eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › sprzedaż i dostawa macierzy dyskowej, systemu archiwizacji i szafy rack na rzecz Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-28

POZYCJA 50498

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: sprzedaż i dostawa macierzy dyskowej, systemu archiwizacji i szafy rack na rzecz Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, do kontaktów: Marcin Lukasiewicz, ul. Nowogrodzka 1/3, 00-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4616175, fax 022 4616005, e-mail: marcin.lukasiewicz@mpips.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mps.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Departament Informatyki Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, Marcin Lukasiewicz, ul. Tamka 1, 00-349 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4616124, fax 022 4616005, e-mail: marcin.lukasiewicz@mpips.gov.pl, www.mps.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Departament Informatyki Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, Marcin Lukasiewicz, ul. Tamka 1, 00-349 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4616124, fax 022 4616005, e-mail: marcin.lukasiewicz@mpips.gov.pl, www.mps.gov.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Departament Informatyki Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, Marcin Lukasiewicz, ul. Tamka 1, 00-349 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4616124, fax 022 4616005, e-mail: marcin.lukasiewicz@mpips.gov.pl, www.mps.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzedaż i dostawa macierzy dyskowej, systemu archiwizacji i szafy rack na rzecz Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Warszawa, siedziba Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa macierzy dyskowej, serwera back'up, macierzy dyskowej i szafy rack oraz wykonanie usług implementacyjnych i szkolenia administratorów 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.31.41 - Dyskowy system przechowywania Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) Oryginalny kod CPV: 30.23.21.00 - Sprzęt archiwizujący Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.00 - Akcesoria do wprowadzania danych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia została oszacowana 122 544,11 euro netto 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 50

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium przez wykonawców w przedmiotowym postępowaniu 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej dżiałalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: wykonali w. okresie ostatnich trzech lat przynajmniej trzy dostawy macierzy dyskowych lub systemów archiwizacji o wartości równej co najmniej ceme brutto oferty wykonawcy złożonej w przedmiotowym postępowaniu; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: posiadają środki lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej cenie brutto oferty wykonawcy złożonej w przedmiotowym postępowaniu; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający wymaga ponadto, aby wykonawca posiadał wdrożony system zarządzania jakością odpowiadający normie PN-EN ISO:9001 lub równoważnej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów określonych w dalszej części ogłoszenia. 2. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, którz;y: 1) nie spełniają warunków udziału; 2) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 3) złożyli nieprawdziwe infonnacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 4) złozyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda złożenia przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz złożenia dokumentów określonych w ust. 2-5. Oświadczenie winno być złozone przez wykonawcę na ,,Formularzu ofertowym"(załącznik do SIWZ). 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznej lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następującego dokumentu: 1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się (w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następującego dokumentu: 1) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następującego dokumentu: 1) Zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołuje się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2: 1) pkt 1, 2 i 4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organy sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy. 7. dokumenty, o których mowa w ust. 6 pkt 1 lit a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 5 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6 zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia ust. 7 stosuje się odpowiednio. 9. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda złożenia: 1) pełnomocnictwa lub innych dokumentów; z których wynikać będzie prawo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu; 2) dokumentów, o których mowa w ust. 2 oddzielnie dla każdego wykonawcy; 3) dokumentów, o których mowa w ust. 3 - 4 łącznie dla wszystkich wykonawców. 10. Przed zawarciem umowy, Zamawiający może żądać umowy regulującej współprace wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mps.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2006 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.10.2006, godzina 12:00, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Warszawa, ul. Tamka 1, sala nr 4.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego projekt "Rozwój infrastruktury dla potrzeb Systemu Informacyjnego Publicznych Służb Zatrudnienia Syriusz" 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.