eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-27

POZYCJA 50052

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bielsko-Biała: dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Beskidzkie Centrum Onkologii im. Jana Pawła II, do kontaktów: Specjalista d/s zamówień publicznych - mgr Aurelia Kowalówka, ul. Wyzwolenia 18, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8164061, fax 033 8164401, e-mail: szpital@onkologia.bielsko.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.onkologia.bielsko.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Magazyn Medyczny Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II 43-300 Bielsko-Biała, ul. Wyzwolenia 18. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku do siwz. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Oświadczenie (wraz z kopią deklaracji CE) potwierdzające, że oferowane wyroby są oznakowane znakiem CE i posiadają ważną deklarację zgodności. 2. Próbki: 5 szt cewników z poz. nr 13 pakietu nr 1, 5 szt. igieł do nakłuć lędźwiowych dowolnego asortymentu z pakietu nr 7, 5 szt. ostrzy dowolnego asortymentu z pakietu nr 8, 5 szt. kaniul dowolnego asortymentu z pakietu nr 9, 2,5 mb rękawa foliowego z pozycji nr 1 oraz 1 mb rękawa foliowego z pozycji nr 5 pakietu nr 15, 5 szt. podkładów pozycji nr 1 lub nr 2 z pakietu nr 16, 5 par rękawic dowolnego asortymenty z pakietu nr 18, oraz 1 szt. filtru z pakietu nr 13.Do wymaganych próbek nalezy dołączyć informację zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki Oryginalny kod CPV: 33.14.16.40 - Dreny Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.40 - Dreny Oryginalny kod CPV: 33.14.16.11 - Zbiorniki na mocz Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium za całość przedmiotu zamówienia wynosi: 4075 zł. Wadium dla poszczególnych pakietów określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj: a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności oraz czynności objętych zakresem przedmiotu zamówienia; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Spełnią warunki dodatkowe: a)potwierdzą stosownym oświadczeniem, iż zapoznali się z warunkami postępowania oraz warunkami realizacji zamówienia (projektem umowy) określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz że akceptują je bez zastrzeżeń; b)zagwarantują, że termin ważności oferowanych produktów nie będzie krótszy niż 6 miesięcy licząc od daty dostarczenia ich do Zamawiającego; c)zaoferują nie krótszy niż 30 dni termin płatności za wykonaną dostawę; d)przedstawią stosowne oświadczenie (wraz z kopią deklaracji zgodności CE) potwierdzające, że oferowane wyroby oznakowane są znakiem CE i posiadają ważną deklarację zgodności e)dostarczą wraz z ofertą np. w oddzielnej kopercie/kartonie następujące próbki: 5 szt cewników z poz. nr 13 pakietu nr 1, 5 szt. igieł do nakłuć lędźwiowych dowolnego asortymentu z pakietu nr 7, 5 szt. ostrzy dowolnego asortymentu z pakietu nr 8, 5 szt. kaniul dowolnego asortymentu z pakietu nr 9, 2,5 mb rękawa foliowego z pozycji nr 1 oraz 1 mb rękawa foliowego z pozycji nr 5 pakietu nr 15, 5 szt. podkładów pozycji nr 1 lub nr 2 z pakietu nr 16, 5 par rękawic dowolnego asortymenty z pakietu nr 18, oraz 1 szt. filtru z pakietu nr 13. Do wymaganych próbek należy dołączyć informację zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia określonych wyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy; 2.Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy; 3.Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt. 4 a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. Dodatkowo osoby umocowane winny złożyć oświadczenie, że ich pełnomocnictwo nie zostało do dnia sporządzenia oferty odwołane i nie wygasło. Składane w ofercie pełnomocnictwa powinny być opłacone ( dotyczy pełnomocnictwa udzielanego przed notariuszem ) lub oznakowane znakami opłaty skarbowej w wysokości wymaganej odrębnymi przepisami. 6.Dokument stwierdzający fakt wspólnego ubiegania się przez ściśle oznaczone podmioty o udzielenie zamówienia (np. list intencyjny, umowa) wraz z pełnomocnictwem dla ustanowionego przez te podmioty pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne. Dodatkowo osoby umocowane winny złożyć oświadczenie, że ich pełnomocnictwo nie zostało do dnia sporządzenia oferty odwołane i nie wygasło. 7.Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat (tj. 2003 - 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz stosownych dokumentów (referencji) stwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, że są wykonywane należycie - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone referencje potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, a w przypadku dostaw okresowych i ciągłych że są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie jednego zamówienia o wartości nie niższej niż wartość oferty potwierdzonego stosownymi dokumentami, że zostało ono wykonane należycie, a w przypadku świadczenia okresowego i ciągłego, że jest ono wykonywane należycie. 8.Oświadczenie (wraz z kopią deklaracji CE) potwierdzające, że oferowane wyroby są oznakowane znakiem CE i posiadają ważną deklarację zgodności. 9.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotów zbiorowych podlegających odpowiedzialności za czyny zabronione pod groźbą kary. 11.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12.Dokument potwierdzający wniesienie przez Wykonawcę wadium w formie i na zasadach określonych w siwz. 13. Próbki wraz z informacją i opisem, o których mowa w sekcji III opis warunków udziału w postępowaniu - pkt 2 ppkt e) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiajacego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena za realizację zamówienia 90 2. Okres niezmienności ceny w okresie trwania umowy 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.bielsko.pl. Opłata: 12,2 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub zaliczenie pocztowe. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.10.2006, godzina 10:30, Siedziba Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II, budynek Dyrekcji - gabinet Z-cy Dyrektora d/s Administracyjno-Technicznych.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.09.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1- Cewniki. 1) Krótki opis: cewnik Foley, cewnik do odsysania, cewnik Nelaton, cewnik Tiemann, cewnik do podawania tlenu przez nos. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00, 33.14.12.00. 3) Wielkość lub zakres: cewnik Foley - 2500 szt, cewnik do odsysania - 3000 szt, cewnik Nelaton - 400 szt, cewnik Tiemann - 240 szt, cewnik do podawania tlenu przez nos - 2000 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena za realizację zamówienia 90 2. Okres niezmienności ceny w okresie trwania umowy 10 6) Informacje dodatkowe: rozmiary cewników oraz inne dodatkowe informacje zawiera załącznik nr 3 do siwz CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2 - Dreny. 1) Krótki opis: dren do drenażu ran pooperacyjnych typ REDON sterylny, pojemnik do odsysania ran typ REDON plastikowy, sterylny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00, 33.14.16.40. 3) Wielkość lub zakres: dren do drenażu ran pooperacyjnych typ REDON sterylny - 2100 szt, pojemnik do odsysania ran typ REDON plastikowy, sterylny - 800 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena za realizację zamówienia 90 2. Okres niezmienności ceny w okresie trwania umowy 10 6) Informacje dodatkowe: rozmiary drenów zawiera załącznik nr 3 do siwz CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3 - Kanki. 1) Krótki opis: kanka doodbytnicza sterylna. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: kanka doodbytnicza sterylna - 4000 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena za realizację zamówienia 90 2. Okres niezmienności ceny w okresie trwania umowy 10 6) Informacje dodatkowe: rozmiary kanek zawiera załącznik nr 3 do siwz CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4 - Pojemniki do dobowej zbiórki moczu. 1) Krótki opis: pojemnik do dobowej zbiórki moczu, pojemnik na mocz w systemie zamkniętym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00, 33.14.16.11. 3) Wielkość lub zakres: pojemnik do dobowej zbiórki moczu - 3500 szt, pojemnik na mocz w systemie zamkniętym - 400 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena za realizację zamówienia 90 2. Okres niezmienności ceny w okresie trwania umowy 10 6) Informacje dodatkowe: rozmiary pojemników zawiera załącznik nr 3 do siwz CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5 - Rurki intubacyjne. 1) Krótki opis: rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym , rurka ustno gardłowa sterylna. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym - 1850 szt, rurka ustno gardłowa sterylna - 2000 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena za realizację zamówienia 90 2. Okres niezmienności ceny w okresie trwania umowy 10 6) Informacje dodatkowe: rozmiary rurek zawiera załącznik nr 3 do siwz CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Pakiet nr 6 - Igły, strzykawki. 1) Krótki opis: igła iniekcyjna, strzykawka 1xraz z końcówką Luer bez igły, strzykawka 1xraz z końcówką Luer-LOCK bez igły, strzykawka Zaneta z końcówką Luer bez igły,strzykawka insul. z końcówką Luer bez igły. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00, 33.14.13.10, 33.14.13.20. 3) Wielkość lub zakres: igła iniekcyjna - 2040 op. (po 100 szt),strzykawka 1xraz z końcówką Luer bez igły - 217000szt , strzykawki 1xraz z końcówką Luer-LOCK bez igły - 1000szt, strzykawka Zaneta z końcówką Luer bez igły - 2000szt, strzykawka insul. z końcówką Luer bez igły - 5000 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena za realizację zamówienia 90 2. Okres niezmienności ceny w okresie trwania umowy 10 6) Informacje dodatkowe: rozmiary igieł i strzykawek oraz inne dodatkowe informacje zawiera załącznik nr 3 do siwz CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 7 - Igły do nakłuć lędźwiowych SPINOCAN. 1) Krótki opis: igła do nakłuć lędźwiowych SPINOCAN. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00, 33.14.13.20. 3) Wielkość lub zakres: 3000 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena za realizację zamówienia 90 2. Okres niezmienności ceny w okresie trwania umowy 10 6) Informacje dodatkowe: rozmiary igieł oraz inne dodatkowe informacje zawiera załącznik nr 3 do siwz CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Pakiet nr 8 - Ostrza. 1) Krótki opis: ostrza chirurgiczne ze stali nierdzewnej sterylne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00, 33.14.14.11. 3) Wielkość lub zakres: 150 op. (po 100szt). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena za realizację zamówienia 90 2. Okres niezmienności ceny w okresie trwania umowy 10 6) Informacje dodatkowe: rozmiary ostrzy oraz inne dodatkowe informacje zawiera załącznik nr 3 do siwz CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Pakiet nr 9 - Kaniule. 1) Krótki opis: kaniula wykonana z poliuretanu do wkłuć żylnych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00, 33.14.12.20. 3) Wielkość lub zakres: 28500 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena za realizację zamówienia 90 2. Okres niezmienności ceny w okresie trwania umowy 10 6) Informacje dodatkowe: rozmiary kaniul oraz inne dodatkowe informacje zawiera załącznik nr 3 do siwz CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Pakiet nr 10 - Przyrządy do przetaczania. 1) Krótki opis: przedłużacz do pompy infuzyjnej,przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych, przyrząd do przetaczania krwi,przyrząd do 24 godz. wlewów Exadrop. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: przedłużacz do pompy infuzyjnej - 2000 szt, przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych - 40000 szt, przyrząd do przetaczania krwi - 1500 szt, przyrząd do 24 godz. wlewów Exadrop - 1000 szt,. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena za realizację zamówienia 90 2. Okres niezmienności ceny w okresie trwania umowy 10 6) Informacje dodatkowe: dodatkowe informacje zawiera załącznik nr 3 do siwz CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Pakiet nr 11 - Pojemniki na odpady. 1) Krótki opis: pojemniki na odpady medyczne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.33.00. 3) Wielkość lub zakres: 6500 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena za realizację zamówienia 90 2. Okres niezmienności ceny w okresie trwania umowy 10 6) Informacje dodatkowe: rozmiary pojemników oraz inne dodatkowe informacje zawiera załącznik nr 3 do siwz CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: Pakiet nr 12 - Szkło laboratoryjne. 1) Krótki opis: szkiełka nakrywkowe, szkiełka podstawowe półmat. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.30. 3) Wielkość lub zakres: szkiełka nakrywkowe - 1300 op. ( po 100 szt.), szkiełka podstawowe półmat. - 1200 op. (po 50 szt.). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena za realizację zamówienia 90 2. Okres niezmienności ceny w okresie trwania umowy 10 6) Informacje dodatkowe: rozmiary szkiełek oraz inne doadtkowe informacje zawiera załącznik nr 3 do siwz CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: Pakiet nr 13 - Filtry. 1) Krótki opis: filtr oddechowy antybakteryjny elektrostatyczny, z wymiennikiem ciepła i wilgoci, z portem Kapno, do 24 godz., czysty biologicznie (niekoniecznie sterylny). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 3000 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena za realizację zamówienia 90 2. Okres niezmienności ceny w okresie trwania umowy 10 6) Informacje dodatkowe: dodatkowe informacje zawiera załącznik nr 3 do siwz CZĘŚĆ Nr: 14 Nazwa: Pakiet nr 14 - Odzież ochronna. 1) Krótki opis: czepek z włókniny pielęgniarski, fartuch z włókniny niejałowy, maseczka chirurgiczna z włókniny, ochraniacze na obuwie z włókniny, fartuch jałowy chirurgiczny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: czepek z włókniny pielęgniarski - 7000 szt., fartuch z włókniny niejałowy - 1500 szt, maseczka chirurgiczna z włókniny - 10000szt, ochraniacze na obuwie z włókniny - 4000 szt, fartuch jałowy chirurgiczny - 200 szt,. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena za realizację zamówienia 90 2. Okres niezmienności ceny w okresie trwania umowy 10 6) Informacje dodatkowe: dodatkowe informacje zawiera załącznik nr 3 do siwz CZĘŚĆ Nr: 15 Nazwa: Pakiet nr 15 - Rękawy foliowe. 1) Krótki opis: Rękaw foliowo - papierowy bez zakładki,. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 300 szt. ( po 100 m). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena za realizację zamówienia 90 2. Okres niezmienności ceny w okresie trwania umowy 10 6) Informacje dodatkowe: rozmiary rękawów oraz inne dodatkowe informacje zawiera załącznik nr 3 do siwz CZĘŚĆ Nr: 16 Nazwa: Pakiet nr 16 - Podkłady. 1) Krótki opis: podkład z włókniny dwu- lub trzywarstwowej, niejałowy, podkład ochronny w rolce. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: podkład z włókniny dwu- lub trzywarstwowej, niejałowy - 8000 szt, podkład ochronny w rolce - 200 rol. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena za realizację zamówienia 90 2. Okres niezmienności ceny w okresie trwania umowy 10 6) Informacje dodatkowe: rozmiary podkładów oraz inne dodatkowe informacje zawiera załącznik nr 3 do siwz CZĘŚĆ Nr: 17 Nazwa: Pakiet nr 17 - Rękawiczki. 1) Krótki opis: rękawiczki zabiegowe lateksowe, rękawiczki foliowe jednorazowego użytku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00, 33.14.14.20. 3) Wielkość lub zakres: rękawiczki zabiegowe lateksowe - 4400 op. (po 100 szt.), rękawiczki foliowe jednorazowego użytku - 70 op. (po 100 szt.). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena za realizację zamówienia 90 2. Okres niezmienności ceny w okresie trwania umowy 10 6) Informacje dodatkowe: rozmiary rękawiczek oraz inne dodatkowe informacje zawiera załącznik nr 3 do siwz CZĘŚĆ Nr: 18 Nazwa: Pakiet nr 18 - Rękawiczki antyalergiczne. 1) Krótki opis: rękawiczki chirurgiczne, sterylne lateksowe, bezpudrowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00, 33.14.14.20. 3) Wielkość lub zakres: 34200 par,. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena za realizację zamówienia 90 2. Okres niezmienności ceny w okresie trwania umowy 10 6) Informacje dodatkowe: rozmiary rękawiczek oraz inne dodatkowe informacje zawiera załącznik nr 3 do siwz

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.