eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skawina › Remont altan śmietnikowych przy budynkach mieszkalnych Słoneczna 35, 29 Listopada 30

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-11

Skawina: Remont altan śmietnikowych przy budynkach mieszkalnych Słoneczna 35, 29 Listopada 30
Numer ogłoszenia: 50087 - 2008; data zamieszczenia: 11.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o., ul. Bukowska 1, 32-050 Skawina, woj. małopolskie, tel. 012 2762360 w. 36, fax 012 2762688.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm.skaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handowego, 100% własność Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont altan śmietnikowych przy budynkach mieszkalnych Słoneczna 35, 29 Listopada 30.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont altan śmietnikowych przy bdynkach mieszkalnych Słoneczna 35, 29 Listopada 30 w następującym zakresie: - wykonanie fundamentów - wykonanie i montaż konstrukcji stalowej ścian i dachu - wymurowanie ścian z cegły klinkierowej - wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej - montaż rynien i rur spustowych z PCV - pokrycie dachu blachą powlekaną płaską

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium: 1000zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. dysponują odpowiednim doświadczeniem - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ubiegłych 5 lat zrealizował prace ogólnobudowlane - co najmniej 2 zadania o wartości powyżej 50 000zł 3. dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem - Wykonawca musi dysponować osobą przewidzianą do kierowania robotami posiadającą odpowiednie uprawnienia 4. dysponują odpowiednim sprzętem i zapleczem technicznym 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 6. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 4 do specyfikacji. b: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c: Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, wymóg ten dotyczy każdego, chyba że dokument wymienia wszystkie podmioty. d: Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, wymóg ten dotyczy każdego, chyba że dokument wymienia wszystkie podmioty. e: Dokumenty stwierdzające uprawnienia kierownika budowy wraz z zaświadczeniem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. f: Zobowiązanie kierownika/ów budowy zgodne z treścią załącznika nr 6 g: Wykaz robót budowlanych polegających na remoncie obiektów budowlanych w okresie ubiegłych pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich podstawowych parametrów technicznych, wartości, dat wykonania i odbiorców - wymaga się co najmniej 2 robót ogólnobudowlanych o wartości powyżej 50 000zł - na załączniku nr 5 do specyfikacji. h: Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w wykazie prac zostały wykonane z należytą starannością. i: Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje niezbędnym sprzętem i zapleczem technicznym, pozwalającym na zrealizowanie zamówienia zgodnie z przedmiarem, harmonogramem robót i postanowieniami umowy, oraz że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ. j: Aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż ostatniego dnia związania ofertą) polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/pgmskwina

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. ul. Bukowska 1 32-050 Skawina pok. nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. ul. Bukowska 1 32-050 Skawina pok. nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.