eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynek › Dostawa profesjonalnych środków czystości - higieny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-04

Olsztynek: Dostawa profesjonalnych środków czystości - higieny
Numer ogłoszenia: 501216 - 2013; data zamieszczenia: 04.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce , Ameryka 21, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5194867, 5194810, faks 089 5194813.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ameryka.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa profesjonalnych środków czystości - higieny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I 1Preparat do codziennego mycia urządzeń sanitarnych. 250 L 2Płyn do mycia i polerowania szyb 450 L 3Preparat do mycia urządzeń i powierzchni 420 L 4Preparat do codziennego mycia posadzek zabezpieczonych powłoką akrylową 800 L 5Preparat akryl . 80 L 6Środek do gruntowego czyszczenia urządzeń sanitarnych 420 L 7Środek do czyszczenia stali nierdzewnej - windy 20 szt. 8Preparat do gruntownego usuwania dyspersji polimerowych 10 L 9Preparat myjąco-odtłuszczający do wszystkich powierzchni. 120 L 10Preparat do pielęgnacji i czyszczenia mebli 200 szt. 11Mleczko do szorowania armatury sanitarnej 500 L 12Kostka zapachowa do WC (wrzutka). 400 szt. 13Mydło w płynie 800 L 14Granulki do udrażniania kanalizacji 70 kg. 15Proszek do czyszczenia 100 L 16Preparat przeciw PLEŚNI 15 L 17Balsam do rąk 70 L 18Emulsja myjąca 10 L 19Preparat do chirurgicznej dezynfekcji rąk 10 L 20Delikatny balsam do regeneracji skóry rąk, oparty na bazie czystego białego oleju. 4 L II. 1Wysoce skoncentrowany preparat do ręcznego mycia naczyń kuchennych 550 L 2Płynny koncentrat do maszynowego mycia naczyń - kuchnia 1100 L 3Preparat wspomagający osuszanie w automatycznych zmywarkach naczyń kuchnia 100 L 4Środek do usuwania tłuszczu - kuchnia 100 L 5Preparat do usuwania złogów kamienia kotłowego i rdzawych nalotów - kuchnia. 10 L 6Preparat do czyszczenia i nabłyszczania stali nierdzewnej - kuchnia 50 szt. 7Preparat myjąco odłuszczający do wszystkich powierzchni w obiekcie kuchennym 300 L 8Preparat myjąco - dezynfekujący do wszystkich powierzchni kuchennych 300 L 9Preparat dezynfekujący do wszystkich powierzchni w kuchni 100 szt. 10Preparat do usuwania zapieczonego tłuszczu - kuchnia 60 szt. III 1Wysoce skoncentrowany preparat do ręcznego mycia naczyń kuchennych 550 L 2Płynny koncentrat do maszynowego mycia naczyń - kuchnia 1100 L 3Preparat wspomagający osuszanie w automatycznych zmywarkach naczyń kuchnia 100 L 4Środek do usuwania tłuszczu - kuchnia 100 L 5Preparat do usuwania złogów kamienia kotłowego i rdzawych nalotów - kuchnia. 10 L 6Preparat do czyszczenia i nabłyszczania stali nierdzewnej - kuchnia 50 szt. 7Preparat myjąco odłuszczający do wszystkich powierzchni w obiekcie kuchennym 300 L 8Preparat myjąco - dezynfekujący do wszystkich powierzchni kuchennych 300 L 9Preparat dezynfekujący do wszystkich powierzchni w kuchni 100 szt. 10Preparat do usuwania zapieczonego tłuszczu - kuchnia 60 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.00.00-9, 33.76.00.00-5, 39.81.21.00-8, 39.83.12.10-1, 39.83.12.20-4, 39.83.12.50-3, 33.74.11.00-7, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 39.22.43.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia art.22 ust1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia art.22 ust1

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia art.22 ust1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia art.22 ust1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia art.22 ust1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru formularz ofertowy- stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2.Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru formularz cenowy - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 3.Sporządzony przez Zamawiającego stosowny pakiet z opisem potwierdzającym wymagania danego pakietu nr. I, II lub III. Załącznik nr.7 do SIWZ. 4.Dotyczy pakietu II Certyfikat ISO 14001 na oferowane produkty, pozwolenia MZ na obrót środkiem biobójczym w przypadku oferowania środka dezynfekcyjnego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy, 2. podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie, 3.w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy - w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp., 4.dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian 5.konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć,w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ameryka.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego dział administracji szpitala IV piętro lok.404..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2013 godzina 12:00, miejsce: Recepcja szpitala..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Profesjonalne środki do utrzymania czystości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Preparat do codziennego mycia urządzeń sanitarnych. 250 L 2Płyn do mycia i polerowania szyb 450 L 3Preparat do mycia urządzeń i powierzchni 420 L 4Preparat do codziennego mycia posadzek zabezpieczonych powłoką akrylową 800 L 5Preparat akryl . 80 L 6Środek do gruntowego czyszczenia urządzeń sanitarnych 420 L 7Środek do czyszczenia stali nierdzewnej - windy 20 szt. 8Preparat do gruntownego usuwania dyspersji polimerowych 10 L 9Preparat myjąco-odtłuszczający do wszystkich powierzchni. 120 L 10Preparat do pielęgnacji i czyszczenia mebli 200 szt. 11Mleczko do szorowania armatury sanitarnej 500 L 12Kostka zapachowa do WC (wrzutka). 400 szt. 13Mydło w płynie 800 L 14Granulki do udrażniania kanalizacji 70 kg. 15Proszek do czyszczenia 100 L 16Preparat przeciw PLEŚNI 15 L 17Balsam do rąk 70 L 18Emulsja myjąca 10 L 19Preparat do chirurgicznej dezynfekcji rąk 10 L 20Delikatny balsam do regeneracji skóry rąk, oparty na bazie czystego białego oleju. 4 L.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Profesjonalne środki myjące do utrzymania higieny w kuchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Wysoce skoncentrowany preparat do ręcznego mycia naczyń kuchennych 550 L 2Płynny koncentrat do maszynowego mycia naczyń - kuchnia 1100 L 3Preparat wspomagający osuszanie w automatycznych zmywarkach naczyń kuchnia 100 L 4Środek do usuwania tłuszczu - kuchnia 100 L 5Preparat do usuwania złogów kamienia kotłowego i rdzawych nalotów - kuchnia. 10 L 6Preparat do czyszczenia i nabłyszczania stali nierdzewnej - kuchnia 50 szt. 7Preparat myjąco odłuszczający do wszystkich powierzchni w obiekcie kuchennym 300 L 8Preparat myjąco - dezynfekujący do wszystkich powierzchni kuchennych 300 L 9Preparat dezynfekujący do wszystkich powierzchni w kuchni 100 szt. 10Preparat do usuwania zapieczonego tłuszczu - kuchnia 60 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.10-1, 39.83.12.20-4, 39.83.12.50-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ogólne środki do utrzymania czystości i higieny w szpitalu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Ręcznik papierowy w rolce (rozmiar S). 11000 szt. 2Ręcznik papierowy składany Zetka. 160 kart. 3Papier toaletowy do dozowników (średnica rolki 180mm). 8500 szt. 4Zmywak metalowy do naczyń kuchennych druciak. 200 szt. 5Zmywaki szorstkie do szorowania 350 szt. 6Serwetki śniadaniowe (gastronomiczne) 500 opak. 7worki na śmieci - odpadki opakowanie 50szt. 60l 340 opak. - worki na śmieci - odpadki opakowanie 25szt. 120l 140 opak. - worki na śmieci - odpadki opakowanie 20szt. 160l 150 opak. 8Pasta do mycia rąk na sucho 3 Szt. 9Gąbki do mycia szorstką mikrfibrą 260 szt. 10Ścierki z mikrofibrą do szyb i luster 20 szt. 11ścierki do sprzątania do jednorazowego użytku 20 opak. 12ścierki do sprzątania do wielokrotnego użytku 1500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.11.00-7, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 39.22.43.20-7, 39.51.42.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.