eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › przetarg nieograniczony o wartości zamówienia powyżej 60 000 euro na świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi wg bieżących potrzeb dla klientów Miejskiego Ośrodk



Ogłoszenie z dnia 2005-09-26

POZYCJA 50226

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Siemianowice Śląskie: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia powyżej 60 000 euro na świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi wg bieżących potrzeb dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich, do kontaktów: mgr Sabina Bratek, Kierownik Działu Operacyjno-Kadrowego, ul. Szkolna 17, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2281391, fax 032 2281391, e-mail: mopssiemianow@katowice.home.pl, www.mops.siemianowice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia powyżej 60 000 euro na świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi wg bieżących potrzeb dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług oraz specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 7 do 21. Usługi będą świadczone na bieżąco wg potrzeb przedstawionych przez Ośrodek. Szacunkowo przedmiot zamówienia obejmuje około 1272 godzin tygodniowo usług opiekuńczych, 16 godzin tygodniowo specjalistycznych usług oraz 88 godzin tygodniowo specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi. Należy jednak nadmienić, że liczba osób korzystających z usług może ulec zmianie i nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, która cechuje zmienność potrzeb podopiecznych z uwagi na stan zdrowia. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Usługi będą świadczone w miejscu zamieszkania osoby uprawnionej do korzystania z pomocy Ośrodka Pomocy, lub innym miejscu wskazany przez Ośrodek. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 101 576 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12; data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 8 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: A. Opis warunków udziału w postępowaniu, 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - prowadzą działalność gospodarczą odpowiadająca. zakresowi przedmiotu zamówienia, - posiadają niezbędne zabezpieczenie organizacyjne, kadrowe oraz techniczne dające rękojmie prawidłowego wykonania zamówienia, co oznacza, że Wykonawca zapewnia świadczenie usług przez osoby posiadające wykształcenie i doświadczenie wymagane do wykonywania tego typu usług, - znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, że posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości 30 000 złotych, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (art. 24 ust. 1 i 2), - złożą ofertę zabezpieczoną wadium. B. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczania o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nic wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie złożone przez Wykonawcę o świadczeniu usług przez osoby posiadające stosowne wykształcenie i doświadczenie wymagane obowiązującymi przepisami prawa, zgodnie z treścią załącznika nr 1 do siwz, - informacja banku (banków), w którym (których) wykonawca posiada rachunek (rachunki) bankowy (bankowe), potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nic wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. I pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - w przypadku podmiotów zbiorowych, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie ewentualnego zakazu ubiegania się przez nie o zamówienie, wystawionej nic wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie zgodnie z treścią art. 22 i 24 u Pzp stanowiące załącznik nr 2 do siwz, - określenie średniej ceny brutto za 1 godzinę (60 minut) usług opiekuńczych, specjalistycznych usług oraz specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ - dokument potwierdzający wniesienie wadium.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 08.11.2005, cena - 10 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.11.2005 godzina 07:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 50 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.11.2005, godzina 09:00, siedziba zamawiajacego - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemianowicach przy ul. Szkolnej 17.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 16.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.