eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usługi eksperckiej z zakresu kontroli zamówień publicznych - nr referencyjny postępowania CSIOZ-WZP.6151.2.2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-02

Warszawa: Świadczenie usługi eksperckiej z zakresu kontroli zamówień publicznych - nr referencyjny postępowania CSIOZ-WZP.6151.2.2012
Numer ogłoszenia: 50235 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18627 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, ul. St. Dubois 5A, 00-184 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5970927, faks 022 5970937.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi eksperckiej z zakresu kontroli zamówień publicznych - nr referencyjny postępowania CSIOZ-WZP.6151.2.2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi eksperckiej z zakresu kontroli zamówień publicznych udzielanych w ramach projektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 12.1 Rozwój systemu ratownictwa medycznego i Działania 12.2. Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym, Priorytetu XII Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia. Przedmiot Umowy jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach XIV Priorytetu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (Pomoc Techniczna).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ wraz z jego zakresem określonym w załączniku nr 9 do SIWZ.W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje zlecenia Wykonawcy przeprowadzenie kontroli zamówień publicznych w zakresie stosowania procedur zawierania umów przez Beneficjenta w ilości 120 umów z opcją zwiększenia ilości kontrolowanych umów do maksymalnie 240 łącznie do 31 grudnia 2013 roku. Zamówieniem opcjonalnym jest zlecenie Wykonawcom maksymalnie 120 umów łącznie we wszystkich częściach w trakcie trwania umów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00 - Realizacja usług kontrolnych 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Działania 12.1 Rozwój systemu ratownictwa medycznego i Działania 12.2. Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym, Priorytetu XII Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia. Przedmiot Umowy jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach XIV Priorytetu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (Pomoc Techniczna)..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Świadczenie usługi eksperckiej z zakresu kontroli zamówień publicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Paweł Nadolny, ul. Stokłosy 2/4 m. 26, 02-787 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22466,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7159,60 / Oferta z najwyższą ceną: 73800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Świadczenie usługi eksperckiej z zakresu kontroli zamówień publicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Katarzyna Krawczyk, ul. Dunina 14, 05-805 Otrębusy, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22466,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 236160,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Świadczenie usługi eksperckiej z zakresu kontroli zamówień publicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grażyna Augustyniak, ul. Stanisława Kazury 20 m. 40, 02-795 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22466,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7626,00 / Oferta z najwyższą ceną: 236160,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Świadczenie usługi eksperckiej z zakresu kontroli zamówień publicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ewa Nadolna, ul. Stokłosy 2/4 m. 26, 02-787 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22466,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6396,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24058,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Świadczenie usługi eksperckiej z zakresu kontroli zamówień publicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Adwokacka Adwokat Agnieszka Gębiś, ul. Bojki 14/79, 30-611 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22466,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 107649,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.