eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chęciny › budowa dróg gminnych wraz z oświetleniem na osiedlu Północ w Chęcinach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-27

POZYCJA 50001

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Chęciny: budowa dróg gminnych wraz z oświetleniem na osiedlu Północ w Chęcinach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Chęciny, do kontaktów: Jerzy Kasiński, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie, tel. 041 315 11 36, fax 041 315 10 85, e-mail: inwestycje@checiny.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.checiny.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Gmina Chęciny, Paweł Nowak, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie, tel. 041 315 10 06, fax 041 315 10 85, e-mail: inwestycje@checiny.pl, www.checiny.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa dróg gminnych wraz z oświetleniem na osiedlu Północ w Chęcinach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Chęciny osiedle Północ. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie robót budowlanych związanych z budową dróg gminnych wraz z oświetleniem ulicznym na osiedlu Północ w Chęcinach w zakresie: 1) Wykonanie przebudowy linii kablowej niskiego napięcia: na odcinku 26 mb 2) Budowę oświetlenia: - ułożenie kabli o łącznej dł. L=1855mb, - montaż słupów oświetleniowych, wysięgników i opraw 57 szt., - wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia i badań linii kablowej. 3) Wykonanie robót drogowych: 1. Wykonanie konstrukcji jezdni - 8340 m kw. 2. Wykonanie chodników - 4631 m kw. 4. Wykonanie zjazdów do posesji - 1129 m kw. 5. Wykonanie regulacji wysokości urządzeń. 6. Wykonanie organizacji ruchu, 7. Wykonanie terenów zielonych . 4) Przebudowa wodociągu dł. L = 58 m Opis techniczny - wg opisów technicznych zawartych w dokumentacji projektowej załączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wytyczne ogólne: Wykonawca załączy do oferty wypełniony harmonogram rzeczowo - finansowy na zakres robót objęty dokumentacją projektową, stanowiący zestawienie wartościowe robót wszystkich branż oraz prac towarzyszących wg kolejności wykonywanych robót, zgodnie z technologią wykazaną w projekcie technicznym i terminami dla poszczególnych elementów zadania; Nazwy markowe towarów i producentów należy traktować jako wzorcowe, można zastosować produkty innych firm pod warunkiem, że ich parametry techniczne nie są gorsze od materiałów podanych w opisie i projekcie. Wszystkie materiały, elementy instalacji jak i urządzenia oraz armatura powinny posiadać stosowne atesty, certyfikaty bezpieczeństwa i świadectwa zgodności. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 29.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium - 81 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 -10 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1- 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzoną działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3. Osoby kierujące robotami muszą posiadać uprawnienia budowlane w specjalności: a) drogowej ; b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod. - kan. ; c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych . Osoby, o których mowa wyżej muszą być wpisane na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie /Dz. U. z 2001r., Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - posiadają na rachunku Bankowym lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej środki finansowe w wysokości 1000 000 zł lub posiadają taką zdolność kredytową. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt. 1) spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt. 2) spełnia każdy z Wykonawców, c) warunek określony w pkt. 3) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d) warunek określony w pkt. 4) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie ,,spełnia/ nie spełnia'', na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale IV SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą pełnić funkcje techniczne posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz posiadają zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. W przypadku, gdy wykonawca będzie wykonywał niektóre części zamówienia przez podwykonawcę musi wykazać w niniejszym załączniku: nazwę podwykonawcy, zakres oraz czas powierzonych mu prac i ich wartość 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 i 9 wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Informacje z Banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej o posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej. 7) Kosztorys ofertowy zgodny z załączonym przedmiotem robót. 8) Harmonogram rzeczowo-finansowy opracowany wg Załącznika Nr 6 stanowiącego tabelę wszystkich branż oraz prac towarzyszących wg kolejności wykonywanych robót i terminami dla poszczególnych elementów zadania. 9) Potwierdzenie wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.checiny.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie Urzędu Gminy i Miasta Chęciny. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.10.2006, godzina 10:00, Urząd Gminy i Miasta w Checinach. 16-060 Checiny, Pl. 2 Czerwca 4, pokój nr 4.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; ZPORR 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.