Ogłoszenie z dnia 2005-09-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Siemianowice Śląskie: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia powyżej 60 000 euro na świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi wg bieżących potrzeb dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich, do kontaktów: mgr Sabina Bratek, Kierownik Działu Operacyjno-Kadrowego, ul. Szkolna 17, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2281391, fax 032 2281391, e-mail: mopssiemianow@katowice.home.pl, www.mops.siemianowice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia powyżej 60 000 euro na świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi wg bieżących potrzeb dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług oraz specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 7 do 21. Usługi będą świadczone na bieżąco wg potrzeb przedstawionych przez Ośrodek. Szacunkowo przedmiot zamówienia obejmuje około 1272 godzin tygodniowo usług opiekuńczych, 16 godzin tygodniowo specjalistycznych usług oraz 88 godzin tygodniowo specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi. Należy jednak nadmienić, że liczba osób korzystających z usług może ulec zmianie i nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, która cechuje zmienność potrzeb podopiecznych z uwagi na stan zdrowia. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Usługi będą świadczone w miejscu zamieszkania osoby uprawnionej do korzystania z pomocy Ośrodka Pomocy, lub innym miejscu wskazany przez Ośrodek. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 101 576 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12; data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Wymagane wadium: 8 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: A. Opis warunków udziału w postępowaniu, 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - prowadzą działalność gospodarczą odpowiadająca. zakresowi przedmiotu zamówienia, - posiadają niezbędne zabezpieczenie organizacyjne, kadrowe oraz techniczne dające rękojmie prawidłowego wykonania zamówienia, co oznacza, że Wykonawca zapewnia świadczenie usług przez osoby posiadające wykształcenie i doświadczenie wymagane do wykonywania tego typu usług, - znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, że posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości 30 000 złotych, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (art. 24 ust. 1 i 2), - złożą ofertę zabezpieczoną wadium. B. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczania o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nic wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie złożone przez Wykonawcę o świadczeniu usług przez osoby posiadające stosowne wykształcenie i doświadczenie wymagane obowiązującymi przepisami prawa, zgodnie z treścią załącznika nr 1 do siwz, - informacja banku (banków), w którym (których) wykonawca posiada rachunek (rachunki) bankowy (bankowe), potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nic wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. I pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - w przypadku podmiotów zbiorowych, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie ewentualnego zakazu ubiegania się przez nie o zamówienie, wystawionej nic wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie zgodnie z treścią art. 22 i 24 u Pzp stanowiące załącznik nr 2 do siwz, - określenie średniej ceny brutto za 1 godzinę (60 minut) usług opiekuńczych, specjalistycznych usług oraz specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ - dokument potwierdzający wniesienie wadium.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 08.11.2005, cena - 10 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.11.2005 godzina 07:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 50 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.11.2005, godzina 09:00, siedziba zamawiajacego - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemianowicach przy ul. Szkolnej 17.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 16.09.2005.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Modernizacja oraz zagospodarowanie terenów znajdujących się przy placówkach oświatowych w Siemianowicach Śląskich
- Usługi transportowe z eksmisji
- Dostawy środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Modernizacja dachu przy ul. Jana Pała II 3
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej dla pakietów 1-4, 6 oraz jednorazowa dostawa dla pakietu 5
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2024 (18 części).
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla członków rodzin lub opiekunów osób z niepełnosprawnością w miejscu zamieszkania osoby z niepełnosprawnością w ramach pobytu dziennego
- "Świadczenie usług asystenckich dla osób starszych w tym z niepełnosprawnościami"
- Zaj. terap.-pedagogiczne wspieranie rozwoju poznawczego dzieci oraz konsultacje dla rodziców dzieci zakwalifikow. do wczesnego wspomagania rozwoju, w ram.pr.kom.wsp dla rodzin ZA ŻYCIEM, z podz na cz.
- "Świadczenie usług opiekuńczych oraz zorganizowanie edukacyjnych spotkań integracyjnych i turnusów rehabilitacyjnych"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2024 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.