eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › drobne roboty remontowe instalacji elektrycznej w budynkach Politechniki Śląskiej w Gliwicach i Zabrzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-27

POZYCJA 50010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gliwice: drobne roboty remontowe instalacji elektrycznej w budynkach Politechniki Śląskiej w Gliwicach i Zabrzu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Politechnika Śląska, do kontaktów: Katarzyna Podsiadło, ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax 0322371334, 2372255, 2372660, e-mail: oz@polsl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.polsl.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.administracja.polsl.pl/zamowienia Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 509, Katarzyna Podsiadło, ul. Konarskiego 18, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 35, 237 13 34, fax (032) 237 26 60, 237 13 34, e-mail: oz@polsl.pl, www.administracja.polsl.pl/zamowienia. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 510, Katarzyna Podsiadło, ul. Konarskiego 18, pok. 510, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 35, 237 13 34. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: drobne roboty remontowe instalacji elektrycznej w budynkach Politechniki Śląskiej w Gliwicach i Zabrzu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Obiekty dydaktyczne Politechniki Śląskiej w Gliwicach i Zabrzu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Oznaczenie sprawy przez Zamawiającego: OZ/B/74/KP/06 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: drobne roboty remontowe instalacji elektrycznej wewnętrznej, gniazd wtykowych, siły, sterowania i oświetlenia w budynkach dydaktycznych Politechniki Śląskiej w Gliwicach i Zabrzu. Zakres robót obejmuje: a)demontaż instalacji elektrycznej, b)roboty przygotowawcze instalacji elektrycznych, c)układanie przewodów, rur, korytek, listew elektroizolacyjnych, d)montaż osprzętu elektrycznego, e)montaż aparatów, rozdzielnic, aparatury zabezpieczającej i rozdzielczej, f)montaż opraw świetlnych, g)montaż instalacji uzupełniającej i odgromowej, h)pomiary instalacji elektrycznej. (CPV:45.31.00.00-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych) Termin wykonania: do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania wartości zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferta Cenowa,Szczegółowy kosztorys ofertowy z podaniem w każdej pozycji ceny jednostkowej wraz z narzutami oraz zestawienie materiałów (opracowany na podstawie załączonych materiałów oraz opisu w rozdz. II SIWZ). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres niniejszego zamówienia przekracza 60 000 Euro. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na mocy art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzpz o wartości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 6

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 10 900 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Prowadzenie przez Wykonawcę działalności obejmującej przedmiot zamówienia. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenia) nie wcześniej niż 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi uprawnienia:a) budowlane do kierowania robotami w specjalnościinstalacji i urządzeń elektroenergetycznych, oraz aby osoby te były wpisane do Izby Inżynierów Budownictwab) do 1 kV wystawione przez SEP lub inną uprawnioną instytucję:- do eksploatacji (E) - do dozoru (D). Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy poprzez:Nie zaleganie przez Wykonawcę z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wniesienie wadium. Wymagane warunki dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca Zaoferowanie ceny, minimalnej gwarancji, terminu realizacji itd. Wycena przedmiotu zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w SIWZ w tabeli (pkt 1.1 - 6.1), poprzez zastosowanie kryterium \spełnia/nie spełnia\ tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie zgodne z art.22 ust. 1 ustawy,Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia,Wykaz wykonanych (zakończonych) robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania, Dokument potwierdzający należyte wykonanie tj. wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej gniazd wtykowych, siły, sterowania i oświetlenia w budynkach użyteczności publicznej - minimum 3 robót wymienionych w powyższym wykazie, Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - funkcji, Kopie uprawnień , Kopie potwierdzenia przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznegolub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelew) lub dokument wniesienia wadium w innej formie (rozdział V).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.administracja.polsl.pl/zamowienia. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.10.2006, godzina 12:00, Politechnika Śląska , Biuro Zamówień Publicznych, 44 -100 Gliwice , ul. Konarskiego 18, pok. 510.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Ogłoszenie wysłano:20.10.2006 r. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.