eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › zakup, dostawa i montaż, wraz z wyposażeniem oraz uruchomienie, szkolenie personelu, następujących urządzeń



Ogłoszenie z dnia 2005-09-26

POZYCJA 50156

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: zakup, dostawa i montaż, wraz z wyposażeniem oraz uruchomienie, szkolenie personelu, następujących urządzeń: mikroskopowego systemu ramanowskiego DLC, spektrometru ramanowskiego z transformacją Fouriera oraz spektrofotometru FTIR z mikroskopem IR Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński, do kontaktów: mgr Wojciech Kochan, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4311171; 4324450, fax 012 4324451, e-mail: sekcja.zamowien.publicznych@uj.edu.pl, www.uj.edu.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Uniwersytet Jagielloński - Biuro Zamówień Publicznych, mgr Wojciech Kochan, ul: Straszewskiego 27, Ip., 31-113 Kraków, woj. małopolskie, tel. +4812 432-44-50, fax +4812 432-44-51, e-mail: bzp@adm.uj.edu.pl, www.uj.edu.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Uniwersytet Jagielloński - Biuro Zamówień Publicznych, mgr Wojciech Kochan, ul: Straszewskiego 27, Ip., 31-113 Kraków, woj. małopolskie, tel. +4812 432-44-50, fax +4812 432-44-51, e-mail: bzp@adm.uj.edu.pl, www.uj.edu.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Uniwersytet Jagielloński - Biuro Zamówień Publicznych, mgr Wojciech Kochan, ul: Straszewskiego 27, Ip., 31-113 Kraków, woj. małopolskie, tel. +4812 432-44-50, fax +4812 432-44-51, e-mail: bzp@adm.uj.edu.pl, www.uj.edu.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup, dostawa i montaż, wraz z wyposażeniem oraz uruchomienie, szkolenie personelu, następujących urządzeń: mikroskopowego systemu ramanowskiego DLC, spektrometru ramanowskiego z transformacją Fouriera oraz spektrofotometru FTIR z mikroskopem IR. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż wraz z wyposażeniem oraz uruchomienie i szkolenie personelu, następujących urządzeń: mikroskopowego systemu ramanowskiego DLC, spektrometru ramanowskiego z transformacją Fouriera, spektrofotometru FTIR z mikroskopem IR - w ramach projektu rządowego pt. Kwaśny Papier - dla Uniwersytetu Jagiellońskiego mieszczącego się w Krakowie, kod 31-007, przy ul. Gołębiej 24. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kraków. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.25.33.00 - Spektrometry Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.30.00 - Spektrometry Oryginalny kod CPV: 33.26.10.00 - Mikroskopy Kod CPV wg słownika 2008: 38.51.00.00 - Mikroskopy 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1 930 000 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 105;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Część A - 15000,00 zł., Część B - 7000,00 zł., Część C - 7000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danych części zamówienia w zakresie produkcji lub dostawy urządzeń;2.Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym terminie;3.Wykonawca musi udzielić 12-mies. gwarancji obejmującej całość aparatury oraz elementy wchodzące w jej skład odpowiednio dla danych części zamówienia. W okresie gwarancji wykonawca będzie zobowiązany do bieżącej konserwacji i naprawy tych elementów, zapewniając w ten sposób ciągłość pracy aparatury. W tym celu przewiduje się okresowe przeglądy techniczne aparatury, dokonywane przez serwis wykonawcy, w odstępach 3-mies. Serwis ten będzie dostępny w razie nagłych awarii aparatury, usunięcie których nie będzie możliwe przez przeszkolony personel zamawiającego;4.Wykonawca musi wyrazić zgodę na wystawienie faktury, dotyczącej zapłaty za całość zamówienia, nie później niż do dnia 30.12.2005 r., jako przedpłaty za jego realizację, zabezpieczonej gwarancją bankową na kwotę wynikającą z faktury;5.Wykonawca musi przedstawić indywidualną kalkulację ceny oferty odpowiednio dla danych części zamówienia;6.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ, oraz dołączyć opisy techniczne i funkcjonalne elementów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danych (oferowanych) części zamówienia;7.Wykonawca musi podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami odpowiednio dla danych części zamówienia. Formularz z załącznikami stanowią integralną część SIWZ;8.Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane postanowieniami SIWZ wraz z jej załącznikami odpowiednio dla danych części zamówienia. A.Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. B.Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z dalszego postępowania. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 mies. przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich.2.Aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 mies. przed upływem terminu składania ofert) dotyczącą wszystkich osób fizycznych będących wykonawcami oraz wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących wykonawcami albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP; gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich.3.Aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 mies. przed upływem terminu składania ofert) dotyczącą podmiotów zbiorowych, albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich.4.Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie z właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z należnościami podatkowymi lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich.5.Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu z obowiązkowymi składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 6.Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.7.Dowód wniesienia wadium odpowiednio dla danych części zamówienia.8.Cenę oferty wyliczoną w oparciu o indywidualną kalkulację oferenta odpowiednio dla danych części zamówienia.9.Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami od 1 do 2 (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią).10.W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 9) 1., 2., 3., 4. i 5. SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 10.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 10.2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 10.3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.11. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.12.Dokumenty, o których mowa w pkt 9) 10. i 11. SIWZ muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski i poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem.13.W przypadku, gdy wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w pkt 9) (oprócz pkt 9) 6. i 7.) SIWZ dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: CRZP/UJ/1947/2005 i CRZP/UJ/2100/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.11.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.11.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.11.2005, godzina 09:05, Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, 31-113 Kraków, ul: Straszewskiego 27, Ip. pok. nr 118.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 19.09.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.33.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: mikroskopowy system ramanowski DLC. 3) Zakres lub wartość: powyżej 60 000 Euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: spektrometr ramanowski z transformacją Fouriera. 3) Zakres lub wartość: powyżej 60 000 Euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: spektrofotometr FTIR z mikroskopem IR. 3) Zakres lub wartość: powyżej 60 000 Euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.