Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-11
Żmudź: Opracowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych/informacyjnych/gadżetów
w ramach projektu pn. Ponadregionalna współpraca drogą do rozwoju Polski Wschodniej - etap I
Numer ogłoszenia: 502968 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żmudź , Żmudź 2, 22-114 Żmudź, woj. lubelskie, tel. 082 5680182, faks 082 5680620.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmudz.gmina.pl www.kierunekwschod.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych/informacyjnych/gadżetów w ramach projektu pn. Ponadregionalna współpraca drogą do rozwoju Polski Wschodniej - etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych/ informacyjnych/gadżetów w ramach projektu pn. Ponadregionalna współpraca drogą do rozwoju Polski Wschodniej - etap I Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I. Opracowanie i wykonanie materiałów promocyjnych/gadżetów 1. Opracowanie, wykonanie i dostawa koszulek z haftem dla gmin Żmudź, Stary Dzików, Tyszowce Gmina Żmudź - 70 szt. Gmina Stary Dzików - 70 szt. Gmina Tyszowce - 100 szt. Łącznie - 240 szt. 2. Opracowanie, wykonanie i dostawa maskotek dla gmin Żmudź, Stary Dzików, Tyszowce i Wielkie Oczy Gmina Żmudź - 100 szt. Gmina Stary Dzików - 100 szt. Gmina Tyszowce - 100 szt. Gmina Wielkie Oczy - 100 szt. Łącznie - 400 szt. 3. Opracowanie, wykonanie i dostawa pendrive dla gmin Żmudź, Stary Dzików, Tyszowce i Wielkie Oczy Gmina Żmudź - 200 szt. Gmina Stary Dzików - 200 szt. Gmina Tyszowce - 250 szt. Gmina Wielkie Oczy - 100 szt. Łącznie - 750 szt. 4. Opracowanie, wykonanie i dostawa smyczy dla gmin Żmudź, Stary Dzików, Tyszowce Gmina Żmudź - 300 szt. Gmina Stary Dzików - 500 szt. Gmina Tyszowce - 500 szt. Łącznie - 1300 szt. 5. Opracowanie, wykonanie i dostawa kubków dla gmin Żmudź, Stary Dzików, Tyszowce, Wielkie Oczy Gmina Żmudź - 100 szt. Gmina Stary Dzików - 200 szt. Gmina Tyszowce - 200 szt. Gmina Wielkie Oczy - 200 szt. Łącznie - 700 szt. 6. Opracowanie, wykonanie i dostawa breloczków dla gmin Stary Dzików, Tyszowce i Wielkie Oczy Gmina Stary Dzików - 300 szt. Gmina Tyszowce - 300 szt. Gmina Wielkie Oczy - 200 szt. Łącznie - 800 szt. 7. Opracowanie, wykonanie i dostawa długopisów dla gmin Żmudź, Stary Dzików, Tyszowce i Wielkie Oczy Gmina Żmudź - 250 szt. Gmina Stary Dzików - 500 szt. Gmina Tyszowce - 500 szt. Gmina Wielkie Oczy - 500 szt. Łącznie - 1750 szt. 8. Opracowanie, wykonanie i dostawa materiałów do przeprowadzenia konferencji w Żmudzi (teczka, długopis i notatnik) Łącznie - 29 szt. 9. Opracowanie, wykonanie i dostawa materiałów do przeprowadzenia konferencji (roll baner) Łącznie - 1 szt. 10. Opracowanie, wykonanie i dostawa materiałów do przeprowadzenia konferencji w Żmudzi (długopis, kserokopie) Łącznie - 29 szt. Część II. Opracowanie i wykonanie materiałów promocyjnych/informacyjnych 1. Opracowanie i wykonanie widokówek dla gmin Stary Dzików, Tyszowce i Wielkie Oczy Gmina Stary Dzików - 500 szt. Gmina Tyszowce - 500 szt. Gmina Wielkie Oczy - 500 szt. Łącznie - 1500 szt. 2. Opracowanie i wydrukowanie folderu informacyjno - promocyjnego (indywidualnego dla każdej z gmin) Gmina Żmudź - 500 szt. Gmina Stary Dzików - 500 szt. Gmina Tyszowce - 500 szt. Gmina Dubienka - 500 szt. Gmina Wielkie Oczy - 1000 szt. Łącznie - 3000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik nr 5A i Załącznik nr 5B - Opis przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.25.00-7, 18.33.10.00-8, 37.52.00.00-9, 30.23.46.00-4, 79.80.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy. Oświadczenie stanowi załącznik nr 2A (dla części I) i 2B (dla części II) do niniejszej SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy. Oświadczenie stanowi załącznik nr 2A (dla części I) i 2B (dla części II) do niniejszej SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy. Oświadczenie stanowi załącznik nr 2A (dla części I) i 2B (dla części II) do niniejszej SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy. Oświadczenie stanowi załącznik nr 2A (dla części I) i 2 B (dla części II) do niniejszej SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy. b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowie pomiędzy Zamawiającym a Instytucją Pośredniczącą dla projektu, w ramach którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie. c) Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń dotyczących Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013. d) z uzasadnionych przyczyn w celu prawidłowego zrealizowania wszystkich działań objętych przedmiotem umowy i osiągnięcia zamierzonego przez Zamawiającego rezultatu konieczna stanie się modyfikacja terminów działań stron w ramach realizacji Umowy, w tym terminu Wykonania Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmudz.gmina.pl www.kierunekwschod.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Żmudź, Żmudź 2 22 - 114 Żmudź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2012 godzina 10:50, miejsce: Urząd Gminy Żmudź, Żmudź 2 22 - 114 Żmudź, pokój nr. 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Ponadregionalna współpraca droga do rozwoju Polski Wschodniej jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2001. Oś priorytetowa I Nowoczesna Gospodarka. Działanie I.4. Promocja i współpraca. Komponent: Współpraca. Obszar Tworzenia Polityki Rozwoju Regionalnego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I. Opracowanie i wykonanie materiałów promocyjnych/gadżetów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opracowanie, wykonanie i dostawa koszulek z haftem dla gmin Żmudź, Stary Dzików, Tyszowce Gmina Żmudź - 70 szt. Gmina Stary Dzików - 70 szt. Gmina Tyszowce - 100 szt. Łącznie - 240 szt. 2. Opracowanie, wykonanie i dostawa maskotek dla gmin Żmudź, Stary Dzików, Tyszowce i Wielkie Oczy Gmina Żmudź - 100 szt. Gmina Stary Dzików - 100 szt. Gmina Tyszowce - 100 szt. Gmina Wielkie Oczy - 100 szt. Łącznie - 400 szt. 3. Opracowanie, wykonanie i dostawa pendrive dla gmin Żmudź, Stary Dzików, Tyszowce i Wielkie Oczy Gmina Żmudź - 200 szt. Gmina Stary Dzików - 200 szt. Gmina Tyszowce - 250 szt. Gmina Wielkie Oczy - 100 szt. Łącznie - 750 szt. 4. Opracowanie, wykonanie i dostawa smyczy dla gmin Żmudź, Stary Dzików, Tyszowce Gmina Żmudź - 300 szt. Gmina Stary Dzików - 500 szt. Gmina Tyszowce - 500 szt. Łącznie - 1300 szt. 5. Opracowanie, wykonanie i dostawa kubków dla gmin Żmudź, Stary Dzików, Tyszowce, Wielkie Oczy Gmina Żmudź - 100 szt. Gmina Stary Dzików - 200 szt. Gmina Tyszowce - 200 szt. Gmina Wielkie Oczy - 200 szt. Łącznie - 700 szt. 6. Opracowanie, wykonanie i dostawa breloczków dla gmin Stary Dzików, Tyszowce i Wielkie Oczy Gmina Stary Dzików - 300 szt. Gmina Tyszowce - 300 szt. Gmina Wielkie Oczy - 200 szt. Łącznie - 800 szt. 7. Opracowanie, wykonanie i dostawa długopisów dla gmin Żmudź, Stary Dzików, Tyszowce i Wielkie Oczy Gmina Żmudź - 250 szt. Gmina Stary Dzików - 500 szt. Gmina Tyszowce - 500 szt. Gmina Wielkie Oczy - 500 szt. Łącznie - 1750 szt. 8. Opracowanie, wykonanie i dostawa materiałów do przeprowadzenia konferencji w Żmudzi (teczka, długopis i notatnik) Łącznie - 29 szt. 9. Opracowanie, wykonanie i dostawa materiałów do przeprowadzenia konferencji (roll baner) Łącznie - 1 szt. 10. Opracowanie, wykonanie i dostawa materiałów do przeprowadzenia konferencji w Żmudzi (długopis, kserokopie) Łącznie - 29 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.25.00-7, 18.33.10.00-8, 37.52.00.00-9, 30.23.46.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II. Opracowanie i wykonanie materiałów promocyjnych/informacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opracowanie i wykonanie widokówek dla gmin Stary Dzików, Tyszowce i Wielkie Oczy Gmina Stary Dzików - 500 szt. Gmina Tyszowce - 500 szt. Gmina Wielkie Oczy - 500 szt. Łącznie - 1500 szt. 2. Opracowanie i wydrukowanie folderu informacyjno - promocyjnego (indywidualnego dla każdej z gmin) Gmina Żmudź - 500 szt. Gmina Stary Dzików - 500 szt. Gmina Tyszowce - 500 szt. Gmina Dubienka - 500 szt. Gmina Wielkie Oczy - 1000 szt. Łącznie - 3000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.25.00-7, 79.80.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI ŻMUDŹ
więcej: przetargi ŻMUDŹ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 144-2024 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy materiałów promocyjnych dla Stoiska Promocyjnego Centrum Promocji i Komunikacji Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
- DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH.
- Opracowanie autorskie i kompleksowe wydanie publikacji "Przepisane Tradycje. Torty, ciasta, ciasteczka".
- Dostawa materiałów popularyzacyjnych.
- Dostawa wyposażenia na potrzeby Żłobka i Przedszkola w Kramsku
więcej: Koszulki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.