eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izbicko › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy budowie kanalizacji sanitarnej wraz z rozdzielczą siecią wodociągowej we wsi Otmice gm. Izbicko - etap I,II.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-04

Izbicko: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy budowie kanalizacji sanitarnej wraz z rozdzielczą siecią wodociągowej we wsi Otmice gm. Izbicko - etap I,II.
Numer ogłoszenia: 50016 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Izbicko , ul. Powstańców Śląskich 12, 47-180 Izbicko, woj. opolskie, tel. 0-77 461 72 21, faks 0-77 463 12 54.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izbicko.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.izbicko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy budowie kanalizacji sanitarnej wraz z rozdzielczą siecią wodociągowej we wsi Otmice gm. Izbicko - etap I,II..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z wodociągową siecią rozdzielczą we wsi Otmice gm. Izbicko - etap I,II, w szczególności: Część I: - przygotowanie dokumentów przetargowych i przeprowadzenie z udziałem Zamawiającego postępowania przetargowego na wybór wykonawcy robót budowlanych zgodnie z prawem zamówień publicznych, Część II - reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej - analiza i koordynacja dokumentacji technicznej, warunków technicznych, kompletu uzgodnień i pozwoleń w zakresie umożliwiającym sprawowanie obowiązków przez inspektorów nadzoru - przekazanie Wykonawcy robót budowlanych przy udziale Zamawiającego terenu budowy - sprawowanie nadzoru zgodnie z wymogami prawa budowlanego - sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do stosowanie w budownictwie - sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad - udział w przeglądach gwarancyjnych organizowanych przez Zamawiającego - Użytkownika obiektu - kontrolowanie rozliczeń budowy - sprawdzenie faktur i opisywanie protokołów odbioru robót Wykonawcy robót budowlanych i podwykonawców - prowadzenie bieżącej kontroli ponoszonych kosztów inwestycji - współpraca z autorskim Biurem Projektów w trakcie realizacji zadania - pełnienie funkcji koordynatora robót na budowie - przygotowywanie i sporządzanie dla Zamawiającego wszelkich dokumentów, raportów i informacji niezbędnych dla instytucji finansujących przedmiotową inwestycję.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5000,00zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Ocena spełnienia warunku - na podstawie oświadczenia, o którym mowa w części VI pkt II ppkt 1 oraz przedstawionych przez wykonawcę dokumentów opisanych w części VI pkt II ppkt 5,10 i 11 siwz. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Spełnienie warunku: - przygotowanie i przeprowadzenie co najmniej dwóch postępowań przetargowych w tym jednego dot. rodzaju robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia - prowadzenie nadzoru w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie nad realizacją co najmniej dwóch zadań o zakresie porównywalnym do zakresu robót budowlanych, o łącznej wartości co najmniej 12 mln zł, w tym jedno zadanie o wartości min. 6 mln zł. Przez zadanie o zakresie porównywalnym do zakresu robót budowlanych rozumie się roboty obejmujące nadzór nad budową sieci kanalizacyjnej oraz wodociągowej. Ocena spełnienia warunku - na podstawie dokumentów, o których mowa w części VI pkt II ppkt 6 i 7 nin. siwz. 3.Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienie warunku - na podstawie oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w części VI pkt II ppkt 1 siwz . 4.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku - dysponowanie osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone, w szczególności : - Inspektorem nadzoru robót instalacyjnych posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym co najmniej 5 - letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót oraz będącym członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającym aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; - Inspektorem nadzoru robót budowlanych posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym co najmniej 5 - letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót oraz będącym członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającym aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; - Inspektorem nadzoru robót instalacyjnych posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym co najmniej 5 - letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót oraz będącym członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającym aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; - Inspektorem nadzoru robót drogowych posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym co najmniej 5 - letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót oraz będącym członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającym aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; Dopuszcza się aby jeden inspektor nadzoru legitymował się więcej niż jedną grupą uprawnień. Doświadczenie zawodowe powinno być liczone od dnia uzyskania uprawnień zawodowych do dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Ocena spełnienie warunku - na podstawie oświadczenia , o którym mowa w części VI pkt II ppkt 1 siwz oraz dokumentów wymienionych w części VI pkt II ppkt 8, 9,10 i 11 siwz. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku: 1) osiągnięcie w okresie ostatnich trzech lat obrotowych (2005, 2006,2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres, średni przychód w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł (trzysta tysięcy złotych) netto W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie warunek określony w ppkt 1) musi spełnić co najmniej jeden wykonawca. Ocena spełnienie warunku - na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, o których mowa w części VI pkt II ppkt 12, 13 siwz . 6.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp) - w przypadku wykonawców występujących wspólnie dotyczy każdego współwykonawcy z osobna. Ocena spełnienie warunku - na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w części VI pkt II ppkt 1 siwz oraz dokumentów, o których mowa w części VI pkt II , ppkt 2, 3 i 4 siwz. 7. Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń (oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w cz. VI pkt I ppkt 2 siwz). 8.Wniosą wadium (zgodnie z zapisami siwz). Ocena spełnienie warunku - uznanie kwotą wadium rachunku zamawiającego lub na podstawie złożonego oryginału odpowiedniego dokumentu wadialnego. Ocena spełnienia warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien dostarczyć: I Dokumenty składające się na ofertę: 1. Oryginał Oferty przetargowej, sporządzonej na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 nin. siwz . 2. Oświadczenie wykonawcy (na formularzu Oferta przetargowa załącznik nr 1 siwz ) : - o zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; - o zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń oraz - zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 3 nin. siwz) 3. Pełnomocnictwo ( w oryginale) do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). II Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz.1655 z póżn. zm.) - załącznik nr 2 nin. siwz. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników. 6 . Wykaz : - wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie nadzorów (zakończonych) nad realizacją co najmniej dwóch robót budowlanych (pełnienie funkcji Inspektora nadzoru,Inwestora Zastępczego,Inżyniera Projektu,Inżyniera Kontraktu), z podaniem przedmiotu nadzorów wraz z wartością robót budowlanych, dat wykonywania, odbiorców (zamawiających) - przygotowanych i przeprowadzonych co najmniej dwóch postępowań przetargowych w tym jednego dot. rodzaju robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia z uwzględnieniem zapisu siwz w części V pkt 2. 7.Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w w/w wykazie ( zgodnie z pkt 6) zostały wykonane należycie (referencje, opinie zamawiających lub umowy, ewentualnie kopie protokołów odbioru). 8.Wykaz osób (kadry technicznej), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zgodnie z pkt 4 części V siwz). 9. Dokumenty potwierdzające posiadanie stosownych uprawnień budowlanych przez osoby wskazane przez wykonawcę do nadzorowania, tj. kserokopie odpowiednich do zakresu robót uprawnień budowlanych osób wymienionych zgodnie z p.8. 10.Aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej osób wymienionych zgodnie z p. 8. 11. Rachunek zysków i strat (stanowiący część sprawozdania finansowego), a w przypadku wykonawcy niezobowiązanego do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający przychody netto, za okres ostatnich trzech lat obrotowych (2006,2007,2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres. 12. Kopia dowodu wniesienia wadium. Uwaga: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt II.2, II.4 i II.5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio,że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) w pkt II.3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. Dokument składany w formie kserokopii winien być poświadczony za zgodność z oryginałem przez wykonawcę tj. posiadać adnotację np. za zgodność z oryginałem - opatrzoną podpisem Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izbicko.bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pok. nr 4, Urzędu Gminy w Izbicku, ul. Powstańców Śląskich 12 , 47-180 Izbicko.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy w Izbicku ul. Powstańców Śląskich 12, 47-180 Izbicko Pokój nr 7 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 Infrastruktura wodno-ściekowa i gospodarka odpadami..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.