eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Budowa kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej w ul. Na Skraju w Ostrowie Wielkopolskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-05

Ostrów Wielkopolski: Budowa kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej w ul. Na Skraju w Ostrowie Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 50240 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. , ul. Partyzancka 27, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7387705, 7387706, faks 062 7353690.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodkan.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sektor wodny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej w ul. Na Skraju w Ostrowie Wielkopolskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1. KANALIZACJA SANITARNA - w ulicy Na Skraju z rur PVC o średnicy zewnętrznej 200 i długości 354,0 m . - montaż studzienki kanalizacyjnej PCV fi 425mm zamkniętej rurą teleskopową z włazem zatrzaskowym okrągłym typu ciężkiego D400 A 540mm z umocnieniem włazu pierścieniem żelbetowym- 6 szt. - montaż studni betonowej typu BS-1000 z włazem żeliwnym kl. D400 (połowa włazów bez wentylacji, druga połowa z wentylacją), z wkładką gumową i zabezpieczeniem przed obrotem, z wypełnieniem betonem włazu, z umocnieniem włazu pierścieniem żelbetowym, z kinetą pokrytą powłoką POXITAR F- 2 szt. - włączenie do istniejącej studni Ski, wraz z całkowita wymianą gruntu oraz z zagęszczeniem do współczynnika Wz= 0,99-1,00 (protokół badania zagęszczenia) . Oraz : -przygotowanie i zabezpieczenie, z zachowaniem najwyższej staranności terenu budowy, -kompleksowa obsługa geodezyjna wraz z pełną dokumentacją powykonawczą robót, - monitoring powykonawczy kanalizacji sanitarnej po czyszczeniu hydrodynamicznym ( opis nr studni musi zgadzać się z opisem nr podanym w projekcie ). -wykonanie prób szczelności kanalizacji sanitarnej, - opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia uwzględniającego specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót, - bieżące usuwanie, składowanie i ewentualną utylizację materiałów rozbiórkowych i powstałych odpadów, -niezbędne zabezpieczenia p.poż., bhp i stróżowe budowy, -ubezpieczenie z zakresu odpowiedzialności materialnej i cywilnej z tytułu prowadzonych robót, - ponoszenie kosztów wszelkich mediów zewnętrznych (energia elektryczna, woda, gaz, łączność), - ponoszenie kosztów wszelkich odwodnień terenu budowy celem prawidłowej i bezpiecznej realizacji robót objętych ofertą, - ponoszenie kosztów ewentualnych kolizji z istniejącymi sieciami nie ujętymi w dokumentacji projektowej tj. sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, drenarskiej do średnicy 160 mm, gazowej do średnicy 80 mm oraz instalacji energetycznych i telekomunikacyjnych krzyżujących się z projektowanym uzbrojeniem podziemnym - ponoszenie kosztów zajęcia pasa drogowego wraz z organizacją ruchu, - zapewnienie właściwego nadzoru nad przestrzeganiem przepisów związanych z realizacją zadania, -przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wraz z dokumentami pozwalającymi na ocenę prawidłowego wykonania robót zgłoszonych do odbioru, - zgłoszenie przedmiotu umowy do odbioru końcowego, uczestnictwo w czynnościach odbiorowych, - pisemne zapewnienie o usunięciu stwierdzonych wad, - uczestnictwo w naradach koordynacyjnych. 2. KANALIZACJA DESZCZOWA - w ulicy Na Skraju z rur PVC klasy S lite - śr. zew. 315 mm i dł. 363 m, - montaż studni kanalizacyjnej PVC - śr. 425 mm - szt.6, - montaż studni kanalizacyjnej betonowej szczelnej typu BS 1000 - szt.3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.11 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5.000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), lub d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, których przedmiotem jest budowa: - kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości co najmniej 200.000 zł każda. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej IDW oraz dokumenty ( referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty ( referencje) potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane należycie, zawierały, co najmniej: a. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty, których dokumenty dotyczą; b. wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty; c. wskazanie zakresu robót; d. wskazanie wartości robót; e. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia); f. wskazanie miejsca wykonania; g. opinię podmiotu wskazanego w pkt. b. stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie; b) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich 3 lat tj. od 01.03.2006r. do 28.02.2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w ilości minimum 8 pracowników; w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW; c) posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat tj. 01.03.2006r. do 28.02.2009r a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w ilości 1 osoba; w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat przeciętnej liczebności personelu kierowniczego sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW, d) dysponują wykazem osób, które mogą pełnić funkcję kierownika budowy przy realizacji niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności. Wymagania konieczne dotyczące kierownika budowy - niniejsza osoba ma posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW, oraz przedłożyć kserokopię stwierdzenia przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnej funkcji technicznych w budownictwie wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego; 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200.000zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 300.000 zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia i dokumenty określone zostały w SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodkan.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji SA ul. Partyzancka 27, 63-400 Ostrów Wielkopolski, godziny urzędowania 7.00-15.00 lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2009 godzina 10:00, miejsce: WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. ul. Partyzancka 27 -Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.