eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-Zdrój › Jednorazowe sprzątanie po okresie zimowym terenów zieleni na terenie Gminy Świeradów-Zdrój



Ogłoszenie z dnia 2014-03-11

Świeradów-Zdrój: Jednorazowe sprzątanie po okresie zimowym terenów zieleni na terenie Gminy Świeradów-Zdrój
Numer ogłoszenia: 50611 - 2014; data zamieszczenia: 11.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Jednorazowe sprzątanie po okresie zimowym terenów zieleni na terenie Gminy Świeradów-Zdrój.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Jednorazowe sprzątanie po okresie zimowym terenów zieleni w Gminie Świeradów-Zdrój. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie po okresie zimowym terenów zieleni w Gminie Świeradów-Zdrój. Obszar prac : - Place zabaw - 16.338 m2 - załącznik nr 1/1 (wraz z mini golfem), - Parki Uzdrowiskowe - 75.848 m2 - załącznik nr 1/2 - Tereny zieleni miejskiej położone w pasie dróg gminnych - 7.080 m2, żywopłoty - 1012 m2, rabaty - 1243 m2 - załącznik nr 1/3, - Tereny zieleni - Osiedle Czerniawa - 9.344 m2 - załącznik nr 1/4. Zakres prac : 1. Jednokrotne sprzątanie terenów zieleni po okresie zimowym: wygrabienie zalegających liści, usunięcie opadłych gałęzi, usunięcie zalegających zanieczyszczeń, oczyszczenie rabat kwiatowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budowlany Utrzymanie Zieleni Mariusz Stachurski, ul. 11-go Listopada 5, 59-850 Świeradów-Zdrój, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11574,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12500,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 pzp istnieje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówienia uzupełniającego, przy zaistnieniu następujących przesłanek : 1. do 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego: zamówienie podstawowe udzielono w dniu 13.05.2013r., w związku z tym możliwe jest udzielenie zamówienia uzupełniającego do dnia 13.05.2016 r.; 2. zamówienie uzupełniające może być udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług: zamówienie podstawowe udzielono firmie: Zakład Budowlany Utrzymanie Zieleni Mariusz Stachurski ul. 11-go Listopada 5 59-850 Świeradów-Zdrój; 3. nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego: wartość zamówienia podstawowego wynosiła 270 000,00 zł, Zamawiający ma możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do kwoty 90.000,00 zł. Zamawiający nie korzystał z zamówienia uzupełniającego, w świetle powyższego Zamawiający posiada możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do kwoty 90.000,00 zł. 4. powtórzenie usług tego samego rodzaju : zamówienie podstawowe i uzupełniające obejmuje ten sam rodzaj usług 5. zamówienie podstawowe udzielone było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (OR.ZP1.272-20/13 ), 6. zamówienie uzupełniające przewidziane było w ogłoszeniu postępowania podstawowego nr 62625-2013 z dnia 24.04.2013r

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.