eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Roczna, sukcesywna dostawa odzieży medycznej, operacyjnej i pościeli szpitalnej do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-11

Poznań: Roczna, sukcesywna dostawa odzieży medycznej, operacyjnej i pościeli szpitalnej do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 502150 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski im. Franciszka Raszei , ul. Mickiewicza 2, 60-834 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 848 10 11, faks 61 848 49 90/91.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszeja.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roczna, sukcesywna dostawa odzieży medycznej, operacyjnej i pościeli szpitalnej do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: roczna, sukcesywna dostawa odzieży medycznej, operacyjnej i pościel szpitalną do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ stanowiący integralną jej część. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych do poszczególnych pakietów (do 11 pakietów): Pakiet nr 1- Odzież medyczna, Pakiet nr 2- Odzież medyczna, Pakiet nr 3- Odzież operacyjna, Pakiet nr 4- Odzież operacyjna, Pakiet nr 5- Serweta operacyjna, Pakiet nr 6- Prześcieradła i serwety operacyjne, Pakiet nr 7- Pościel szpitalna, Pakiet nr 8- Pościel szpitalna, Pakiet nr 9- Obuwie profilaktyczne, Pakiet nr 10- Koce, Pakiet nr 11- Poduszki i eko-kołdry.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca nie jest zobowiązany zabezpieczyć składanej oferty wadium. W niniejszym postępowaniu wadium nie pobiera się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    1. Opis zaproponowanego przedmiotu zamówienia zawierający szczegółowe dane zaproponowanego przedmiotu zamówienia, katalogi, ulotki informacyjne w celu potwierdzenia i zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia, który umożliwi potwierdzenie spełnienia przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań ustalonych przez Zamawiającego. 2. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę deklaracji zgodności CE. 3. Zamawiający wymaga złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o zgodności przedmiotu zamówienia z normą PN-EN 13795- dotyczy pakietów z kompletami operacyjnymi. 4. Zamawiający wymaga złożenia zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normą lub specyfikacjom technicznym w postaci dokumentu potwierdzającego zgodność obuwia z normą PN-EN ISO 20347:2012 lub nowszą- dotyczy pakietów z obuwiem. 5. Zamawiający wymaga złożenia tabeli rozmiarów. 6. Charakterystyka tkanin/ ulotki, katalogi/, z których zostanie wykonany przedmiot zamówienia, potwierdzająca parametry techniczne oraz certyfikat zgodności potwierdzający spełnianie przez tkaninę wymagań określonych w normie ENV 14237:2002- dotyczy pakietów z kompletami operacyjnymi i fartuchami operacyjnym. 7. Karta techniczna tkanin potwierdzająca parametry techniczne( gramaturę, skład surowcowy, kurczliwość temperaturę prania, zakres pylenia).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1. Specyfikacja Techniczna Zamówienia - wypełniona i podpisana przez Wykonawcę (Załącznik nr 1 do SIWZ). 1.2. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Załącznik nr 2 do SIWZ). 1.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 3 do SIWZ). 1.4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 4 do SIWZ). 1.5. Wzór umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ). 1.6. Formularz oświadczenia I (Załącznik nr 6 do SIWZ). 1.7. Formularz oświadczenia II (Załącznik nr 7 do SIWZ). 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca składa następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy. 2.2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień - pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 3.1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 4.1. Opis zaproponowanego przedmiotu zamówienia zawierający szczegółowe dane zaproponowanego przedmiotu zamówienia, katalogi, ulotki informacyjne w celu potwierdzenia i zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia, który umożliwi potwierdzenie spełnienia przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań ustalonych przez Zamawiającego. Dokumenty winne być wyraźnie oznaczone do którego pakietu i do której pozycji z proponowanego asortymentu dotyczą. 4.2. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę deklaracji zgodności CE. Dokumenty winne być wyraźnie oznaczone do którego pakietu i do której pozycji z proponowanego asortymentu dotyczą. 4.3. Zamawiający wymaga złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o zgodności przedmiotu zamówienia z normą PN-EN 13795- dotyczy pakietów z kompletami operacyjnymi Dokumenty winne być wyraźnie oznaczone do którego pakietu i do której pozycji z proponowanego asortymentu dotyczą. 4.4. Zamawiający wymaga złożenia zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normą lub specyfikacjom technicznym w postaci dokumentu potwierdzającego zgodność obuwia z normą PN-EN ISO 20347:2012 lub nowszą- dotyczy pakietów z obuwiem. Dokumenty winne być wyraźnie oznaczone do którego pakietu i do której pozycji z proponowanego asortymentu dotyczą. 4.5. Zamawiający wymaga złożenia tabeli rozmiarów. Dokumenty winne być wyraźnie oznaczone do którego pakietu i do której pozycji z proponowanego asortymentu dotyczą. 4.6. W celu zweryfikowania zgodności oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia, należy dostarczyć próbki w minimalnej ilości handlowej- 1 szt. dla każdej pozycji asortymentowej DOŁĄCZONE DO OFERTY PRÓBKI MUSZĄ ZAWIERAĆ INFORMACJĘ, DO KTÓREGO PAKIETU I DO KTÓREJ POZYCJI NALEŻĄ ORAZ MUSZĄ MIEĆ PODANĄ DOKŁADNA NAZWĘ PRODUCENTA. 4.7. Charakterystyka tkanin/ ulotki, katalogi/, z których zostanie wykonany przedmiot zamówienia, potwierdzająca parametry techniczne oraz certyfikat zgodności potwierdzający spełnianie przez tkaninę wymagań określonych w normie ENV 14237:2002- dotyczy pakietów z kompletami operacyjnymi i fartuchami operacyjnym. Dokumenty winne być wyraźnie oznaczone do którego pakietu i do której pozycji z proponowanego asortymentu dotyczą. 4.8. Karta techniczna tkanin potwierdzająca parametry techniczne( gramaturę, skład surowcowy, kurczliwość temperaturę prania, zakres pylenia). Dokumenty winne być wyraźnie oznaczone do którego pakietu i do której pozycji z proponowanego asortymentu dotyczą. 4.8. Formularz cenowy sporządzony przez Wykonawcę. 5. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 5.1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt 5. 6. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 6.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 6.2. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt 1.3., 1.4. oraz 2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 7. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 7.1. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt 2 polega na zasobach innych podmiotów zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia poprzez złożenie razem z ofertą dokumentów wymienionych w pkt od 2.1. do 2.2. dotyczących każdego z tych podmiotów, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia 7.2. Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 7.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt. 7.1., kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty. 7.4. Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. 7.5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 7.6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Ocena techniczna ( jakość) - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.raszeja.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, w Szpitalu Miejskim im. Franciszka Raszei w Poznaniu przy ul. Mickiewicza 2 (60-834 Poznań), pokój nr 361 ( Zamówienia Publiczne) -III piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2012 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, w Szpitalu Miejskim im. Franciszka Raszei w Poznaniu przy ul. Mickiewicza 2 (60-834 Poznań), Kancelaria Szpitalna- piwnica szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.2. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 3. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.4. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 5. Rozliczenie pomiędzy stronami odbywać się będzie w złotych polskich. 6. Zamawiający nie planuje zorganizowania zebrania Wykonawców. 7. Zamawiający nie planuje aukcji elektronicznej. 8. Dla zapewnienia kompetentnej i rzetelnej oceny ofert oraz uniknięcia subiektywnych składników w ocenie ofert o wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą poniższe kryteria o następujących wagach procentowych: Cena oferty (brutto) - 60% Ocena techniczna (jakość) - 40% 9. Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria i jego wagę. Ofertom przyznane zostaną punkty według wzoru: Cena oferty (brutto) - 60% Cena (brutto) oferty najtańszej Cena = ____________________________ x 60% x 100 Cena (brutto) oferty badanej Ocena techniczna (jakość) - 40% SKALA PUNKTOWA OBOWIĄZUJĄCA PRZY OCENIE POSZCZEGÓLNYCH PAKIETÓW (od 0 do 40 pkt łącznie) - 40%: Pakiet nr 1 (Odzież medyczna): - estetyka i dokładność wykonania- 10 pkt, - jakość materiału i walory użytkowe- 20 pkt, - mocowanie wszystkich elementów (kieszonki, paski, napy, patki)- 10 pkt Pakiet nr 2 (Odzież medyczna) - estetyka i dokładność wykonania- 10 pkt, - jakość materiału i walory użytkowe- 20 pkt, - mocowanie wszystkich elementów (troczki, szwy, ściągacz)- 10 pkt Pakiet nr 3 (Odzież operacyjna) - estetyka i dokładność wykonania- 10 pkt, - jakość materiału i walory użytkowe- 20 pkt, - mocowanie wszystkich elementów (troczki)- 10 pkt Pakiet nr 4 (Odzież operacyjna) - estetyka i dokładność wykonania- 10 pkt, - jakość materiału i walory użytkowe- 20 pkt, - mocowanie wszystkich elementów (troczki)- 10 pkt Pakiet nr 5 (Serweta operacyjna) - estetyka i dokładność wykonania- 20 pkt, - jakość materiału i walory użytkowe- 20 pkt, Pakiet nr 6 (Prześcieradła i serwety operacyjne) - estetyka i dokładność wykonania- 20 pkt, - jakość materiału i walory użytkowe- 20 pkt, Pakiet nr 7 (Pościel szpitalna) - estetyka i dokładność wykonania- 20 pkt, - jakość materiału i walory użytkowe- 20 pkt, Pakiet nr 8 (Pościel szpitalna) - estetyka i dokładność wykonania- 20 pkt, - jakość materiału i walory użytkowe- 20 pkt, Pakiet nr 9 (Obuwie profilaktyczne) - jakość wykonania (szycie, klejenie)- 10 pkt, - jakość materiału - 20 pkt, - funkcjonalność (dopasowanie się wkładki do stopy)- 10 pkt Pakiet nr 10 (Koce) - estetyka i dokładność wykonania- 20 pkt, - jakość materiału i walory użytkowe- 20 pkt, Pakiet nr 11 (Poduszki i eko-kołdry) - estetyka i dokładność wykonania- 20 pkt, - jakość materiału i walory użytkowe- 20 pkt, 10. Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. 11. Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. 12. W przypadku, gdy nie będzie możliwy wybór oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. 13. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1- Odzież medyczna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2- Odzież medyczna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna ( jakość) - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3- Odzież operacyjna,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna ( jakość) - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 4- Odzież operacyjna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna ( jakość) - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5- Serweta operacyjna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.80.00-6, 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna ( jakość) - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 6- Prześcieradła i serwety operacyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna ( jakość) - 40

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 7- Pościel szpitalna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna ( jakość) - 40

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 8- Pościel szpitalna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna ( jakość) - 40

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 9- Obuwie profilaktyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna ( jakość) - 40

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 10- Koce.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.80.00-6, 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna ( jakość) - 40

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 11- Poduszki i eko-kołdry.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna ( jakość) - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.