Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-12
Płońsk: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Gminy Miasto Płońsk w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, Priorytet IV. - Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka, Działanie 4.3. Ochrona powietrza, energetyka. Cz. I, Cz. II, Cz. III.
Numer ogłoszenia: 505132 - 2012; data zamieszczenia: 12.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Gminy Miasto Płońsk w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, Priorytet IV. - Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka, Działanie 4.3. Ochrona powietrza, energetyka. Cz. I, Cz. II, Cz. III..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Gminy Miasto Płońsk w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, Priorytet IV. - Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka, Działanie 4.3. Ochrona powietrza, energetyka. Cz.I. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Gminy Miasto Płońsk: realizacja zadania pn. Termomodernizacja Gimnazjum nr 1. Zakres zamówienia obejmuje: I. Wymianę instalacji centralnego ogrzewania II. Wymiana instalacji elektrycznych Cz. II. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Gminy Miasto Płońsk: realizacja zadania pn. Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 3 w Płońsku. Zakres zamówienia obejmuje: Docieplenie ścian zewnętrznych budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Płońsku metodą lekko-mokrą, tynk szlachetny akrylowy, wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej. Cz. III. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Gminy Miasto Płońsk: realizacja zadania pn. Adaptacja byłej szkoły w Goszczycach Średnich do funkcji Ośrodka Edukacji, Profilaktyki i Integracji Środowiskowej Gminy Miasto Płońsk - rozbudowa, remont i termomodernizacja oraz zagospodarowanie otoczenia budynku. Zakres zamówienia obejmuje: Roboty rozbiórkowe, konstrukcyjne, remontowe, instalacyjne i termomodernizacyjne w budynku głównym A..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7, 45.21.00.00-2, 45.31.12.00-2, 45.32.10.00-3, 45.45.30.00-7, 45.42.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.26.10.00-1, 45.42.11.00-5, 45.42.11.10-8, 45.33.11.00-7, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.21.52.00-9, 45.26.26.90-4, 45.26.26.60-5, 45.11.12.20-6, 45.11.12.00-0, 45.26.22.10-6, 45.26.27.00-8, 45.32.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Ustala się wadium w wysokości 76 000, 00 zł, słownie: siedemdziesiąt sześć tysięcy złotych łącznie do wszystkich trzech części zamówienia, z czego:do części I zamówienia: 20 000,00 zł, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych, do części II zamówienia: 23 000,00 zł, słownie: dwadzieścia trzy tysiące złotych,do części III zamówienia: 33 000,00 zł, słownie: trzydzieści trzy tysiące złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Płońsku:nr rachunku 73 8230 0007 0004 5636 2000 0003 na przelewie bankowym należy wskazać tytuł zamówienia: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Gminy Miasto Płońsk w ramach RPOWM 2007-2013 Priorytet IV Działanie 4.3 Cz. I Gimnazjum Nr 1* Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Gminy Miasto Płońsk w ramach RPOWM 2007-2013 Priorytet IV Działanie 4.3 Cz. II Szkoła Podstawowa Nr 3* Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Gminy Miasto Płońsk w ramach RPOWM 2007-2013 Priorytet IV Działanie 4.3 Cz. III Adaptacja byłej szkoły w Goszczycach Średnich* *należy wpisać nazwę części zamówienia, do której Wykonawca składa ofertę. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Zamawiający prosi o załączenie do oferty kopii potwierdzenia wpłaty wadium. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy załączyć w formie oryginału do oferty. 8. Wykonawca, który nie wniósł wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie wykluczony z postępowania. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art.46 ust.1, 1a i 2 ustawy Pzp. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium, na podstawie art.46 ust.3 ustawy Pzp. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp., jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictwa, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1. siwz.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się posiadaniem wiedzy i doświadczenia tj. wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwiema robotami (potwierdzonymi dokumentami, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) proporcjonalnymi swoim rodzajem do robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, a polegającymi na: a) Cz.I zamówienia - Wymianie instalacji centralnego ogrzewania (2 roboty) oraz wymianie instalacji elektrycznych (2 roboty) w budynkach o kubaturze nie mniejszej niż 10 000, 00 m3 (nie jest wymagane łączne wykonanie robót), b) Cz.II zamówienia - Termomodernizacji budynku użyteczności publicznej o powierzchni docieplenia minimum 2 000, 00 m2, c) Cz.III zamówienia - Remoncie albo modernizacji, albo rozbudowie, albo termomodernizacji budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż. 1 000,00 m3 (roboty tego samego rodzaju albo różnego rodzaju). Na potwierdzenie w/w warunku Zamawiający wymaga załączenia przez Wykonawcę do oferty: wykazu wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, wg załącznika nr 5 do siwz - dla każdej części oddzielnie. Ocena spełnienia wymaganego warunku odbędzie się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnie z niniejszą siwz. Niespełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1. siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. iż dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia albo osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: Cz.I. sanitarnej i elektrycznej oraz w pełnieniu funkcji kierownika budowy, w tym przy realizacji m.in. dwóch zamówień spełniających warunek opisany w pkt 5.2.2)a), Cz.II. konstrukcyjno budowlanej lub architektonicznej oraz w pełnieniu funkcji kierownika budowy, w tym przy realizacji m.in. dwóch zamówień spełniających warunek opisany w pkt 5.2.2)b), Cz.III. konstrukcyjno budowlanej lub architektonicznej, sanitarnej i elektrycznej oraz w pełnieniu funkcji kierownika budowy, w tym przy realizacji m.in. dwóch zamówień spełniających warunek opisany w pkt 5.2.2)c). Na potwierdzenie w/w warunku Zamawiający wymaga załączenia przez Wykonawcę do oferty: wykazu osób wg załącznika nr 6 do siwz wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - dla każdej części oddzielnie. Ocena spełnienia wymaganego warunku odbędzie się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnie z niniejszą siwz. Niespełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie potwierdzające, że osoba/osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami (wg załącznika nr 7 do siwz). Uwaga: Zamawiający w przypadku podmiotów zagranicznych ubiegających się o udzielenie zamówienia określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (t. jedn. z 2010 r. Dz. U. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r. Nr 63, poz.394).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
kosztorys ofertowy do Cz. I, Cz. II, Cz. III zamówienia wykonany w oparciu o przedmiary robót.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1. Inicjatorem zmiany może być zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca. Warunkiem dokonania n/w zmiany umowy jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany (przyczynę), opis wpływu zmiany na wykonanie zamówienia. 2. Zmiana umowy na podstawie art. 144 ust.1 powołanej ustawy, w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy może być spowodowana: a) wystąpieniem wad lub usterek w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych, jeżeli pomimo zachowania przez Zamawiającego należytej staranności w sprawdzeniu dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych zostaną w nich wykryte wady lub usterki, Zamawiający w porozumieniu z autorem dokumentacji doprowadzi do ich usunięcia i uzgodni z Wykonawcą sposób wykonania robót budowlanych wynikający ze zmian tej dokumentacji. Ze względu na przyjętą formę ryczałtu, jako zapłatę wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy skutki finansowe dokonanych zmian obciążą Wykonawcę. b) zmianą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych na skutek aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. W takim przypadku Zamawiający w porozumieniu z autorem dokumentacji doprowadzi do zmiany dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych oraz, jeżeli będzie to konieczne, do zmiany dokumentów wynikających z przepisów budowlanych i uzgodni z Wykonawcą sposób wykonania robót budowlanych wynikający ze zmian tej dokumentacji. c) zmianą terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2 umowy o maksymalnie 14 dni z powodu zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych. d) zmianą umowy w sprawie podwykonawstwa: dopuszcza się możliwość zmiany umowy z powierzeniem realizacji części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom lub zmianę części zamówienia, którą Wykonawca przewidział do realizacji za pomocą podwykonawców na inne części zamówienia w tym również części których Wykonawca nie wskazał w złożonej przez siebie ofercie. Przyczyną w/w zmiany jest zagrożenie terminu wykonania zamówienia, zmiana kluczowego personelu z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i od Zamawiającego. e) zmianą w zakresie płatności dotycząca terminów lub źródła finansowania z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. f) zmianą numeru rachunku bankowego strony umowy. g) zmianą harmonogramu rzeczowo-finansowego w zakresie rzeczowym, finansowym. h) zmianą kluczowego personelu z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i od Wykonawcy. 3. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy: Urząd Miejski w Płońsku, 09 - 100 Płońsk, ul. Płocka 39 (wejście od ul. 1-go Maja), Referat Zamówień Publicznych, II piętro, pokój. nr 212..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2012 godzina 09:00, miejsce: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 (wejście od ul. 1-go Maja), w Urzędzie Miejskim w Kancelarii Urzędu Biuro Obsługi Interesanta - na parterze..
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 27.01.2013.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Gmina Miasto Płońsk zawarła z Województwem Mazowieckim reprezentowanym przez Zarząd Województwa Mazowieckiego w imieniu, którego działa Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych umowę nr RPMA.04.03.00-14-121/10-00 o dofinansowanie Projektu Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Gminy Miasto Płońsk współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu IV Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka Działania 4.3. Ochrona powietrza, energetyka Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Gminy Miasto Płońsk: realizacja zadania pn. Termomodernizacja Gimnazjum nr 1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: I. Wymianę instalacji centralnego ogrzewania II. Wymiana instalacji elektrycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7, 45.21.00.00-2, 45.31.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Gminy Miasto Płońsk: realizacja zadania pn. Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 3..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: Docieplenie ścian zewnętrznych budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Płońsku metodą lekko-mokrą, tynk szlachetny akrylowy, wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.45.30.00-7, 45.42.00.00-7, 45.41.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Gminy Miasto Płońsk: realizacja zadania pn. Adaptacja byłej szkoły w Goszczycach Średnich do funkcji Ośrodka Edukacji, Profilaktyki i Integracji Środowiskowej Gminy Miasto Płońsk - rozbudowa, remont i termomodernizacja oraz zagospodarowanie otoczenia budynku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: Roboty rozbiórkowe, konstrukcyjne, remontowe, instalacyjne i termomodernizacyjne w budynku głównym A..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4, 45.26.20.00-1, 45.42.11.00-5, 45.42.11.10-8, 45.33.11.00-7, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.21.52.00-9, 45.26.26.90-4, 45.26.26.60-5, 45.11.12.20-6, 45.11.12.00-0, 45.26.22.10-6, 45.26.27.00-8, 45.32.00.00-6, 45.26.11.00-5, 45.26.12.13-0, 45.26.25.00-6, 45.42.11.60-3, 45.45.00.00-6, 45.43.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Dostawa 33 sztuk komputerów stacjonarnych typu AIO, oprogramowania biurowego i 2 sztuk drukarek (cz. 1 zamówienia) oraz zakup aktualizacji oprogramowania na potrzeby Starostwa (część 2 zamówienia)
- Zakup fabrycznie nowej śmieciarki dla potrzeb PGK w Płońsku Sp. z o.o.
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego (cz. 1 zamówienia) oraz zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem (cz. 2 zamówienia)
- Dostawa części zamiennych do rozrywarki worków Matthiessen SRIII K4 3 Seg po modernizacji na zęby stałe z podziałem na 5 części.
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych.
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 6912W Góra - Dobrska - Gralewo.
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu - modernizacja węzła cieplnego oraz pomieszczeń sanitarnych wraz z wymianą pionów kanalizacyjnych w budynku Wydziału Łączności i Informatyki
- Przebudowa pozostałej części budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Zambrowie przy ul. Polowej 21
- Remont pomieszczeń przeznaczonych dla Kompanii Prewencji Policji wraz z dwoma klatkami schodowymi w budynku KMP w Koninie, a także remont miejsc postojowych dla pojazdów służbowych tej Kompanii.
- Przebudowa pomieszczeń w Oddziale w Piotrkowie Trybunalskim Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach.
- Przebudowa w celu dostosowania do aktualnych warunków ochrony przeciwpożarowej budynku B Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego w Raciborzu - Etap 1
- Remont drogi gminnej nr 292653 K Skrzętla - Koło Janusa w Lasy w km od 0+195,00 do 0+495,00 w miejscowości Skrzętla-Rojówka, Gmina Łososina Dolna - ETAP I
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.