eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Oświetlenia terenu przy ulicy Niebrowskiej w Tomaszowie Mazowieckim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-02

Tomaszów Mazowiecki: Oświetlenia terenu przy ulicy Niebrowskiej w Tomaszowie Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 50107 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki , ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 724 23 11, faks 44 724 43 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-maz.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oświetlenia terenu przy ulicy Niebrowskiej w Tomaszowie Mazowieckim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: Część 1 - Budowa oświetlenia ciągów pieszych ( ścieżek) w okolicy Zespołu Szkół Nr 4 i Ośrodka Kultury Tkacz: 1) przebudowa istniejącej rozdzielnicy oświetlenia ulicznego przy stacji transformatorowej nr 6 - 0079, 2) budowa linii kablowej zasilającej oświetlenie ciągów pieszych ( ścieżek), 3) montaż słupów z oprawami oświetlenia parkowego ( 10 szt.), Część 2 - Budowa oświetlenia placu zabaw i boiska przy Zespole Szkół Nr 4: 1) budowa linii kablowej zasilającej oświetlenie placu zabaw i boiska, 2) montaż słupów z oprawami oświetlenia ulicznego (2 szt), 3) montaż słupów z oprawami oświetlenia parkowego (3 szt.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty: - w dokumentacji projektowej, - w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, - przedmiarach robót-kosztorysach nakładczych, które stanowią element pomocniczy i nie stanowią podstawy wyceny. Do zadań wykonawcy należy również wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej PDF w dwóch egzemplarzach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o zamówienie spełnią warunek, jeżeli wykażą, iż dysponują lub będą dysponowali, co najmniej 1 osobą posiadającą niezbędne uprawnienia i kwalifikacje do wykonywania przedmiotu zamówienia, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, i posiada na dzień składania ofert, co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia otrzymania uprawnień, lub też odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia i, że osoby te przynależą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany Formularz Oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę Podwykonawców w zakresie określonym w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy, w zakresie terminu realizacji zamówienia, technologii wykonywania robót, osób sprawujących samodzielne funkcje na budowie, wysokości wynagrodzenia, na zasadach określonych w niniejszym paragrafie. Zmiana terminów realizacji może nastąpić jedynie w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony umowy nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie umowy zgodnie z jej treścią w szczególności: wojnę, działania wojenne, powódź, akty wandalizmu, awarie, katastrofy, konieczność realizacji robót dodatkowych, zamiennych, działań mających na celu niezwłoczne usunięcie bezpośredniego zagrożenia bezpieczeństwa ludzi lub mienia, zmiany przepisów prawa mające wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu umowy, realizacja w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, nietypowe i niekorzystne warunki atmosferyczne o charakterze anomalii uniemożliwiające lub spowalniające roboty budowlane np. temperatura, wilgotność, opady, znaleziska archeologiczne, wojenne itp. prowadzące do konieczności wstrzymania robót. przedłużające się w stosunku do obowiązujących przepisów, procedury i postępowania administracyjne, cywilne, karne, szczególności wydanie przez uprawnione organy decyzji o wstrzymaniu robót, z powodów za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności. 8) błędów w dokumentacji projektowej w oparciu, o którą wykonywane są roboty i konieczność naniesienia poprawek lub zmian o ile będą mieć wpływ na termin realizacji, zmiany korzystne dla Zamawiającego zmierzające do przyspieszenia zakończenia robót, zmniejszających koszty poprawiających, sprawność lub jakość robót. Zamawiający dopuszcza zmianę osób wskazanych do pełnienia funkcji koordynatorów oraz kierownika budowy i kierowników robót z zachowaniem ciągłości ich pracy. W celu dokonania zmiany osób kierujących robotami budowlanymi Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić nową kandydaturę z Zamawiającym i przedstawić dokumenty potwierdzające uprawnienia, kwalifikacje i staż wymagany dla tego stanowiska określone w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług (VAT). Na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego możliwa jest zmiana technologii lub sposobu realizacji robót. Zmiana możliwa jest jedynie w przypadku, gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie, jakościowo i technicznie od przewidzianego w dokumentacji projektowo-technicznej a jednocześnie nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji przedmiotu umowy. Na dokonanie zmiany druga strona niniejszej umowy oraz nadzór autorski muszą wyrazić pisemną zgodę. Strona wnioskująca o zmianę zobowiązana jest na własny koszt opracować ewentualną zamienną dokumentację projektowo-techniczną oraz uzyskać odpowiednie decyzje, pozwolenia i dokonać niezbędnych uzgodnień.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszo-maz.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Mościckiego 6 pk. nr 6 - Wydział Inwestycji Urzedu Miasta w Tomaszowie Maz..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Tomaszowie Maz. ul. POW 10/16 pok. 12 budynek A (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.