eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów Lubelski › całodobowa ochrona osób i mienia, utrzymanie porządku na posesji i sprzątanie budynku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-27

POZYCJA 50096

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Janów Lubelski: całodobowa ochrona osób i mienia, utrzymanie porządku na posesji i sprzątanie budynku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Skarbowy w Janowie Lubelskim, do kontaktów: Krzysztof Gąbka, ul. Wojska Polskiego 32, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8720121, fax 015 8722466, e-mail: krzysztof.gabka@lb.mofnet.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: całodobowa ochrona osób i mienia, utrzymanie porządku na posesji i sprzątanie budynku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 74. Główne miejsce świadczenia usług: siedziba Urzędu Skarbowego w Janowie Lubelskim przy ul. Wojska Polskiego 32. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: całodobowa ochrona obiektu Urzędu Skarbowego (osób i mienia), przez nieuzbrojonych w broń palną pracowników ochrony, utrzymanie porządku na terenie posesji należącej do urzędu (w tym odśnieżanie, koszenie trawy, strzyżenie żywopłotu) oraz codzienne jednokrotne sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy i klatek schodowych oraz sanitariatów 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 2 lipca 2004r.o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. Nr 173, poz. 1887 ze zm.)oraz ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.)wraz z licencją II stopnia - ważna co najmniej do 31.12.2009r. 2. licencja pracownika ochrony fizycznej pierwszego lub drugiego stopnia wydana zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze Kod CPV wg słownika 2008: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: - stała całodobowa ochrona fizyczna siedziby Urzędu Skarbowego w Janowie Lubelskim przy ul. Wojska Polskiego 32 wraz z mieniem znajdującym się w siedzibie i na terenie posesji, - utrzymanie czystości na chodnikach i parkingu wewnętrznym, - pielęgnacja zieleni w tym: trawników, żywopłotu i drzewek, - odśnieżanie i usuwanie oblodzeń z chodników i parkingu, - jednokrotne codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych, sali obsługi, ciągów komunikacyjnych i sanitariatów, - okresowe sprzątanie pozostałych pomieszczeń: składnice akt, sala narad, kotłownia, magazyn egzekucyjny, itp. - okresowe: mycie okien i drzwi, opraw oświetleniowych,pranie firan i zasłon, itp. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.11.2006; lub data zakończenia: 31.10.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium na rzecz Zamawiajacego w wysokości 4000.00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych)w jednej z form przewidzianych przez art. 45 ust. 6 prawa zamówień publicznych. Przy czym okres objęty gwarancją lub poręczeniem nie może upłynąć przed upływem okresu związania ofertą. Naruszenie tego warunku będzie stanowić podstawę do wykluczenia wykonawcy i odrzucenia oferty. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. W oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych niżej. Z dokumentów tych jednoznacznie musi wynikać, że wykonawca spełnia warunki. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) akltualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnej koncesji na wykonywanie usług w zakresie objętym zamówieniem z terminem ważności przynajmniej do 31.12.2009r.; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.; 5) aktualnych zaświadczeń naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 6) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie; 7)wykaz co najmniej 4 osób, które będą wykonywać zamówienie w zakresie ochrony osób i mienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji i dokumentów potwierdzających ich uprawnienia; 8)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartoscią przedmiotowi zamówienia( co najmniej 2); 9)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca; 10)informacji banku lub spóldzielczej kasy oszczednościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 25% zaoferowanej ceny lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 25% zaoferowanej ceny, wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 11) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1000000.00 PLN; 12) pisemne zobowiązanie, że w przypadku udzielenia zamówienia wykonawca zatrudni przynajmniej cztery osoby wykonujące obecnie usługi w siedzibie Urzędu Skarbowego w Janowie Lubelskim, jeżeli wyrażą zgodę na zatrudnienie. 13) potwierdzenia wniesienia wadium. Wymagane dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Ponadto wymagane jest dołaczenie do złożonej oferty następujących załaczników: a) formularza cenowego, b) formularza zatrudnieniowego, c) potwierdzonego opisu przedmiotu zamówienia, d) potwierdzonych istotnych warunków umowy, e) oświadczenia z art. 22 Prawa zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. liczba osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.lublin.pl/us606. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.10.2006, godzina 12:30, Urząd Skarbowy w Janowie Lubelskim ul. Wojska Polskiego 32, sala nr 11 I piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.