eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz 1 szt. sejfu do przechowywania nośników magnetycznych na potrzeby Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-27

POZYCJA 50081

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz 1 szt. sejfu do przechowywania nośników magnetycznych na potrzeby Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga w Warszawie, do kontaktów: Anna Rosłaniec, ul. Bródnowska 13/15, 03-439 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 51 14 776, fax 022 51 14 729, e-mail: zamowieniac@powp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powp.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa; sąd lub trybunał; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz 1 szt. sejfu do przechowywania nośników magnetycznych na potrzeby Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga w Warszawie 03-435 Warszawa, ul. Bródnowska 13/15. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz 1 szt. Sejfu do przechowywania nośników magnetycznych na potrzeby Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie, ul. Bródnowska 13/15. Zakres nr 1: sprzęt komputerowy l.p. - wyszczególnienie - Ilość/jedn. 1 - komputer biurowy z panelem LCD - 20 szt. 2 - drukarka sieciowa typu HP LaserJet 2420DN - 1 szt. 3 - drukarka laserowa A4 typu Samsung ML-2250 - 15 szt. 4 - drukarka laserowa kolorowa A4 typu HP Color LaserJet 3800 - 2 szt. 5 - drukarka igłowa typu OKI Microline 3320 - 1 szt. 6 - skaner płaski A4 typu Canon LiDE 60 - 5 szt. 7 - skaner typu HP Scanjet 4890 - 1 szt. 8 - switch sieciowy 5 portowy typu D-Link DES-1005D - 5 szt. 9 - switch typu 3Com SuperStack 3 Switch 4200 24 Port - 1 szt. 10 - router z firewall'em typu D-Link DI-804HV - 2 szt. 11 - dysk twardy typu Seagate Barrakuda - 80 GB, rmp 7200 U-ATA - 4 szt. 12 - dysk twardy typu Seagate Barrakuda-320 GB, rmp 7200, SATA 16MB - 4 szt. 13 - pendrive typu USB Kingston Data Traveller II 512 MB - 15 szt. 14 - taśma typu Verbatim DataLife DDS4 (4mmDL150M) - 50 szt. 15 - kabel UTP (305 m linka) typu "BELDEN" - 4 szt. 16 - końcówka Rj45 + osłony - 500 szt. 17 - przedłużacz PS2 (2 m) - 50 szt. 18 - przewód USB do drukarek (2 m) - 30 szt. 19 - koncentrator USB 4-portowy - 30 szt. 20 - przedłużacz USB (2m) - 60 szt. 21 - klawiatura typu Logitech Media Elite Keyboard USB/PS/2 - 25 szt. 22 - mysz optyczna typu Logitech Click! Optical Mouse - 40 szt. 23 - zestaw klawiatura + mysz typu Logitech Cordless Desktop LX 300 - 10 szt. 24 - zestaw głośników komputerowych typu Logitech S200 - 15 szt. 25 - oprogramowanie typu Acronis True Image 9.1 Workstation - 2 szt. 26 - oprogramowanie typu Partition Magic 8.0 - 1 szt. 27 - oprogramowanie typu DataEraser 2.02 Professional - 1 szt. Zakres nr 2: zintegrowany system zabezpieczeń - Appliance typu UTM, zasilacz bezprzerwowy, serwer l.p. - wyszczególnienie - Ilość/jedn. 1 - zintegrowany system zabezpieczeń - Appliance typu UTM - 2 szt. 2 - zasilacz bezprzerwowy - 1 szt. 3 - Serwer - 1 szt. Zakres nr 3: półka dyskowa z kontrolerem l.p. - wyszczególnienie - Ilość/jedn. 1 - półka dyskowa z kontrolerem - 2 szt. Zakres nr 4: oprogramowanie do backupu l.p. - wyszczególnienie - Ilość/jedn. 1 - oprogramowanie do backupu - 2 szt. Zakres nr 5: komputer przenośny l.p. - wyszczególnienie - Ilość/jedn. 1 - komputer przenośny - 1 szt. Zakres nr 6: sejf do przechowywania nośników magnetycznych l.p. - wyszczególnienie - Ilość/jedn. 1 - sejf do przechowywania nośników magnetycznych - 1 szt. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis oraz być opatrzone naklejonymi i skasowanymi znaczkami opłaty skarbowej zgodnie z obowiązującymi przepisami (Rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie pobierania, zapłaty i zwrotu opłaty skarbowej oraz sposobu prowadzenia rejestrów tej opłaty, Dz. U. Nr 110 z 2000 r., poz. 1176, par. 10 z późn. zmianami). 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów zawartych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia - Załącznik N 4 SIWZ), że: 1) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Powyższe oświadczenie potwierdzić dołączając aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki wskazane w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Do oświadczenia należy dołączyć : - zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert) potwierdzające brak występowania przesłanek z art. 24 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8 i 9 ww. ustawy w stosunku do wymienionych tam osób. - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.32.00 - Laptopy Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.32.00 - Komputer tablet Oryginalny kod CPV: 30.21.71.00 - Części komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.71.00 - Części komputerów Oryginalny kod CPV: 30.23.12.20 - Peryferia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 28.52.13.00 - Sejfy Kod CPV wg słownika 2008: 44.42.13.00 - Sejfy 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 45

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. złożą formularz OFERTY wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami; 6. wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ łącznie ze wzorem umowy, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów zawartych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia - Załącznik N 4), że: 1) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Powyższe oświadczenie potwierdzić dołączając aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki wskazane w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Do oświadczenia należy dołączyć : - zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert) potwierdzające brak występowania przesłanek z art. 24 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8 i 9 ww. ustawy w stosunku do wymienionych tam osób. - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powp.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.10.2006, godzina 10:30, Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga w Warszawie, ul. Bródnowska 13/15, Sala Konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.09.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: sprzęt komputerowy. 1) Krótki opis: l.p. - wyszczególnienie - Ilość/jedn. 1 - komputer biurowy z panelem LCD - 20 szt. 2 - drukarka sieciowa typu HP LaserJet 2420DN - 1 szt. 3 - drukarka laserowa A4 typu Samsung ML-2250 - 15 szt. 4 - drukarka laserowa kolorowa A4 typu HP Color LaserJet 3800 - 2 szt. 5 - drukarka igłowa typu OKI Microline 3320 - 1 szt. 6 - skaner płaski A4 typu Canon LiDE 60 - 5 szt. 7 - skaner typu HP Scanjet 4890 - 1 szt. 8 - switch sieciowy 5 portowy typu D-Link DES-1005D - 5 szt. 9 - switch typu 3Com SuperStack 3 Switch 4200 24 Port - 1 szt. 10 - router z firewall'em typu D-Link DI-804HV - 2 szt. 11 - dysk twardy typu Seagate Barrakuda - 80 GB, rmp 7200 U-ATA - 4 szt. 12 - dysk twardy typu Seagate Barrakuda-320 GB, rmp 7200, SATA 16MB - 4 szt. 13 - pendrive typu USB Kingston Data Traveller II 512 MB - 15 szt. 14 - taśma typu Verbatim DataLife DDS4 (4mmDL150M) - 50 szt. 15 - kabel UTP (305 m linka) typu "BELDEN" - 4 szt. 16 - końcówka Rj45 + osłony - 500 szt. 17 - przedłużacz PS2 (2 m) - 50 szt. 18 - przewód USB do drukarek (2 m) - 30 szt. 19 - koncentrator USB 4-portowy - 30 szt. 20 - przedłużacz USB (2m) - 60 szt. 21 - klawiatura typu Logitech Media Elite Keyboard USB/PS/2 - 25 szt. 22 - mysz optyczna typu Logitech Click! Optical Mouse - 40 szt. 23 - zestaw klawiatura + mysz typu Logitech Cordless Desktop LX 300 - 10 szt. 24 - zestaw głośników komputerowych typu Logitech S200 - 15 szt. 25 - oprogramowanie typu Acronis True Image 9.1 Workstation - 2 szt. 26 - oprogramowanie typu Partition Magic 8.0 - 1 szt. 27 - oprogramowanie typu DataEraser 2.02 Professional - 1 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00, 30.21.71.00, 30.23.12.20. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 45 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: zintegrowany system zabezpieczeń - Appliance typu UTM, zasilacz bezprzerwowy, serwer. 1) Krótki opis: l.p. - wyszczególnienie - Ilość/jedn. 1 - zintegrowany system zabezpieczeń - Appliance typu UTM - 2 szt. 2 - zasilacz bezprzerwowy - 1 szt. 3 - Serwer - 1 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 45 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: półka dyskowa z kontrolerem. 1) Krótki opis: l.p. - wyszczególnienie - Ilość/jedn. 1 - półka dyskowa z kontrolerem - 2 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 45 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: oprogramowanie do backupu. 1) Krótki opis: l.p. - wyszczególnienie - Ilość/jedn. 1 - oprogramowanie do backupu - 2 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 45 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: komputer przenośny. 1) Krótki opis: l.p. - wyszczególnienie - Ilość/jedn. 1 - komputer przenośny - 1 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 45 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: sejf do przechowywania nośników magnetycznych. 1) Krótki opis: l.p. - wyszczególnienie - Ilość/jedn. 1 - sejf do przechowywania nośników magnetycznych - 1 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.13.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 45 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.