: 72.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 84210-84250. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie dotyczy wykonywania usługi administrowania Centralnym Ośrodkiem Przetwarzania Danych Ministerstwa Sprawiedliwości, zwanego dalej: "COPD", przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu z obowiązkowym nadzorem administratorskim dla systemów wewnętrznych i zewnętrznych, w tym: 1) opracowanie standardów pracy ośrodka COPD, 2) aktualizacja i rozbudowa dokumentacji startowej systemu, 3) wykonywanie czynności administracyjnych w zakresie warstwy systemowej COPD, 4) wykonywanie czynności administracyjnych w zakresie warstwy aplikacji użytkowych COPD, 5) wsparcie we wdrażaniu systemów użytkowych w COPD, 6) podejmowanie i wykonywanie czynności naprawczych w sytuacjach awaryjnych i nadzwyczajnych. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1. Wadium w wysokości 20 000,00 PLN 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2% ceny całkowitej podanej w ofercie (wartości umowy). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1. Abonament miesięczny tj. 1/36 wynagrodzenia określonego w ust. 1 par. 4 umowy za za świadczenie usług wyspecyfikowanych w Załączniku nr 1 do Umowy w wysokości ......... zł. brutto będzie płatny każdorazowo w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury VAT na podstawie zatwierdzonego protokołu odbioru. 2. Wynagrodzenie płatne będzie miesięcznie po potwierdzeniu przez Zamawiającego zrealizowania zakresu przedmiotu umowy przewidzianego w harmonogramie na dany miesiąc. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: 1.1.2.1. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie licząc od dnia upływu terminu składania ofert, świadczyli przez co najmniej 6 miesięcy usługi administrowania i zarządzania ośrodkiem obliczeniowym lub/i ośrodkiem przetwarzania danych opartych na technologii zSeries/OS, 1.1.2.2. dysponują co najmniej 3 osobami które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje w zakresie zarządzania i administrowania komputerami i systemami klasy zSeries/zOS; 1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 2, 4 i 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 oraz w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Wykaz (według treści formularza, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc od dnia upływu terminu składania ofert, potwierdzający, iż w tym okresie świadczył przez co najmniej 6 miesięcy usługi administrowania i zarządzania ośrodkiem obliczeniowym lub/i ośrodkiem przetwarzania danych opartych na technologii zSeries/OS, zawierający co najmniej: 1) nazwę i adres Odbiorcy usługi, 2) rodzaj ośrodka (ośrodek obliczeniowy lub/i ośrodek przetwarzania danych opartych na technologii zSeries/OS, 3) daty (dzień, miesiąc, rok) wykonania usług - data rozpoczęcia i data zakończenia (w przypadku nie zakończenia zamówienia (umowy) należy zamieścić w wykazie tą informację), wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 3. Wykaz (według treści formularza, stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ) osób (imion i nazwisk), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, zawierający co najmniej: 1) imię i nazwisko pracownika, 2) przeznaczenie pracownika w wykonywanym zamówieniu, 3) informacja o posiadanych przez w/w pracowników kwalifikacjach w zakresie zarządzania i administrowania komputerami i systemami klasy zSeries/zOS. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Informacja o tym zamówieniu została zawarta we wstępnym ogłoszeniu informacyjnym dotyczącym zamówień planowanych w terminie 12 miesięcy. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 65 - 65545 z dnia 07.04.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: BF-A-III-3820-36/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 27.10.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.10.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 27.10.2005, godzina 12:30, siedziba Zamawiającego - Warszawa, Aleje Ujazdowskie 11, sala nr 615.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 19.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.