eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łazy › Rewitalizacja terenu po byłych ogródkach działkowych przy ul. Częstochowskiej, zagospodarowanie placu przy kładce oraz przebudowa układu komunikacyjnego w ulicach Kochanowskiego i Spółdzielczej w Łazach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-05-11



Ogłoszenie nr 506071-N-2017 z dnia 2017-05-11 r.

Gmina Łazy: Rewitalizacja terenu po byłych ogródkach działkowych przy ul. Częstochowskiej, zagospodarowanie placu przy kładce oraz przebudowa układu komunikacyjnego w ulicach Kochanowskiego i Spółdzielczej w Łazach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Tak

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łazy, krajowy numer identyfikacyjny 27625886500000, ul. ul. Traugutta  15 , 42-450   Łazy, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 6729326, e-mail wirum@lazy.pl, faks 32 6729448.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.lazy.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bip.lazy.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.lazy.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1422, z 2015 r. poz. 1844 oraz z 2016 r. poz. 147 i 615). Dokonany przez Wykonawcę wybór sposobu złożenia informacji / oświadczeń / dokumentów powinien uwzględniać obowiązek zachowania przez Wykonawcę wymagań w zakresie pisemnej formy oferty oraz obowiązku zachowania charakteru/postaci składanych dokumentów i oświadczeń określonych w rozdziale 5I SIWZ. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Dopuszcza się fax i e-mail (wirum@lazy.pl).
Adres:
Urząd Miejski w Łazach ul. Traugutta 15, 42-450 Łazy - sekretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja terenu po byłych ogródkach działkowych przy ul. Częstochowskiej, zagospodarowanie placu przy kładce oraz przebudowa układu komunikacyjnego w ulicach Kochanowskiego i Spółdzielczej w Łazach
Numer referencyjny: WIR. 271. 7. 2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: ZADANIE NR 1 - ZAGOSPODAROWANIE TERENU ADAPTACJA TERENU PO OGRÓDKACH DZIAŁKOWYCH PRZY ul. CZĘSTOCHOWSKIEJ w ŁAZACH NA OGÓLNODOSTĘPNY PLAC SŁUŻĄCY INTEGRACJI MIESZKAŃCÓW. BUDOWA PLACU ZABAW, BOISKO DO GRY W BULE ,MONTAŻ ELEMENTÓW SIŁOWNI ZEWNĘTRZNEJ, BUDOWA MIEJSC POSTOJOWYCH W ILOŚCI 53 [37+16] SZTUKI, OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO; 2. ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE DWULETNIE FINANSOWANIE INWESTYCJI. FINANSOWANIE INWESTYCJI BĘDZIE DOKONANE W CIĄGU DWÓCH LAT BUDŻETOWYCH NASTĘPUJĄCO: DO 50% NALEŻNOŚCI ZA WYKONANE ROBOTY ZAMAWIAJĄCY ZAPŁACI W ROKU 2017 ORAZ POZOSTAŁE NALEŻNOŚCI ZA WYKONANE ROBOTY (W WYSOKOŚCI OK.50%) ZAMAWIAJĄCY ZAPŁACI W ROKU 2018. 3. Opis: W granicach inwestycji zaprojektowano : 1) Wydzielony plac zabaw 2) Siłownię zewnętrzną 3) Boisko do gry w bule 4) Przestrzeń do tworzenia różnych form artystycznych na otwartym powietrzu 5) Do wykorzystania w porze zimowej uformowana skarpa jako element do zjeżdżania na sankach dla najmłodszych 6) Zaprojektowano pasaż spacerowy 7) Układ ciągów komunikacji dostosowany jest do korzystania z rowerów, rolek, deskorolek 8) Układ tarasów drewnianych stanowi element rekreacji jak również elementy widowni 9) Zaprojektowano również dwa wydzielone parkingi - nowy wybudowany w bliskim sąsiedztwie Kościoła od strony ul. Częstochowskiej na 37 stanowisk postojowych, oraz budowę w miejscu istniejących miejsc postojowych nowego parkingu na 16 stanowisk od strony ul. Spółdzielczej. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 1 zawiera dokumentacja projektowa: 1) PROJEKT BUDOWLANY- Projekt zagospodarowania terenu, Projekt architektoniczno - budowlany BRANŻA: ARCHITEKTONICZNA, ELEKTRYCZNA. Tytuł: ZAGOSPODAROWANIE TERENU ADAPTACJA TERENU PO OGRÓDKACH DZIAŁKOWYCH PRZY ul. CZĘSTOCHOWSKIEJ w ŁAZACH NA OGÓLNODOSTĘPNY PLAC SŁUŻĄCY INTEGRACJI MIESZKAŃCÓW.BUDOWA PLACU ZABAW, BOISKO DO GRY W BULE ,MONTAŻ ELEMENTÓW SIŁOWNI ZEWNĘTRZNEJ, BUDOWA MIEJSC POSTOJOWYCH W ILOŚCI 53 [37+16] SZTUKI, OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO- wykonany przez PRACOWNIA PROJEKTOWA gww99 architekt mgr inż. Andrzej Wolański, 42-400 Zawiercie ul. Powstańców 12/63, pracownia: 42-400 Zawiercie ul. Dojazd 8/25 2) PROJEKT BUDOWLANY BRANŻA:DROGOWA. Tytuł: ZAGOSPODAROWANIE TERENU ADAPTACJA TERENU PO OGRÓDKACH DZIAŁKOWYCH PRZY ul. CZĘSTOCHOWSKIEJ w ŁAZACH NA OGÓLNODOSTĘPNY PLAC SŁUŻĄCY INTEGRACJI MIESZKAŃCÓW.BUDOWA PLACU ZABAW, BOISKO DO GRY W BULE ,MONTAŻ ELEMENTÓW SIŁOWNI ZEWNĘTRZNEJ, BUDOWA MIEJSC POSTOJOWYCH W ILOŚCI 53 [37+16] SZTUKI, OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO- wykonany przez PRACOWNIA PROJEKTOWA gww99 architekt mgr inż. Andrzej Wolański, 42-400 Zawiercie ul. Powstańców 12/63, pracownia: 42-400 Zawiercie ul. Dojazd 8/25 3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót wykonane przez: PRACOWNIA PROJEKTOWA gww99 architekt mgr inż. Andrzej Wolański, 42-400 Zawiercie ul. Powstańców 12/63, pracownia: 42-400 Zawiercie ul. Dojazd 8/25 4) Przedmiary robót (pomocniczo).

II.5) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45311100-1
45232451-8
45232451-8
45233253-7
45316100-6
45316100-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
  lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-05-31 00:00:00

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Na potwierdzenie spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca jest zobowiązany wykazać się: DLA ZADANIA NR 1: Wykonawca jest zobowiązany wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, nie mniej niż 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu: rewitalizacji, zagospodarowania, przebudowy lub budowy terenu rekreacyjnego (np. skwer, park, plac zabaw, teren siłowni zewnętrznej itp.)o wartości brutto minimum 400 000,00 zł. Na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania osobami Wykonawca jest zobowiązany wykazać się: że dysponuje lub będzie dysponować 1) jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnotnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r., poz. 65).. 2) jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnotnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r., poz. 65). Wykonawca może zaproponować jedną osobę do nadzoru kilku branż, zgodnie z posiadanymi przez tę osobę uprawnieniami. W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego posiadania przez zaoferowane urządzenia zabawowe i podłoże bezpieczne odpowiednich dokumentów Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie przez Zamawiającego wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) i przedstawi aktualne na dzień złożenia dokumenty: C) Dla urządzeń zabawowych Certyfikat potwierdzający zgodność z normą EN 1176-1:2008. Dla huśtawki: Certyfikat potwierdzający zgodność z normą PN-EN 1176-1:2009 i PN-EN 1176-2:2009 wydany przez akredytowaną jednostkę certyfikującą np. TUV, INT itp. D) Dla bezpiecznych nawierzchni: o Badanie laboratoryjne parametrów nawierzchni, potwierdzające ich zgodność z opisanymi wymogami, o Badania na zawartość matali ciężkich w nawierzchni, o Dowód wydania w przeszłości rekomendacji Technicznej ITB, o Certyfikat Bezpieczeństwa upadku z danej wysokości, o Atest Higieniczny PZH
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. W tym celu Wykonawca musi wykazać w zobowiązaniu: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy inne podmioty, na zdolności których Wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 P.z.p. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu trzeciego, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, jakie Zamawiający określił w postępowaniu. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: 1) zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1, jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 P.z.p. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: 1) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o spełnianiu warunków i braku podstaw do wykluczenia - jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 P.z.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie przez Zamawiającego wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) i przedstawi aktualne na dzień złożenia dokumenty: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. b) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego posiadania przez zaoferowane urządzenia zabawowe i podłoże bezpieczne odpowiednich dokumentów Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie przez Zamawiającego wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) i przedstawi aktualne na dzień złożenia dokumenty: C) Dla urządzeń zabawowych Certyfikat potwierdzający zgodność z normą EN 1176-1:2008. Dla huśtawki: Certyfikat potwierdzający zgodność z normą PN-EN 1176-1:2009 i PN-EN 1176-2:2009 wydany przez akredytowaną jednostkę certyfikującą np. TUV, INT itp. D) Dla bezpiecznych nawierzchni: o Badanie laboratoryjne parametrów nawierzchni, potwierdzające ich zgodność z opisanymi wymogami, o Badania na zawartość matali ciężkich w nawierzchni, o Dowód wydania w przeszłości rekomendacji Technicznej ITB, o Certyfikat Bezpieczeństwa upadku z danej wysokości, o Atest Higieniczny PZH

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Oferta musi być złożona w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Na ofertę składają się; a) formularz oferty, b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu c) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania d) Stosowne Pełnomocnictwo, jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. (o ile dotyczy) e) Zobowiązanie podmiotu trzeciego dotyczące udostępnienia zasobów ( o ile dotyczy) f) potwierdzenie wniesienia wadium 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2016 r. poz. 1126) składa: 1)) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, składane na potwierdzenie, że wobec Wykonawcy nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy , nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio Wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Ważność dokumentu jak w pkt 2). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, podmioty, o których mowa wart. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 2. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert i posiadać ważność, co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, 5) oświadczenie Gwaranta/Poręczyciela, w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust.5 pzp 6) Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą. 5. Miejsce i sposób wniesienia wadium Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Wolbrom nr 74 8450 0005 0070 0700 0143 0063 w tytule przelewu należy wskazać "wadium - przetarg na rewitalizację terenu po byłych ogródkach działkowych, jednocześnie kopię przelewu dołączyć do oferty. Uwaga! Dokumenty dotyczące wadium wnoszonego w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach (gwarancje, poręczenia) winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot Wykonawcy bez dekompletowania oferty. 6. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi uznanie środków na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2) W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 7. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 pzp. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9 . Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust.3 Ustawy, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b Ustawy. 11. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert) kwota wniesionego wadium będzie zaksięgowana na rachunku bankowym Zamawiającego.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60
Przedłużenie rękojmi za wady i usterki 40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

licytacja wieloetapowa

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie w sytuacjach przewidzianych wprost w ustawie PZP lub przypadku wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych w §11 wzoru umowy okoliczności i po spełnieniu określonych tam warunków zmiany umowy. § 11. Zmiana umowy 1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 2.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w następujących przypadkach: 1)aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań projektowych groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, 2)zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 3)dostosowanie dokumentacji technicznej do zasad wiedzy technicznej, 4)wystąpią opóźnienia w przekazaniu terenu budowy Wykonawcy robót z winy Zamawiającego; 5)zmiany w dokumentacji projektowej o czas niezbędny dla dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany; 6)konieczności wykonania robót dodatkowych; 7)konieczności wykonania robót zamiennych; 8)wystąpienia opóźnień w uzyskaniu decyzji administracyjnych, uzgodnień lub opinii ponad okres wynikający z przepisów; 9)wstrzymania przez właściwe organy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, robót budowlanych uniemożliwiającego terminowe wykonanie przedmiotu umowy - termin zakończenia robót budowlanych zostanie przesunięty o czas nie wykonywania robót i/lub o czas niezbędny do wykonania prac wynikających z zaleceń właściwych organów; 10)w razie wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, których zaistnienie uniemożliwia prowadzenie robót oraz dokonywanie odbiorów - termin zakończenia robót budowlanych zostanie przedłużony o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych; 11)w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej; 12)w przypadku innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca; 13)w przypadku stwierdzenia rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 14)przekształcenie podmiotowe Wykonawcy; 15)Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie w przypadku zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy np.: a)stawki podatku od towarów i usług - na pisemny wniosek jednej ze Stron. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio skorygowane (+/-) od dnia wejścia w życie zmienionej stawki b)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. W takim przypadku strona wnioskująca o zmianę zobowiązana jest przedstawić wraz z wnioskiem, dowody potwierdzające zmianę wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz dokumenty świadczące o wpływie tej zmiany na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia; c)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. W takim przypadku strona wnioskująca o zmianę zobowiązana jest przedstawić wraz z wnioskiem, dowody potwierdzające zmianę powyższych zasad oraz dokumenty świadczące o wpływie tych zmian na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej jest: a)inicjowanie zmian przez wykonawcę lub zamawiającego, b)uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, c)forma pisemna pod rygorem nieważności. 3.Jeżeli umawiające się strony nie mają możliwości wywiązania się z uzgodnionych terminów wykonania z powodów wymienionych w ust 2 pkt 1)-14), to zachowują one prawo do wnioskowania o zawieszenie terminów wykonania robót o czas trwania wydarzenia i o czas usunięcia jego skutków. Zawieszenie terminu wymaga sporządzenia i podpisania przez strony Protokołu zawieszenia wykonania robót. Protokół zawieszenia zawiera w szczególności datę rozpoczęcia okresu zawieszenia i uzasadnienie powodu zawieszenia. Po usunięciu lub ustąpieniu przeszkody, strony niniejszej umowy odnotują ten fakt w Protokole odwieszenia wykonania robót. 4.Dopuszczalne są zmiany umowy polegające na zmianie jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót lub zmiana technologii. Zastosowana zmiana musi być, co najmniej równoważna do rozwiązania projektowanego i zaakceptowane przez projektanta. 5.Każda zmiana do umowy wymaga formy pisemnej, i musi być dokonana poprzez sporządzenie zmiany do umowy - Aneksu. 6.Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy z dn. 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), 2) zmiana danych teleadresowych, zmiany osób reprezentujących Strony
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-05-26 , godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: ZADANIE NR 1 - ZAGOSPODAROWANIE TERENU ADAPTACJA TERENU PO OGRÓDKACH DZIAŁKOWYCH PRZY ul. CZĘSTOCHOWSKIEJ w ŁAZACH NA OGÓLNODOSTĘPNY PLAC SŁUŻĄCY INTEGRACJI MIESZKAŃCÓW. BUDOWA PLACU ZABAW, BOISKO DO GRY W BULE ,MONTAŻ ELEMENTÓW SIŁOWNI ZEWNĘTRZNEJ, BUDOWA MIEJSC POSTOJOWYCH W ILOŚCI 53 [37+16] SZTUKI, OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zadania 1: W granicach inwestycji zaprojektowano : 1) Wydzielony plac zabaw 2) Siłownię zewnętrzną 3) Boisko do gry w bule 4) Przestrzeń do tworzenia różnych form artystycznych na otwartym powietrzu 5) Do wykorzystania w porze zimowej uformowana skarpa jako element do zjeżdżania na sankach dla najmłodszych 6) Zaprojektowano pasaż spacerowy 7) Układ ciągów komunikacji dostosowany jest do korzystania z rowerów, rolek, deskorolek 8) Układ tarasów drewnianych stanowi element rekreacji jak również elementy widowni 9) Zaprojektowano również dwa wydzielone parkingi - nowy wybudowany w bliskim sąsiedztwie Kościoła od strony ul. Częstochowskiej na 37 stanowisk postojowych, oraz budowę w miejscu istniejących miejsc postojowych nowego parkingu na 16 stanowisk od strony ul. Spółdzielczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 1 zawiera dokumentacja projektowa: 1)PROJEKT BUDOWLANY- Projekt zagospodarowania terenu, Projekt architektoniczno - budowlany BRANŻA: ARCHITEKTONICZNA, ELEKTRYCZNA. Tytuł: ZAGOSPODAROWANIE TERENU ADAPTACJA TERENU PO OGRÓDKACH DZIAŁKOWYCH PRZY ul. CZĘSTOCHOWSKIEJ w ŁAZACH NA OGÓLNODOSTĘPNY PLAC SŁUŻĄCY INTEGRACJI MIESZKAŃCÓW.BUDOWA PLACU ZABAW, BOISKO DO GRY W BULE ,MONTAŻ ELEMENTÓW SIŁOWNI ZEWNĘTRZNEJ, BUDOWA MIEJSC POSTOJOWYCH W ILOŚCI 53 [37+16] SZTUKI, OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO- wykonany przez PRACOWNIA PROJEKTOWA gww99 architekt mgr inż. Andrzej Wolański, 42-400 Zawiercie ul. Powstańców 12/63, pracownia: 42-400 Zawiercie ul. Dojazd 8/25 2)PROJEKT BUDOWLANY BRANŻA:DROGOWA. Tytuł: ZAGOSPODAROWANIE TERENU ADAPTACJA TERENU PO OGRÓDKACH DZIAŁKOWYCH PRZY ul. CZĘSTOCHOWSKIEJ w ŁAZACH NA OGÓLNODOSTĘPNY PLAC SŁUŻĄCY INTEGRACJI MIESZKAŃCÓW.BUDOWA PLACU ZABAW, BOISKO DO GRY W BULE ,MONTAŻ ELEMENTÓW SIŁOWNI ZEWNĘTRZNEJ, BUDOWA MIEJSC POSTOJOWYCH W ILOŚCI 53 [37+16] SZTUKI, OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO- wykonany przez PRACOWNIA PROJEKTOWA gww99 architekt mgr inż. Andrzej Wolański, 42-400 Zawiercie ul. Powstańców 12/63, pracownia: 42-400 Zawiercie ul. Dojazd 8/25 3)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót wykonane przez: PRACOWNIA PROJEKTOWA gww99 architekt mgr inż. Andrzej Wolański, 42-400 Zawiercie ul. Powstańców 12/63, pracownia: 42-400 Zawiercie ul. Dojazd 8/25 4)Przedmiary robót (pomocniczo).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45111200-0, 45311100-1, 45232451-8, 45233253-7, 45316100-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-05-31 00:00:00
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60
Przedłużenie rękojmi za wady i usterki 40

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.