Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-08
Białogard: PRZETARG NIEOGRANICZONY na
dostawę materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białogardzie
Numer ogłoszenia: 5007 - 2010; data zamieszczenia: 08.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Białogardzki - Starostwo Powiatowe w Białogardzie , ul. 1 Maja 18, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3120901, faks 094 3120911.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-bialogard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY na dostawę materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białogardzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białogardzie. Asortyment i ilość zamawianych materiałów zawiera Wykaz materiałów stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Wartość zamówienia będzie wynikała z przemnożenia planowanej ilości zamawianych materiałów i cen jednostkowych określonych w postępowaniu przetargowym. Podane ilości materiałów zawarte w załączniku nr 3 do SIWZ mogą ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania. Dopuszcza się składanie ofert częściowych zgodnie z podziałem na części określonym w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku ofert składanych na część 1 zamówienia Tusze i tonery do drukarek, kopiarek i fax zgodnie z podziałem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, pod warunkiem bezwzględnego zachowania norm, konstrukcji, parametrów i standardów, którymi charakteryzuje się produkt wyprodukowany przez producenta urządzenia do którego dany tusz lub toner jest zamawiany. W tym przypadku na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, że oferowane przez niego produkty odpowiadają w/w cechom. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, konstrukcji, parametrów oraz standardów i dokonać porównania, z którego musi wynikać, iż produkt oferowany jako równoważny jest identycznej lub lepszej jakości od produktu wskazanego przez Zamawiającego. Dowód taki, oparty na badaniach, musi zostać przygotowany w formie zaświadczenia i wystawiony przez niezależny podmiot uprawniony zgodnie z § 5 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r., Nr 226, poz. 1817). Za podmiot uprawniony do kontroli jakości uznaje się niezależny podmiot krajowy wpisany na listę notyfikowanych jednostek certyfikujących i jednostek kontrolujących oraz notyfikowanych laboratoriów zamieszczoną w Obwieszczeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 25 października 2004 r. (M.P. z 2004 r., Nr 50, poz. 858), lub mający swoją siedzibę na terenie Unii Europejskiej. Tusze i tonery oferowane przez Wykonawcę muszą być materiałami nowymi, czyli wykonanymi z elementów nowych, wcześniej nieużywanych, nie mogą być regenerowane ani refabrykowane. Ponadto w przypadku oferowania produktów równoważnych Wykonawca musi zagwarantować, że stosowanie tych produktów nie spowoduje utraty gwarancji producenta sprzętu w przypadku kiedy awaria sprzętu będzie spowodowana zastosowaniem produktów Wykonawcy. W przeciwnym wypadku Wykonawca zobowiązuje się do serwisowania sprzętu do którego zaoferował produkty równoważne, a w szczególności do wykonywania napraw sprzętu, który uległ uszkodzeniu na skutek stosowania w nim produktu zaoferowanego przez Wykonawcę.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem. 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; - Wykonawcy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, dostawy o podobnym charakterze na kwotę minimalną 20 000 zł brutto. 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w następujący sposób: 1) Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku, 2) w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony, 3) w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), których opis sposobu oceny spełnienia został opisany w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej specyfikacji, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw o podobnym charakterze w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz zaznaczeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 2) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wykonawca składa następujące dokumenty: - w przypadku składania oferty na część 1 Tusze i tonery do drukarek, kopiarek i fax zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ: zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają odpowiednim normom, konstrukcjom, parametrom i standardom, jakie posiadają produkty oferowane przez producentów urządzeń do których dane produkty są zamawiane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-bialogard.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Białogardzie, ul. 1-go Maja 18, 78-200 Białogard, pok. 022.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Białogardzie, ul. 1-go Maja 18, 78-200 Białogard, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Tusze i tonery do drukarek kopiarek i fax.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tuszy i tonerów do drukarek, kopiarek i fax zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.21.12-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały papiernicze do wielkoformatowego urządzenia wielofunkcyjnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów papierniczych zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁOGARDU
- CUW.26.6.2024 "Szkolny EkoOgród 2023-2024 przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Bolesława Krzywoustego w Białogardzie" w ramach udzielonego dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu OŚiGW w Szczecinie.
- Dostawa znaczników do drewna.
- CUW.26.5.2024 "Budowa EkoOgrodu przy Szkole Podstawowej nr 1 w Białogardzie" w ramach udzielonego dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
- "Modernizacja placówek edukacyjnych Powiatu Białogardzkiego".
- Modernizacja drogi powiatowej 1182Z Motarzyn-Doble
- Utworzenie Przedszkola Gminnego w Kościernicy
więcej: przetargi w Białogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do placówki opiekuńczej dla dzieci do 3 roku życia
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa papieru ksero do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych na alta 2024-2026 roku.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby BP i MzOR ARiMR"
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2024 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.