eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Prace utrzymaniowe rowów i poboczy dróg publicznych położonych na terenie miasta Łodzi w 2011 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-21

Łódź: Prace utrzymaniowe rowów i poboczy dróg publicznych położonych na terenie miasta Łodzi w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 50216 - 2011; data zamieszczenia: 21.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu , ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6384959, 6384911, faks 42 638-49-58.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace utrzymaniowe rowów i poboczy dróg publicznych położonych na terenie miasta Łodzi w 2011 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Prace utrzymaniowe rowów i poboczy dróg publicznych położonych na terenie miasta Łodzi w 2011 roku z podziałem na 4 rejony, tj.: Rejon I - teren dzielnicy Łódź - Bałuty Rejon II - teren dzielnicy Łódź - Górna Rejon III - teren dzielnicy Łódź - Polesie Rejon IV - teren dzielnicy Łódź - Widzew 2. Zakres rzeczowy prac obejmuje w szczególności: - Wykoszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów; - Oczyszczenie rowów z namułu o grubości 20 cm; - Oczyszczenie przepustu o średnicy do 40 cm; - Rozebranie części przelotowej przepustów z rur betonowych o średnicy 40 cm; - Odtworzenie przepustów z rur betonowych o średnicy 40 cm; - Umocnienie rowu (dna i skarp) płytami betonowymi chodnikowymi 50 x 50 x 7 cm ułożonymi na podsypce cementowo pisakowej; - Umocnienie rowu (dna i skarp) płytami ażurowymi 60 x 40 x 10 cm; - Odtworzenie i udrożnienie rowów odwadniających - roboty ziemne; - Odtworzenie pobocza jezdni; - Ścinanie pobocza jezdni grubość warstwy 15 cm; - Wywóz ziemi, namułu, gruzu samochodami samowyładowczymi; - Wywóz pokosu; - Awaryjne wypompowanie wód opadowych z poboczy i rowów melioracyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych do oferty.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa do udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 50 % wartości zamówienia podstawowego dla części 2 i 3 zamówienia

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W szczególności Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał (zakończył) usługi polegające na wykonaniu prac utrzymaniowych rowów i/lub poboczy obejmujących co najmniej usługi odtwarzania rowów i/lub poboczy, odtwarzanie przepustów i/lub umacnianie rowów płytami betonowymi, w ramach 1 lub 2 zamówień na łączną kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 PLN brutto. Wykonawca składający ofertę na dwie części zamówienia winien wykazać wykonanie w/w usług o łącznej wartości co najmniej 300.000,00 PLN brutto w ramach maksymalnie trzech zamówień. Wykonawca musi wykazać, że usługi zostały wykonane należycie. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W szczególności Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej wyszczególnionymi poniżej narzędziami i urządzeniami technicznymi: 1. Samochód samowyładowczy min 10 t - 2 szt., 2. Koparka podsiębierna lub koparko-ładowarka - 1 szt., 3. Równiarka - 1 szt., 4. Zagęszczarka wibracyjna min. 250 kg lub mały walec min. 4 t - 1 szt., 5. Beczkowóz w min. wersji beczkowóz-przyczepa podczepiana do traktora 3 000 l - 1 szt. Wykonawca składający ofertę na dwie części zamówienia winien wykazać, że dysponuje narzędziami i urządzeniami technicznymi w liczbie stanowiącej dwukrotność wymaganej liczby wskazanej powyżej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje: - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej (minimum w ograniczonym zakresie) Wykonawca składający ofertę na dwie części zamówienia winien wykazać, że dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi w/w uprawnienia. Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z: - ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz 1623), - Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz.U. z 2006, nr 83, poz 578 ze zm.) Dopuszcza się ważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., nr 63 poz. 394 ze zm.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: 1.1. pisemne zobowiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia, w dowolnej, dozwolonej przez prawo postaci (np. jako podwykonawca, doradca itd.) - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów; 1.2. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy potencjału technicznego na okres korzystania z niego przy wykonaniu zamówienia, z którego treści wynikać będzie zakres faktycznego dysponowania zasobami tych podmiotów - w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na potencjale technicznym innych podmiotów. 1.3. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia, zawierające także listę osób, które zostaną przez ten podmiot udostępnione - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie i na zasadach określonych w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdit.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, pokój 417.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2011 godzina 11:00, miejsce: ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, pokój 208 (Biuro Obsługi Mieszkańca).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca nie później niż na dzień składania ofert zobowiązany jest wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. III.3) oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunki określone w pkt. III.3) muszą spełniać wykonawcy łącznie natomiast każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany wykazać brak podstaw do wykluczenia go z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 3. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wymagane warunki. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wskazane w pkt III.4.2) i III.4.3) musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie, pozostałe dokumenty mogą być składane łącznie, natomiast oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu winno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców. 5. Forma złożonych dokumentów 5.1. Załączone do oferty dokumenty mogą być w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z wyłączeniem oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia i zobowiązań, o których mowa w pkt III.6), które należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 5.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, oddających do dyspozycji Wykonawcy swoje zasoby na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 6. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prace utrzymaniowe rowów i poboczy dróg publicznych położonych na terenie miasta Łodzi w 2011 roku w Rejonie I - Łódź - Bałuty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy prac obejmuje w szczególności: - Wykoszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów; - Oczyszczenie rowów z namułu o grubości 20 cm; - Oczyszczenie przepustu o średnicy do 40 cm; - Rozebranie części przelotowej przepustów z rur betonowych o średnicy 40 cm; - Odtworzenie przepustów z rur betonowych o średnicy 40 cm; - Umocnienie rowu (dna i skarp) płytami betonowymi chodnikowymi 50 x 50 x 7 cm ułożonymi na podsypce cementowo pisakowej; - Umocnienie rowu (dna i skarp) płytami ażurowymi 60 x 40 x 10 cm; - Odtworzenie i udrożnienie rowów odwadniających - roboty ziemne; - Odtworzenie pobocza jezdni; - Ścinanie pobocza jezdni grubość warstwy 15 cm; - Wywóz ziemi, namułu, gruzu samochodami samowyładowczymi; - Wywóz pokosu; - Awaryjne wypompowanie wód opadowych z poboczy i rowów melioracyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych do oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prace utrzymaniowe rowów i poboczy dróg publicznych położonych na terenie miasta Łodzi w 2011 roku w Rejonie II - Łódź - Górna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy prac obejmuje w szczególności: - Wykoszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów; - Oczyszczenie rowów z namułu o grubości 20 cm; - Oczyszczenie przepustu o średnicy do 40 cm; - Rozebranie części przelotowej przepustów z rur betonowych o średnicy 40 cm; - Odtworzenie przepustów z rur betonowych o średnicy 40 cm; - Umocnienie rowu (dna i skarp) płytami betonowymi chodnikowymi 50 x 50 x 7 cm ułożonymi na podsypce cementowo pisakowej; - Umocnienie rowu (dna i skarp) płytami ażurowymi 60 x 40 x 10 cm; - Odtworzenie i udrożnienie rowów odwadniających - roboty ziemne; - Odtworzenie pobocza jezdni; - Ścinanie pobocza jezdni grubość warstwy 15 cm; - Wywóz ziemi, namułu, gruzu samochodami samowyładowczymi; - Wywóz pokosu; - Awaryjne wypompowanie wód opadowych z poboczy i rowów melioracyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych do oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prace utrzymaniowe rowów i poboczy dróg publicznych położonych na terenie miasta Łodzi w 2011 roku w Rejonie III - Łódź - Polesie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy prac obejmuje w szczególności: - Wykoszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów; - Oczyszczenie rowów z namułu o grubości 20 cm; - Oczyszczenie przepustu o średnicy do 40 cm; - Rozebranie części przelotowej przepustów z rur betonowych o średnicy 40 cm; - Odtworzenie przepustów z rur betonowych o średnicy 40 cm; - Umocnienie rowu (dna i skarp) płytami betonowymi chodnikowymi 50 x 50 x 7 cm ułożonymi na podsypce cementowo pisakowej; - Umocnienie rowu (dna i skarp) płytami ażurowymi 60 x 40 x 10 cm; - Odtworzenie i udrożnienie rowów odwadniających - roboty ziemne; - Odtworzenie pobocza jezdni; - Ścinanie pobocza jezdni grubość warstwy 15 cm; - Wywóz ziemi, namułu, gruzu samochodami samowyładowczymi; - Wywóz pokosu; - Awaryjne wypompowanie wód opadowych z poboczy i rowów melioracyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych do oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prace utrzymaniowe rowów i poboczy dróg publicznych położonych na terenie miasta Łodzi w 2011 roku w Rejonie IV - Łódź - Widzew.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy prac obejmuje w szczególności: - Wykoszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów; - Oczyszczenie rowów z namułu o grubości 20 cm; - Oczyszczenie przepustu o średnicy do 40 cm; - Rozebranie części przelotowej przepustów z rur betonowych o średnicy 40 cm; - Odtworzenie przepustów z rur betonowych o średnicy 40 cm; - Umocnienie rowu (dna i skarp) płytami betonowymi chodnikowymi 50 x 50 x 7 cm ułożonymi na podsypce cementowo pisakowej; - Umocnienie rowu (dna i skarp) płytami ażurowymi 60 x 40 x 10 cm; - Odtworzenie i udrożnienie rowów odwadniających - roboty ziemne; - Odtworzenie pobocza jezdni; - Ścinanie pobocza jezdni grubość warstwy 15 cm; - Wywóz ziemi, namułu, gruzu samochodami samowyładowczymi; - Wywóz pokosu; - Awaryjne wypompowanie wód opadowych z poboczy i rowów melioracyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych do oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.