eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Świadczenie usług prawnych dla jednostek organizacyjnych, tj. przedszkoli, szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez miasto Dąbrowa Górnicza w latach 2013 -2014 II.1.2)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-04

Dąbrowa Górnicza: Świadczenie usług prawnych dla jednostek organizacyjnych, tj. przedszkoli, szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez miasto Dąbrowa Górnicza w latach 2013 -2014 II.1.2)
Numer ogłoszenia: 50551 - 2013; data zamieszczenia: 04.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98516 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług prawnych dla jednostek organizacyjnych, tj. przedszkoli, szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez miasto Dąbrowa Górnicza w latach 2013 -2014 II.1.2).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawnych na rzecz 63 dąbrowskich przedszkoli, szkół i placówek oświatowych, których wykaz określa załącznik nr 8 do SIWZ. Ewentualne zmiany organizacyjne w dąbrowskich jednostkach nie będą wymagały dokonywania zmian umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania. Świadczenie usług prawnych będzie polegać na: 1) Udzielaniu porad i konsultacji prawnych ad hoc oraz w formie pisemnej w zakresie: - prawa oświatowego, ze szczególnym uwzględnieniem ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r., Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz. U. z dnia 2006 r. Nr 97, poz. 674 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi do tych ustaw - ustawy dnia z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.), -ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.), - ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. , poz. 267), - ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.), - przestrzegania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) i innych dziedzin prawa związanych z bieżącą działalnością 63 dąbrowskich przedszkoli, szkół i placówek oświatowych (np. kwestie rodzinne i opiekuńcze), 2) Wykonywaniu zastępstw procesowych związanych z postępowaniami, których stroną są dąbrowskie przedszkola, szkoły i placówki oświatowe ze szczególnym uwzględnieniem postępowań przed sądem pracy (art. 20 Karty Nauczyciela); 3) Sporządzaniu pisemnych opinii prawnych w zakresie określonym w pkt 1); 4) Opiniowaniu, parafowaniu oraz prowadzeniu rejestru umów; 5) Opiniowaniu i parafowaniu statutów, regulaminów i innych wewnętrznych aktów prawnych np. Zakładowego Regulaminu Świadczeń Socjalnych, Regulaminu Pracy, Regulaminu Wynagrodzeń, Zarządzeń Dyrektora; 6) Doradztwie prawnym w zakresie problematyki postępowań dyscyplinarnych nauczycieli; 2. Miejscem wykonywania przedmiotu zamówienia będzie siedziba Zamawiającego - Wydział Oświaty. 3. Usługa świadczona będzie w wymiarze 11.5 godzin tygodniowo tj. w poniedziałek od 8:00 do 15:00 i w czwartek od 12 do 15:30. 4. Ponad wymiar czasu, o którym mowa w pkt. 3, konsultacje i doradztwo będą się odbywały także telefoniczne oraz za pomocą sieci internetowej nie częściej niż 3 razy w tygodniu w wyznaczonych przez Wykonawcę godzinach. 5. W przypadku nieobecności w terminach określonych w pkt. 3 Wykonawca zobowiązany będzie do odpracowania czasu pracy w ustalonym z Zamawiającym terminie. O swojej planowanej nieobecności Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego przynajmniej 1 dzień wcześniej. 6. Pozostałe kwestie dot. przedmiotu zamówienia uregulowane zostały w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Dane dot. usługi o tożsamym przedmiocie świadczonej w roku 2012. Ilość zaparafowanych umów w roku 2012 r. - 1610 Ilość zastępstw procesowych w roku 2012 r. - 16. Zamawiający nie gwarantuje zachowania podanych szacunkowych ilości określonych w pkt. 7. w ramach umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania. Dochowując należytej staranności Zamawiający podał ilości jw. celem zobrazowania zakresu ilościowo-rzeczowego zamówienia. Dot. sekcji IV.5 niniejszego ogłoszenia- wartość szacunkowa wraz z zamówieniem uzupełniającym wynosi - 179336,25. dot. sekcji IV.6- podana kwota jest ceną za jeden miesiąc usługi polegającej na świadczeniu obsługi prawnej oraz koszt 1 zastępstwa procesowego łącznie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.00.00.00 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Radcy Prawnego Wioletta Wołek-Reszka, ul. Plebiscytowa 112, 41-309 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119557,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4689,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4689,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4689,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.