Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-05
Lidzbark Warmiński: budowa ronda wraz z infrastrukturą u zbiegu ulic Wysokiej Bramy - Lipowej - Piłsudskiego w Lidzbarku Warmińskim
Numer ogłoszenia: 5027 - 2012; data zamieszczenia: 05.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim , ul. Wyszyńskiego 20, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 767 00 10, faks 089 767 00 10.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_lidzbarski/280/Zarzad_Drog_Powiatowych
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa ronda wraz z infrastrukturą u zbiegu ulic Wysokiej Bramy - Lipowej - Piłsudskiego w Lidzbarku Warmińskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) przedmiot zamówienia obejmuje budowę ronda wraz z infrastrukturą u zbiegu ulic Wysokiej Bramy - Lipowej - Piłsudskiego w Lidzbarku Warmińskim w systemie zaprojektuj i wybuduj w następującym zakresie: a) opracowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania robót budowlanych w ramach budowy ronda wraz z infrastrukturą u zbiegu ulic Wysokiej Bramy - Lipowej - Piłsudskiego w Lidzbarku Warmińskim obejmującej: - wstępną koncepcją architektoniczną podlegającą zatwierdzeniu przez zamawiającego przed opracowaniem ostatecznej dokumentacji, tj. projektu budowlanego i projektów wykonawczych, - projekt budowlany, - projekty wykonawcze, - przedmiary robót i informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - specyfikacje warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, - harmonogram poszczególnych faz robót wraz z projektami czasowej organizacji ruchu, - uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę, przy uwzględnieniu posiadania przez zamawiającego decyzji środowiskowej, do projektu budowlanego należy dołączyć uzgodniony projekt podziałów działek ewidencyjnych, które są objęte zadaniem inwestycyjnym, a nie są we władaniu zamawiającego, - projekt zastępczej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, - projekt stałej organizacji ruchu obowiązujący po wykonaniu i odebraniu robót, b) wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową obejmujących w szczególności: - budowę nowego układu komunikacyjnego skrzyżowania ulic Wysokiej Bramy (przedłużenie Poniatowskiego) - Lipowej - Piłsudskiego w Lidzbarku Warmińskim na rondo typu małego, - budowę chodników i ścieżek rowerowych, - budowę zatoki postojowej w rejonie Cerkwi, - budowę kanalizacji deszczowej, - budowę oświetlenia drogowego, - przebudowę ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia z projektowanym pasem drogowym (sieć wodociągowa, sieć kanalizacji sanitarnej, sieć gazowa, sieć telekomunikacyjna i energetyczna na podstawie warunków wydanych przez dysponentów sieci), - zagospodarowanie zieleni w granicach projektowanego pasa drogowego, c) wykonanie badań archeologicznych w formie stałego nadzoru archeologicznego w rejonie prowadzonych robót budowlanych w przypadku wystąpienia konieczności ich wykonania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wraz z uzyskaniem decyzji wojewódzkiego konserwatora zabytków o zakresie i rodzaju niezbędnych badań archeologicznych, a także późniejsza realizacja prac w zakresie konserwacji odkrytych reliktów architektonicznych, tj.: - wykonanie sprawozdania z badań archeologicznych, - opracowanie projektu prac konserwatorskich odkrytych reliktów, - uzyskanie pozwolenia od wojewódzkiego konserwatora zabytków, - wykonanie prac konserwatorskich odkrytych reliktów, d) wykonanie tablic informacyjno-promocyjnych w ilości 2 szt. zgodnie z wymogami Instytucji Zarządzającej, 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym - Części III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 3) przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC - żółta książka, chodzi o publikację Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę (Żółta Książka), wydanie angielsko-polskie 2000 ISBN 83-86810-130 (tłumaczenie pierwszego wydania w języku angielskim 1999 r. opublikowanego przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria, dostępne miedzy innymi pod adresem: Wydawnictwo COSMOPOLI CONSULTANTS Biuro Inżynierskie Marek Rdułtowski ul. Kazimierzowska 52, 02-546 Warszawa Tel. (+48 22) 849-0028 fax. (+48 22) 849-1007.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1) zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 złotych (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), 2) wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Millennium S.A. o/Lidzbark Warmiński Nr 44 1160 2202 0000 0000 6193 2378, 3) wadium wnoszone w innej (dopuszczalnej formie) niż pieniężna należy złożyć w oryginale, poza ofertą, w Wydziale Finansowym Zarządu Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim, ul. Wyszyńskiego 20; wadium należy wnieść przed terminem składania ofert, 4) wadium może być wniesione w: a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275), e) pieniądzu, 5) za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin wpływu na konto zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości każdej nie mniejszej niż 1.500.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy), polegających na budowie (przebudowie, remoncie, modernizacji) drogi wraz z infrastrukturą towarzyszącą w zakresie budowy (przebudowy, remontu, modernizacji, kolizji) sieci lub instalacji zewnętrznych (w przypadku konieczności przeliczenia wartości robót z innej waluty niż PLN wykonawca przyjmie średni kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - kierownikiem budowy - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawienia budowlane (drogowe) umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane tej specjalności, dysponującym doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy w postaci kierowania co najmniej dwoma robotami budowlanymi o wartości każdej nie mniejszej niż 1.500.000,00 złotych brutto, polegającymi na budowie (przebudowie, remoncie, modernizacji) drogi wraz z infrastrukturą towarzyszącą w zakresie budowy (przebudowy, remontu, modernizacji, kolizji) sieci lub instalacji zewnętrznych, - kierownikiem robót sanitarnych - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane (sanitarne sieciowe) umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane tej specjalności, dysponującym doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych w postaci kierowania co najmniej dwoma robotami budowlanymi obejmującymi budowę (przebudowę, remont, modernizację) sieci lub instalacji sanitarnych o długości nie mniejszej niż 200 m każda, - kierownikiem robót elektrycznych - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawienia budowlane (elektryczne sieciowe) umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane tej specjalności, dysponującym doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych w postaci kierowania co najmniej dwoma robotami budowlanymi, obejmującymi budowę (przebudowę, remont, modernizację) sieci lub instalacji elektrycznych, o długości nie mniejszej niż 200 m każda, - projektantem w branży drogowej - posiadającym uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń, dysponującym doświadczeniem w projektowaniu w postaci wykonania co najmniej dwóch projektów budowlanych obejmujących budowę (przebudowę, remont, modernizację) drogi o długości nie mniejszej niż 500 m każdy, - projektantem w branży sanitarnej - posiadającym uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, dysponującym doświadczeniem w projektowaniu w postaci wykonania co najmniej dwóch projektów budowlanych obejmujących budowę (przebudowę, remont, modernizację) sieci lub instalacji sanitarnych o długości nie mniejszej niż 200 m każdy, - projektantem w branży elektrycznej - posiadającym uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, dysponującym doświadczeniem w projektowaniu w postaci wykonania co najmniej dwóch projektów budowlanych obejmujących budowę (przebudowę, remont, modernizację) sieci lub instalacji elektrycznych o długości nie mniejszej niż 200 m każdy, - w odniesieniu do obywateli innych państw uprawnienia budowlane/projektowe oznaczają również odpowiednie, równoważne kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające swoim zakresem uprawnieniom budowlanym/projektowym, o których mowa w ustawie Prawo budowlane.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000,00 złotych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 4 do IDW, b) wypełniony załącznik do formularza oferty - załącznik nr 5 do IDW, c) wypełniony Wykaz Cen stanowiący Część IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, d) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, e) formularz oferty i załączniki do oferty muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, upoważnienie powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z dokumentów do niej załączonych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z wymogami Prawa zamówień publicznych zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w stosunku do treści oferty, w zakresie: a) zmiany dokonane według zasad określonych w Klauzuli 13 Warunków Kontraktowych, b) zmiany dokonane na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane, zmiany w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy, c) zmiany dokonane na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) ustawy Prawo budowlane, uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, pod warunkiem, że zmiana ta spowodowana będzie okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji robót budowlanych, których nie można było wcześniej przewidzieć, d) zmiany dokonane zostaną podczas wykonywania robót i nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane i dokonane zostaną zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy Prawo budowlane, spełniając zapisy art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane, e) zmiana w przypadku regulacji prawnych wprowadzonych w życie po Dacie Wejścia Kontraktu w życie, wywołujących potrzebę jego zmiany, z wyłączeniem możliwości podniesienia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT, f) zmiana oznaczenia danych Zamawiającego i/lub Wykonawcy, g) zmiana Personelu Wykonawcy lub Zamawiającego, h) zmiana Czasu na Ukończenie na zasadach określonych w Warunkach Kontraktowych FIDIC (Żółta Książka): ogólnych i szczególnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_lidzbarski/280/Zarzad_Drog_Powiatowych
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim, ul. Wyszyńskiego 20, 11-100 Lidzbark Warmiński.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2012 godzina 14:00, miejsce: Zarządu Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim - 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Wyszyńskiego 20, w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LIDZBARKU WARMIŃSKIEGO
- Zorganizowanie dwóch turnusów kolonii profilaktycznych oraz jednego turnusu obozu wędrownego dla dzieci z terenu Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński w ramach zadania pn.: "Ograniczenie zachowań .....
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: Redy, Koniewo, Długołęka, Lauda, Markajmy, Medyny położone w gminie Lidzbark Warmiński, powiat lidzbarski, województwo warmińsko - mazurskie.
- Świadczenie usług żywienia na potrzeby: Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałem Przedszkolnym, Szkoły Podstawowej nr 3 oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lidzbarku Warmińskim.
- "Poprawa jakości życia mieszkańców dawnych terenów PPGR poprzez rozwój infrastruktury drogowej przy ul. Astronomów w Lidzbarku Warmińskim w formule ZiW"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Przebudowa oddziału przedszkolnego SP Jacków
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany dźwigów: osobowego i towarowego w bloku B Centrali NBP przy ul. Świętokrzyskiej 11/21 w Warszawie
- Utworzenie parku i systemu zbierania i zagospodarowania wody deszczowej w miejscowości Jasień.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.