eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › dostawa, montaż i uruchomienie systemu elektroakustycznego w sali koncertowej Akademii Muzycznej w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-27

POZYCJA 50070

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa, montaż i uruchomienie systemu elektroakustycznego w sali koncertowej Akademii Muzycznej w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Akademia Muzyczna im. Ignacego Jana Paderewskiego w Poznaniu, do kontaktów: Michał Garstecki, ul. Święty Marcin 87, 61-808 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8568946, fax 61 8536676, e-mail: kalgusiewicz@amuz.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.amuz.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa, montaż i uruchomienie systemu elektroakustycznego w sali koncertowej Akademii Muzycznej w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Poznań, ul. Święty Marcin 87. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa, montaż i uruchomienie systemu elektroakustycznego w sali koncertowej Akademii Muzycznej w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie: udzielenie na przedmiot zamówienia minimum 2 lat gwarancji, wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.00.00.00 - Sprzęt i aparatura radiowa, telewizyjna, komunikacyjna, telekomunikacyjna i podobna Kod CPV wg słownika 2008: 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa, montaż i uruchomienie systemu elektroakustycznego w sali koncertowej Akademii Muzycznej w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87. Sala koncertowa posiada widownię wielkości 537 miejsc siedzących. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 35

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a) spełnienie wymagań art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych b) udzielenie na przedmiot zamówienia minimum 2 lat gwarancji c) należyte wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania minimum 2 zamówień o wartości brutto minimum jeden milion zł, polegających na dostawie, montażu i uruchomieniu systemu elektroakustycznego w obiektach takich jak, sale koncertowe (w tym filharmonie), teatry, teatry muzyczne, opery, o widowni nie mniejszej niż 500 miejsc siedzących i objętości nie mniejszej niż 4 tys. m3, oraz które oparte były o technologię i rozwiązania podobne (odpowiadające swoim rodzajem) jak te będące przedmiotem zamówienia tj: wykorzystywały niezależne zestawy głośnikowe zasilane przez wzmacniacze mocy z wbudowanymi procesorami DSP, o parametrach kontrolowanych zdalnie przez sieć komputerową; wykorzystywały cyfrowe konsolety foniczne z podłączonymi cyfrowo zewnętrznymi przedwzmacniaczami mikrofonowymi zlokalizowanymi na scenie w pełni sterowanymi z poziomu konsolety fonicznej; wykorzystywały systemy mikrofonów bezprzewodowych z funkcją automatycznego doboru częstotliwości nośnych oraz możliwością pełnej kontroli parametrów systemu poprzez sieć komputerową. d) posiadanie zdolności kredytowej lub środków finansowych w wysokości nie mniejszej niż jeden milion zł e) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę minimum jednego miliona zł Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) badanie oświadczeń zamieszczonych w ofercie b) badanie dokumentów dostarczonych w ofercie Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia: a) spełnienie wymagań art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych b) udzielenie na przedmiot zamówienia minimum 2 lat gwarancji Dokumenty: ( szczegółowo opisane w SIWZ ) a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 i pkt. 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, d) wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością - przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie, e) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, f) polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, g) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej osoby odpowiedzialnej za montaż urządzeń do elementów konstrukcyjnych sali koncertowej, h) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych osoby odpowiedzialnej za montaż urządzeń elektrycznych, i) aktualne potwierdzenie przynależności osób w/w (posiadających uprawnienia budowlane) do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, j) wykaz urządzeń i oprogramowania jakimi dysponuje wykonawca, które potrzebne są wykonania zamówienia, w tym urządzeń niezbędnych do strojenia wszystkich montowanych systemów elektroakustycznych, k) wykaz osób, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.edu.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2006 godzina 14:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.10.2006, godzina 15:00, Poznań, ul. Święty Marcin 87, pokój 197.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.