eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › budowa kanalizacji deszczowej w ul. Pieniężnego w Iławie. Postępowanie znak

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-27

POZYCJA 50011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Iława: budowa kanalizacji deszczowej w ul. Pieniężnego w Iławie. Postępowanie znak: WA-341/39/06 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miejska Iława, do kontaktów: Mariusz Korpalski, Andrzej Nichczyński, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 6490159, 6490101, fax (089) 649 26 31, e-mail: um.przetargi@ilawa.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.ilawa-um.bip-wm.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji deszczowej w ul. Pieniężnego w Iławie. Postępowanie znak: WA-341/39/06. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Pieniężnego w Iławie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1).Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji deszczowej w ul. Pieniężnego - Etap I ul. Pieniężnego wraz z odcinkiem do ul. Wojska Polskiego z rur PP o śr. 315 mm, śr 400 mm, (CPV 45.23.13.00-8, 45.10.00.00-8) wraz z wycinką drzew zgodnie z posiadanym przez Zamawiającego projektem budowlanym i kosztorysem przedmiarowym, specyfikacjami technicznymi, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną. 2).Do ceny oferty należy wliczyć koszty: przywrócenia nawierzchni drogi gruntowej, tymczasowej organizacji ruchu w trakcie realizacji zadania, uporządkowania terenu, obsługi geodezyjnej i wykonania pomiaru powykonawczego. W cenie oferty należy uwzględnić ewentualne roboty, które nie zostały ujęte w kosztorysie przedmiarowym, a które należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy. Po przejęciu placu budowy Wykonawca ma obowiązek wliczyć w cenę oferty utrzymania drogi do czasu zakończenia budowy. Kserokopia dokumentacji stanowi załącznik do SIWZ. 3).W roku 2006 zostaną sfinansowane roboty do wysokości brutto 280.000,00 ( Słownie: dwieście osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w sposób określony w §6 ust. 2 projektu umowy. 4).Pozostała kwota za wykonane roboty zostanie opłacona w roku 2007 roku w sposób określony w §6 ust 2 projektu umowy. 5).Jednocześnie Zamawiający informuje, że nie przewiduje z tego tytułu rewaloryzacji. 6).Jeżeli wykonawca zamierza realizować zamówienie przy udziale podwykonawców, to minimum 70 % wartości robót - według ceny ofertowej zobowiązany będzie wykonać własnymi siłami bez udziału podwykonawców 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1).W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 2).Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację, co najmniej 2 zadań, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia (budowa kanalizacji deszczowej lub sanitarnej) i o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 PLN każdy. 3).Wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: Kierownik robót sanitarnych ( wod-kan.) pełniący jednocześnie funkcję kierownika budowy. Minimalne wymagania : 8 lat stażu pracy zawodowej, w tym min.2 lata jako kierownik robót sanitarnych, wykształcenie wyższe lub średnie w zakresie instalacji sanitarnych, uprawnienia doświadczenie w pełnieniu roli kierownika budowy. 4).Wykonawca musi wykazać posiada zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł lub posiada środki finansowe na rachunku w kwocie nie mniejszej niż 100.000,00zł, 5).Wykonawca musi wykazać posiada średni przychód roczny za ostatnie 3 lata obrotowe w wysokości co najmniej 1,0 mln złotych 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1).Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji deszczowej w ul. Pieniężnego - Etap I ul. Pieniężnego wraz z odcinkiem do ul. Wojska Polskiego z rur PP o śr. 315 mm, śr 400 mm, wraz z wycinką drzew zgodnie z posiadanym przez Zamawiającego projektem budowlanym i kosztorysem przedmiarowym, specyfikacjami technicznymi, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną. 2).Do ceny oferty należy wliczyć koszty: przywrócenia nawierzchni drogi gruntowej, tymczasowej organizacji ruchu w trakcie realizacji zadania, uporządkowania terenu, obsługi geodezyjnej i wykonania pomiaru powykonawczego. W cenie oferty należy uwzględnić ewentualne roboty, które nie zostały ujęte w kosztorysie przedmiarowym, a które należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy. Po przejęciu placu budowy Wykonawca ma obowiązek wliczyć w cenę oferty utrzymania drogi do czasu zakończenia budowy. Kserokopia dokumentacji stanowi załącznik do SIWZ 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 180

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 7.000,00 (Słownie: siedem tysięcy złotych) w terminie do dnia 24.10.2006r. do godz. 10.00. wadium należy wnieść w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wykonawca musi przedstawić - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2.W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia : Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację, co najmniej 2 zadań, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia (budowa kanalizacji deszczowej lub sanitarnej) i o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 PLN każdy. Wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: Kierownik robót sanitarnych ( wod-kan.) pełniący jednocześnie funkcję kierownika budowy. Minimalne wymagania : 8 lat stażu pracy zawodowej, w tym min.2 lata jako kierownik robót sanitarnych, wykształcenie wyższe lub średnie w zakresie instalacji sanitarnych, uprawnienia doświadczenie w pełnieniu roli kierownika budowy, 3. W zakresie warunku , że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia: Wykonawca musi wykazać posiada zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł lub posiada środki finansowe na rachunku w kwocie nie mniejszej niż 100.000,00zł,Wykonawca musi wykazać posiada średni przychód roczny za ostatnie 3 lata obrotowe w wysokości co najmniej 1,0 mln złotych. przedstawi kserokopię polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdza-jącego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w zakresie, ze nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)Kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)kserokopię zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e)kserokopię zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f)Kserokopia polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. g)kserokopię sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ilawa-um.bip-wm.pl/public/?id=1161. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego znajdującego się pod adresem podanym w punkcie 1 lub pocztą po przesłaniu pisemnej prośby oraz jest do pobrania na stronie https://ilawa-um.bip-wm.pl/public/?id=1161. W przypadku pobierania wersji papierowej koszt specyfikacji 50,00 PLN. Płatnośc za pobraniem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.10.2006, godzina 11:00, Urząd Miasta Iławy, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, pok.215.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.